prolog

7.2K 274 11
                                    

Diana POV
Mieszkam w sierocińcu moi rodzice zaginęli z niewiadomych powodów. Jestem sama nie mam żadnej rodziny, znajomych i przyjaciół. Nie wiem czy jestem wilkołakiem, wampirem, elfem czy czarodziejką. Nie chce znaleźć mate. Chcę być samodzielna nigdy nie dam się uwięzić w domu, być kurą domową i słuchać się jakiegoś dupka. Nigdy nie będę taka jak reszta dziewczyn z ośrodka, które tylko marzą o zadufanym i napakowany dupku bez gramu mózgu. Nie nawidzę chodzić na spotkania, które robią w ośrodku by znaleźć swojego mate. Za tydzień moje 16 urodziny, wtedy wypuszczą mnie z ośrodka i poślą do mojej grupy. W przeddzień 16 urodzin czyli naszej pełnoletności jesteśmy wysyłani na testy . Tam dowiadujemy  się kim jesteśmy i z jakiej grupy jest nasz mate. Zostało mi 6 dni dzieciństwa i nie wiedzy później wejdę w ten okropny świat i będę musiała się o wszystko martwić.
Aaron POV
Przed chwilą wróciłem z spotkanie gdzie możemy poznać swoje mate nie spotkałem ją. Jestem wściekły, dlaczego ja nie mogę znaleźć na teście nic o swojej mate, zawsze nie ma wyniku. Ponowiłem ten test z 10 razy z każdym następnym spotkaniem tracę nadzieję. Czy na pewno ktoś jest mi przeznaczony? Czy  ja nie mam swojego mate i nigdy jej nie spotkam? To niemożliwe musi być jakaś dziewczyna, która jest mi przeznaczona...
Jak się podoba rozdział. 218 słów

Inne mateOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz