Admiterea

313 7 0
                                    

-Mamă! Am venit!

-Mars, aşa de repede? Mama apăru în holul casei. Purta un tricou cu mâneci lungi şi blugi. Părul blond, lung îi cădea în valuri pe umerii înguşti. Mă sfredelea cu nişte ochi

albaştri rimelaţi.

-Da. Nişte chestii cu liceul... am spus scotocind în geantă după plicul alb. Iată-l! I-am arătat plicul.

-Unde? Mi-a zambit cu căldura. Era unul din acele zâmbete pe care le primeam întotdeauna când obţineam un succes academic. Lucru ciudat, când te gândeşti că mama a fost manechin... dar probabil că era doar mândră.

-Nu ştiu. Nici-unul dintre colegi n-a primit unul ca şi mine. Am spus studiind plicul. Materialul fin, având modelul unei ţesături era alb, nu orice fel de alb, unul strălucitor şi imaculat. Plicul era sigilat cu o ştampilă  neagră, iar numele destinatarului şi adresa şcolii acestuia erau scrise cu litere mici, boldate.

Marssile Fire Blue

Edgmund School of South Carolina

Am mângâiat scrisul. Şi eu eram mândră.

-N-ai deschis-o, deci? Pfuu! Mă aşteptam să şfâşii plicul cum la-i atins.

-Nţ. Era prea important. Am făcut un compromis. A râs.

-Păi acum eşti aici. Haide! Deschide-l! Mă îndemnă ea.

-Ok.

Am luat cuţitaşul pentru scrisori şi am tăiat hârtia moale şi strălucitoare. Înăuntru era o hârtie din acelaşi material. Am scos-o şi am început să citesc.

"Această scrisoare de admitere îi este adresată domnişoarei Marssile Fire Blue.

Subsemnatul, directorul John Sage, îmi prezint sincerele felicitări pentru admiterea la Academia Diamond.

Academia Diamond, aşa cum indică şi numele, transformă elevii de vârf în adevărate diamante pentru S.U.A..

Academia Diamond oferă o educaţie specială studenţilor săi. Cursurile preiau materia predată la şcoală, intensificând-o la nivel de doctorat, tinerii plecând în lume, putând să aleagă orice meserie, aparţinând de oricare domeniu i-ar interesa.

Cu toate acestea, trebuie totuşi să precizez că Academia Diamond nu este orice academie. După cum am mai spus, aceasta pregăteşte studenţii pentru toate domeniile de muncă, inclusiv pentru spionaj. Mai cu seamă, se acsează mai ales pe această pregătire. Bineînţeles că aceştia pot alege orice slujbă după terminarea studiilor alegerea nefiindu-le interzisă.

Da. Ca să vă răspund la întrebare. Academia pregăteşte studenţii pentru o viaţă de agent guvernamental.

Cursurile vor incepe pe data de 1 septembrie 2014. Mai jos aveti adresa academiei.

New Orleans

Kingstone Streed

numarul: 265

Vă aşteptăm."

-Ok. Mă aşteptam la ceva de inginerie... A spus mama uimită, şi cred eu, puţin îngrijorată. Cred că era prima dată de mult timp când mama era uimită.

-Deci asta înseamnă că...am fost admisă la o şcoală pentru spioni? Am înghiţit în sec. Eu? Spioană?

-Nu totul e ceea ce pare a fi. Mama mi-a zâmbit. Cred că ar trebui să ştii ceva.

-Mamă...ştiu că sunt adoptată. Am mai vorbit despre asta. Nu mă deranjează. Mama m-a privit cu o privire în care se amestecau mila şi regretul.

-Nu. Ţi-am zis că ţi-am cunoscut părinţii, nu?

-Mda... Am privit-o întrebător.

-Ei bine...eu nu am fost manechin. Am rămas mască. Cum?!

-Dar...ai toate pozele...şi...şi contractele...şi invitaţiile la prezentările de modă. Şi arăţi aşa... M-am bâlbâit eu.

-Şi eu am lucrat pentru guvern. Şi eu am fost spioană. Şi de asemenea, şi părinţii tăi au fost.

-Cum?!

-Uite. Ştiu că sunt multe informaţii de asimilat pentru o zi, însă ştiu că o să înţelegi că...

-Şi m-ai minţit?! Am întrerupt-o eu.

Pure DIAMONDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum