ŢRRRR!
-Ce naiba! Ah...ceasul iarăşi.
M-am sculat din pat şi m-am dus să mă spăl. Nici nu pot să cred că de ieri şi până azi se întâmplaseră atâtea. Încă mai eram supărată pe Jack. Nu am fost niciodată o persoană care să ierte prea uşor. Însă mă temeam că poate exagerasem. Sau poate că el era băiatul, prin urmare el trebuia să-şi ceară scuze. Hm. Oricum nu asta conta acum.
După două ore de pregătit, cred că eram gata. Îmi studiam înfăţişarea în oglindă. Purtam un tricou cu mânecă trei-sferturi alb, un sacou bleu pal şi o eşarfă în mai multe nuanţe de albastru. Eram în blugi, nu purtam rochii decât la ocazii speciale, şi eram înălţată cu balerini. Nu mă machiasem prea strident. Doar puţin rimel şi gloss.
Mi-am luat geanta şi trolerul şi am ieşit din cameră.
Am ieşit din lift, m-am îndreptat spre recepţie şi i-am întins aceleiaşi doamne de ieri cartela de la cameră şi cardul.
Tocmai ce ieşeam din hotel când o tipă a dat peste mine. Din felul în care arăta şi se comporta reieşea că era în întârziere.
-Ah! La dracu! Am înjurat când mi-am văzut balerinii călcaţi.
Doamne, oraşul ăsta devenea din ce în ce mai nesuferit.
Dar, gândeşte pozitiv, Mars. Îmi spuneam eu în timp ce încercăm să-mi curăţ balerinii de pe bancheta din spate a taxi-ului.
-10 dolari, domnişoară. A mormăit şoferul în timp ce apăsa pe frână, oprindu-se în faţa clădirii mari. Mult noroc la liceu!
-Poftim. Şi mulţumesc! I-am zâmbit în fugă şi am ieşit din maşină. După ce am scos şi trolerul din portbagaj, i-am făcut semn că poate pleca. Am privit maşina cum se îndepărta pe şoseaua pietruită.
Ei, asta e Mars. Acum începi liceul. O să fie bine.
Am încercat eu să mă îmbărbătez în timp ce păşeam pe porţile Academiei Diamond.