10. idiota

3.3K 167 6
                                    

Diana's POV
Ten idiota mnie porwała boję się co mi zrobi. Ona jest taki nieobliczalny. Niesie mnie do domu. Boję się, że może nas sparować, bo jeszcze nie zniknął oznaczenie. Tęsknię za Charlem. Dopiero przed chwilą znalazłam swojego mate. Ciężko jest nam bez mate, czujemy się bez nich jakby nie było cząstki naszej duszy, a my nie możemy jeszcze komunikować się przez myśli, bo mnie nie zobaczył. Byliśmy z 20 metrów przed domem Aaron zatrzymał się, lecz po sekundzie rzucił się biegiem na dżwi. 2 metry przed nimi coś go uderzyło. On się przewrócił, mnie opuścił. Byłam 5 metrów za nim. Przed nim stało z 50 mężczyzn. Nie wiem co oni robili. Patrzyli się na mnie. Jeden najwyższy zaczoł do mnie podchodziż, a ja się odsuwać. Kiedy był przy mnie brutalnie złapał za rękę i przerzucił przez bark. Nie szarpałam się bo wiedziałam, że to nic nie da. Szliśmy z 3 godzinę. Przed nami pojawił się dom. Ktoś przytknął mi do ust chusteczkę potem bić nie pamiętam oprócz ciemności......
Obudziłam się w ciemnym pomieszczeniu była to chyba piwnica. Co się stało. Ktoś wszedł i kazał iść za sobą. Szłam, faktycznie byłam w piwnicy bo szliśmy po schodach. Weszliśmy do wielkiego gabinetu, za biurkiem siedział ogromny, młody mężczyzna.
-podejdź
Rozkazał szorstkim tonem podeszłam. On wstał i zaczął mnie obwąchiwać
-dzisiaj cię oznaczę i się sparujemy
-co nigdy w życiu, wiesz nawet jeśli musiałbyś ustawić się w kolejce.
-a niby czemu, będziesz luną mojego stada, bo jesteś najsilniejszą samicą na świecie
-aaron ubzdurał sobie, że jest moim mate, a prawdziwym jest jego brat bliźniak i nigdy nie będę luną twojego stada
- będziesz zmuszę cię do tego
Podszedł do mnie i brutalnie pocałował. Ja się wyrywałam. Uśmiechnął się szydernie
Powiedział i wyszedł z pokoju. Ja się załamałam słyszałam już o nim. To był Brian Wolf. Najsilniejszy i najbrutalnoejszy alfą na świecie. Jego Wataha liczyło ponad 5 tysięcy wilkołaków. W co ja się spakowałam
Cześć i sory, że tak długo nie było rozdziałów teraz powinny się pojawiać conajmniej 3 razy w tygodniu. Za to, że nie było tak długo rozdziału mogę zrobić Q&A o heldze(mnie), Dianie, Aaronie, Charlesie, Brianie i Cedricku.

Inne mateOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz