*Aktiviti......
"Aku tak nk korang menagada-ngada takut tu la,takut ni la."Pesan Eirix dekat Ice Princess.
"Ingat kitaorang ni pondan sngt ke?"cebik Rex sambil berpeluk tubuh.
Eirix mls nk lyn.Kang bls ada je yg dibahasnya.
"Okey semua.Beratur ikut sekolah.Kita dah nk mula."arah pengerusi majlis tu.
Semua murid beratur.Mula lah bunyi langau.
Dimulai dengan Smk Smart dengan Dato Musa boleh mula skrg.
Game tu start dah.Mcm-mcm bunyi ada.Antaranya,
Agh.....
uiw.........
What!!!
Woi....
Sial...
Fuck..
Kimak!!
mcm-mcm lagi lah.X lalu nak ckp.
Korang nak tau tak,cam mana situasi Geng Mirza tu?
.
.
"What,cikgu biar betoi nak sruh group kmi pergi??"mirza saja melunakkan suaranya."Awak tengok muka cikgu ni ada main-main k?"tanya cikgu tiada langsung riak kisah pasal diorang.
Geng Mirza trus masuk hutan sambil hentak kaki.
Hentak lah kaki tu.Biar bukit ni runtuh pastu timbus kau hidup-hidup.Aman skit hidop org!
Astarfirrullah.X baik ckp cam tu!.......
Okey Smk Icon star kmu group last okey.Saya hrp awak semua dpt bekerjasama yea.
"Korang jln dulu?"arah eirix dekat dekat ice princess.
Depan sekali Hana,belakang hana Leka,belakang Leka Isya dan belakang sekali mestilah Rex.Nak jaga ank buah kot.
"Hape-hape pun panggil aku.Ckp kat diorang?"bisik rex dekat telinga isya yg berada dihadapannya.Isya pun ckp kat org depan apa yg disuruh rex,sampailah dekat org depan skali iaitu Hana.
"Jgn pecah dari group."pesan Eirix yg berada di barisan last skali,kiranya dia hujung le.
Semua hanya mengHemm...kan je.
"Piss..piss.hana."panggi leka seperti berbisik.
Hana tak layan dia.
Leka tak puas hati,dia panggil lagi.
"pe!!!.Org tengah fokus ni."Hana menahan suaranya dari terkeluar kuat.
"Fokus sangat.Bosan ahh.."ngadu leka.
"Sebelum aku terajang punggung kau leka,baik kau jalan tu jangan lembap."ugut Isya dibelakang leka.
"Eh...aq pulak.Org depan aku yg lambat."balas leka tak puas hati.
"Sebelum ada org yg mati tergantung kat atas pokok ni,baik korang diam!!"marah Rex.
"Hoi.....,Diam sikit."jerit seseorang dari belakang.
"Suka tie kitaorg lah.."jerit leka membalas empunya suara dari belakang.
"Sshhhssshhh...."serentak rex dengan eirix berkata.
"Uishh..,jodoh ke ape korg ni?"sakat Haz dekat eirix tapi suara dia boleh didengari rex.
Rex trus berhenti.
"pahal berhenti?"tanya Haz dekat Rex.
"Aku dengar kau ckp mcm tu lagi,aku bagi muka kau lebam sebelah."pesan rex sebelum menyambung kembali perjalanannya.
"Bapak ganass nye."bisik Riz dekat telingan Zaf yg berada didepannya.
"Sheramm Abe."zaf buat suara takut.
Bukk
"Adehh."Zaf menyapu punggungnye akibat disepak oleh Eirix.
"Buat perangau tak semenyah kau tu kat sini.Sat lagi bukan Punggung je kena sepai.Sekali kepala kau kena sepai ngan aku."kata eirix sambil buat muka seriusnya.
"K."sepatah je balasan dari Zaf.
Eirix ni bukan boleh bawak main,kang ada yg dia buat betul-betul.
Dengan berhati-hati diorang menuruni cerun bukit.Dah lah gelap.
Diorang tengah menikmati suasana malam dalam hutan.Tiba-tiba ada sesuatu bunyi dtg dari arah belakang.
Bruhhhh.....
Bau busuk masuk kedalam rongga hidung semua yg ada dekat situ.
"Sape yg kuang jo kentut."Hana mengibas ngibas depan mukanya.
"Dah ah bau babi."komen Leka sambil tutup hidung.
"Oi.Sape yg terlalu pandai sivik sampai kentut depan orang."tanya Rex bersama perliannya.
"Bapak busuk tho kentut ko Haz."Zaf menutup hidungnya.
Bukk..
Punggung Haz kena sepak dengan Eirix.
"Apa salah hamba sampai kena kecam mcm ni..."Haz buat suara sayu.
"Kentut tu salah lah babi.Kalau wangi tak pe,ni tak bau telur hangus.Aku tau lah tadi kau mkn 4 biji telur ayam."bebel Zaf mcm mak nenek.
"Aku nak tanya krg ni.Adakah kentut dlm dunia ni wangi??"tanya Isya yg dari tadi diam.
ZUPPP....
Semua sentap..
Haz buat thumb kebawah ditunjukkan kepada rakan-rakanya.
Kesunyian hanya berlalu..
Dah setengah jam mereka berjalan.
Agh...............................
Semua budak lelaki kedepan,nak melihat ada apa.
Rupa-rupanya..........
Hai,cukup lah sampai disini.Maybe lmbt skit kot sis update sbb x lama lagi PT3 nak mula.
Hohohoh...sadisnua hidop ni :-!
Sebarang taypo abaikan!
YOU ARE READING
LiFe Si GaDis NIkE!!
RandomMengisahkan seorang gadis kacukan Ireland Mix perancis bernama Tengku Elrex Anex yg berumur 18 tahun bersekolah di SMK Icon Star. Rex nama timangannya or nama manjanya ialah Anx.Dia sangat2 gilakan kasuk Nike ,kalo boleh hidop dia nak penuhkan denga...