2.Mate

5.6K 250 8
                                    

-po pierwsze nic do ciebie nie czuję po drugie za chwilę ci coś zrobię jak mnie nie puścisz.
-jeszcze dzisiaj cię zobaczę i nie będziesz się sprzeciwać, a w tą pełnię, która będzie za tydzień w piątek sparujemy się
- co to jest oznaczenie i sprawowanie
-oznaczenie to taki proces, po którym każdy bę wiedzieć, że jesteś moja polega na tym, że cię udyzę w obojczyk dzięki czemu będę słyszeć twoje myśli i możemy komunikować się poprzez myśli, a sparwanie to dokończenie oznaczenie, prześpimy się, a potem nie będziesz mogła mnie zdradzić.
-co nie dam ci się ugryźć ani nie prześpimy się nigdy w ży ...
Chciałam dokończyć, ale mnie pocałował. Odpychałam go, wyrywalam się, biłam go, a on nadal mnie całował. Nagle się odsunął i uśmiechnął. Przybliżył swoje usta do mojego ucha i trzymał mnie w żelaznym uścisku.
-jeszcze będziesz moją i będziesz mnie o to błagać. A teraz moja Wataha powinna poznać swoją lunę, a później cię oznaczę-mruknął
Pociągnął mnie do jakiegoś domu, gdy weszliśmy do środka spojrzenie setek wilkołaków wbiło się w nas
- oto jest Diana Silverstone, a niedługo Diana Black. Jest moją Mate , a waszą luną jeszcze dziś ją oznaczę. Wszystkie wilki zawyły radośnie , a on zaciągnął na piętro wepchnął do jakiegoś pokoju i rzucił na łóżko. Wszedł za mną na łóżko i zawisł nademną. Nagle gwałtownie pocałował. Odpychałam. Płakałam. Krzyczała. On nie przestał i nikt mi nie pomógł. Oderwał się ode mnie i wbił kły boleśnie w mój obojczyk. Zaczęły pojawiać się mi mroczki przed oczami. Słabo mi się zrobiło. Ciężko oddychałam. Nagle zapanowała ciemność...
Jak podoba się rozdział 300 słów

Inne mateOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz