Thirteen*

9K 335 9
                                    

Jack:

"Dále" ozvalo se po chvíli. Zatáhl jsem tedy za kliku a vstoupil. Seděla na obrovské posteli a kolem její postele se lehce vlnily nebesa. 

"Promiň mami, ale nemám čas, musím dodělat ten projekt" řekla s lítostivým tónem v hlase a myslela si, že jsem její matka. Proto jsem si tedy lehce odkašlal a její pohled hned padl na mě. "Co tady děláš?" Divila se a nespouštěla ze mě pohled. "No, já, víš" začal jsem koktat a nevěděl jak jí to vlastně odůvodnit. "Prostě jsem jel okolo a napadlo mě, že bych se stavil a mohli bychom začít dělat ten projekt společně" vypadlo ze mě nějak nenuceně a ona si mě jen dál prohlížela. "Tak fajn, už mám udělaný úvod a taky ilustrace k tomu" začala mi vysvětlovat a zadávala mi úkoly, které mám začít dělat já...

O 2 hodiny později:

"Tak myslím, že to bude stačit, odvedli jsme dobrou práci" usmála se na mě jak andílek a já jí úsměv oplatil. "Tak já myslím, že už půjdu" znovu jsem se na ni usmál a začal si balit věci do batohu. "Už? proč bys někam chodil, počkej zajdu nám udělat nějakou svačinu." Po tom, co vyslovila tuhle větu mě dost překvapila, ale v dobrém slova smyslu.

Sedl jsem si teda zpátky na postel a čekal než přijde Sofii do pokoje. Začal jsem se porozhlížet po jejím pokoji a uviděl dlouhý bílý stůl a u něj polici, po které byly rozestavěné různé fotky. Byla na nich se svými kamarády a všude jí to hrozně slušelo. Když jsem došel na okraj poličky vedle byly bílé dveře. Otevřel jsem je a uviděl jsem velkou nádhernou mramorovou koupelnu, u zdi se nacházel sprchový kout a uprostřed koupelny velká masážní vana. Slyšel jsem kroky tak jsem  se rychle přemístil zpátky k poličce s fotkami. "Přinesla jsem nám nějaké sladkosti a banánové koktejly" měla v ruce tác a zdálo se, že už to brzy neunese. "Dej, já to vezmu než ti to spadne" usmál jsem se a položil to na stůl. "Vidím, že už sis malou prohlídku udělal" zasmála se a poukázala na otevřené dveře do koupelny. "Promiň, já..." chtěl jsem začít vysvětlovat. "To je v pohodě" zasmála se. "Ehm, tak co budeme dělat?" Zeptal jsem se zvědavě a ona zvedla ramena na znak, že neví. "Tak si můžeme třeba pustit nějaký film?" Navrhla a já hned přikývl. Sedli jsme si do postele, Sofii podala počítač a jídlo a začala vybírat nějaký film. Po chvilce měla vybrané a po obrazovce počítače začaly běhat úvodní titulky filmu. Upřímně, ani jsem nevěděl na jaký film se v tu chvíli dívám, jediné co mě zajímalo bylo to, že vedle mě ležela ona. Film už běžel přes hodinu a za chvíli měl asi přijít ten Happy end, kdy za tou Rosie přijde Alex a vyzná jí lásku. Za chvíli se tak doopravdy stalo a film skončil. Chvíli jsem čekal než ho Sofii vypne, ale potom mi to začalo být nějaké divné, takže jsem se vyšvihl do sedu a viděl spící Sofii. Mělo mi to být jasné, že spí když byla celý film dobrovolně opřená o mě. Opatrně jsem vypnul počítač a odložil ho na stůl. Podíval jsem se na mobil a bylo sedm hodin. Začal jsem si potichu balit věci do batohu, potom jsem ji lehce přikryl peřinou a odešel z jejího pokoje. Když jsem šel po schodech dolů nikdo tam nebyl, tak jsem si prostě v předsíni obul boty vzal skate a vydal se na cestu domů.

Nedostupné ZbožíKde žijí příběhy. Začni objevovat