2.

1K 62 2
                                    

Okul bittiğinde eve gitmek için Duru ile yola çıktık sonra bir anda etrafımızı bir sürü siyah giymiş adamlar sardı toplam 5 tane felanlardı.Birisi bana yaklaştı galiba bunlar diğer çete olmalı bana yaklaştı ve kolumu tuttu ''bizimle geliyorsun'' oh ne ala ''hayır bırak kolumu'' o anda bugün okulda gördüğüm sanırım adı tilki idi o geldi ve ''kızı bırakın'' dedi ama bu Savaş denen sadece gülmeye başladı .Sonra savaş elini kolumdan çekti ve beş adamı ile Tilki'ye saldırdı ama Tilkinin de adamları vardı onlar orada öylece dövüşürken bizim yaptığımız tek şey bakmaktı ah hadi ama böylece bakamazdım bir şey yapmalıydım.

Ama çok geç kalmıştım Saten Savaş arabasına binip kaçtı Tilki'de adamlarına Savaşın adamlarını götürmesini söyledi .Sonra bana yaklaştı ''iyimisin?'' gülümsedim ''evet ben iyiyim peki ya sen dudağın kanıyor hadi seni eve götürüp pasuman yapalım '' bu sözüm karşısında gülümsedi itiraz edecekti ama elimle evi işaret ettim sonunda eve gelmiştik kapıyı açtım.İçeri girdik Duru Tilki'yi oturma odasına oturttu bende  ilk yardım dolabını açtım içinden bir kaç malzeme aldım ve tekrar oturma odasına döndüm. Tilki'nin yanına oturdum suratını bana döndü aramızda 5 cm felan vardı .Yavaşça pamuğu dudağına sürterken nefesini dudaklarımda hissediyordum.

Tam işim bitiyordu ama elimi tuttu ve '' bu kadar yeter benim gitmem gerek '' dedi ben daha birşey diyemeden o evi terk etmişti bile.Sonra odama çıktım ve pembe pijamalarımı giyip mutfağa geçtim.Duru ile birlikte yemek masasını donattık çok güzel bir sofra olmuştu .Sonra ikimizde masadaki yerimizi aldık. Yemek yiyorduk birden kapı çaldı açıkcası bugün ki olaylar yüzünden korkuyordum kapıya yaklaştım ve pizzacı gördüm ama biz pizza sipariş etmemiştik Duru'ya seslendim '' bir dakika pizzacı gelmiş sen yemeğe devam et '' sonra kapıyı açtım  .

Pizzacı yakışıklı bir çocuktu faka şapkasından kafasını göremiyordum bir anda kafasını kaldırdı Tİlki! şaşırmıştım içeri girdi ve '' ee hadi yiyelim'' dedi biz hala şaşırmışça bakıyorduk tam kapıyı kapatıyordum ki içeri biri daha girdi .Bu sarışın mavi gözlü yakışıklı bir oğlandı.O da içeri girdikten sonra masada yemek olmasına rağmen pizza yedik ve sonra Duru ile biz masayı topladık ve içeri Tİlki'lerin yanına geçip oturduk.Ondan sonra Tilki su almak için mutfağa geçti bende yanına geçtim bana bakıp '' bana bir su verirmisin küçük hanım '' dedi bende sinirlice baktım sonra bana bakıp '' bana bir su verirmisin kızım '' dedi yine aynı bakışları attım ondan sonra başladı '' küçük hanım deme kızım deme '' (mediaya bakın) .Suyunu aldıktan sonra içeri geçti bende bardağı makineye koyup  içeri geçtim.

Tİlki eline bir şişe almış sallıyordu ve bize bakıp gülerek '' hadi şişe çevirmece oynayalım '' dedi bizde kabul ettik sonra Tilki şişeyi çevirdi sonra ben soruyordum ve Tilki cevaplıyordu düşündüm ve sorumu sordum '' doğ mu ces mi'' o da güldü ve '' doğ '' dedi bende güldüm ve '' hiç birine aşık oldun mu ? '' dedim.Güldü ve ''hayır '' dedi sonra şişeyi birkez daha döndürdük bu sefer O mavi gözlü adının Ege olduğunu öğrendiğim çocuk bana soruyordu ''doğ mu ces mi'' gülümsedim ve '' doğ '' dedim.

Sonra bana baktı ve gülerek '' hiç birine aşık oldunmu '' işte şimdi faka bastım daha önce birine aşık olmuştum ve biz  bir ay çıktık ama sonra başka bir kız için beni terk etti .Bu olayı her hatırladığımda içimden birşeyler kopuyordu demek ki hala kırgındım.O anda herkesin cevabı beklediğini gördüm ve '' birine aşıktım bir ay çıktık ama beni başkası için terk etti '' dedim bunu söyledikten sonra herkesin suratı asılmıştı.

Sonra gülümsedim ve '' hadi ama eğlenicekmiyiz yoksa yaşlı teyzeler gibi ağlayacakmıyız'' bu sözümün karşısında herkes kahkaha attı.Sonra biraz da film izledik korku film'i izliyorduk ve ben her korktuğumda Tilki'nin kolunu sıkıyordum ama o hiçbirşey demiyordu. 

Fİlm bittikten sonra güldü ve '' biz hep sizle korku filmi izleyelim '' dedi sonra ben Duru'ya Duru da bana baktı.'' evet bizim gitmemiz gerek '' bu söz Ege'den çıkmıştı bizde kabul edercesine başımızı salladık ve onları kapının önüne kadar yolcu ettik .Ayakkabılarını giyerken ben söze atladım '' teşekkürler'' sonra Tİlki gülümsedi ve '' neden ?'' diye sordu bende gülümsedim ve '' bizi eğlendirdiğiniz için '' dedim.

Sonra kulağıma yaklaştı ve '' önemli değil '' diye fısıldadı ondan sonra ise yanağıma bir öpücük kondurup gitti.Bİr dakika o beni öpmüşmüydü İnanmıyorum Tİlki beni öptü . Tam Duru içeri geçti bende geçicekken kapı çaldı tekrar kapıya döndüm acaba birşey mi unuttular dedim ama kapıyı açar açmaz  onlar olmadığını anladım  SEn !!!

_ARADA KALAN_(ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin