Bölüm 1

14 3 0
                                    

Gözlerimi açtığımda saat sabahın yedisiydi üzerime sabahlığımı giyip ayağa kalktım perdelerimi açıp dışarıya bakmaya başladım sonra kapıya doğru ilerledim kapıyı açtığımda yerde ok işaretinde yapışkanlı kağıtlar vardı onları takip ettim en sonuna geldiğimde kafamı kaldırınca yüzünü kocaman poncik bir ayıyla kapatmış birisi duruyordu yüzümde ufacık bi tebessüm oldu sonra ben 'ayı kardeş sen kimsin adın ne cok tanıdık geliyorsun ama'dedim yüzünden ayıcığı indirip 'abla ginemi anladın ya'dedi bende 'aa şeker parem senmiydin'diyip kucagıma alıp odama götürdüm yatağın üstüne atıp gıdıklamaya başladım resmen birbirimizle boğuşuyorduk kapı tıklatıldı biz durduk ve 'buyurun'dedik içeriye abim girdi ve 'bensiz eğlence mi var öyle olsun'dedi Elif ayağa kalkıp abimin elinden tuttu çekiştirmeye basladı 'sende gel hadi'dedi abim bana baktı bende evet anlamında gözlerimi kapatıp actım abim Elifi kucağına alıp yatağa attı hem beni gıdıklıyordu hem Elifi. Abim 'haagg simdi yiyicem sizi hahaha'diyordu sonunda durunca Elife bakıp '1 2 3'dedim biz abimi gıdıklamaya başladık ama yapamadık bizi koltuğunun altına alıp saçlarımızdan öptü kapı acıldı Fatma abla 'eh be cocuklar ginemi' dedi abim yanımızdan kalkıp Fatma ablanın yanına gidip 'sanada günaydın Fatma abla'diyip öpüp çıktı sonra tekrar gelip 'Yıldız bugün Elifi doktora götüreceğiz unutma saat onda kapıda olun'dedi bende 'tamam abiciğim'dedim.Elifin odasına gidip ona cici kıyafetlerini giydirdim sonra kendim odama gidip v yaka siyah tişörtümü giyip altına siyah pantolon giyindim ayakkabı olarakta siyah beyaz spor ayakkabımı giyindim.En sonunda babamın yadigarı olan yıldız şeklindeki kolyeyi takındım.Aşagı inip Elifle kahvaltı yaptık sonra sinema odamıza gecip masa ile koca ayı izledik.saat on olunca asağı indik abim geldi arabaya binip hastaneye gittik.Hastade Elifi aldılar.Yaklaşık yarım saat sonra doktor geldi ve 'Yıldız hanım Elifte böbrek yetmezligi var'dedi ben şoka girdim doktora 'baska birisiyle karısmıs olabilirmi nolur iyi bakın'dedim doktor 'üzgünüm ama kardesinizin tahlil sonuçları'dedi gözümden yaş aktı ilk başta kahkaha atıp durdum kapıdan Elife bakıp  aglamaya basladım duvarlardan tutunarak merdivenlere oturdum bi süre öylece agladım.Tam kalkacaktım resmen tepeme çıktı merdivenden düştüm beni ayağa kaldırdı ben 'oha öküz'diye bagırdım bana 'lütfen sus lütfen'dedi ben 'hayvan ne susucam'dedim tekrardan 'hayvansın'diye bağırırken kolumdan tutup yangın merdivenine soktu ben gine başlıycaktım ki beni duvara yapıştırıp ağzımı kapattı bunun karşısında şoka girdim gözlerimi kocaman açtım elini arkasına götürüp silah çıkardı başıma dayadı dışarıdan birisi 'Buluuutt'diye bagırdı kafamdan silahı indirip hiçbirsey demeden gitti.Ben olaya şok olsam bile göz yaslarımı silip Elifin yanına gittim 'ablacığım naptın'dedim Elif 'iyiyim abla'dedi benimle beraber  oynamaya başladı onunla oynerken gine kendimi tutamayıp odadan çıktığım anda o cocukla çarpıştım bana bakıp sırıttı ben 'neye sırıtıyon sen'dedim bana 'kardeşinin yaşamasını istiyormusun'dedi ben 'evet'dedim dugun sesimle oda 'sana bi şartım olacak eğer onu kabul edersen sana yardım ediceğim'dedi bende 'neymiş o şart'dedim oda 'benim kölem olacaksın'dedi bende 'öyle bişey bu devirde varmı ya'dedim oda 'varmış demekki'dedi bende 'kesinlikle hayır'dedim çocuk kartını cıkarıp uzattı 'al bunu dönersen ararsın'dedi bende elini iterek 'gerek olacağını zannetmiyorum'dedim ama çocuk montumun cebine koyup 'nasıl olsa arayacaksın'diyip gitti.Ben tekrar toparlanıp içeriye girdim Elifin yanına oturup saçını koklamaya başladım.Elif bana dönüp 'abla ben ölücekmiyim'dedi benim gözlerim doldu ama kendimi tutarak 'hayır o nerden çıktı'dedim cevap vermedi ben ağlayınca minnacık elleriyle yüzümü sildi sonra kafası arkaya doğru gitti ben 'Elifff kalk Eliff'diye bagırdım ses vermeyince odadan cıkıp 'doktorrrr nolur yetiss'diye bagirdim yere oturdum aglıyordum doktor yanımdan hızla gecti o an kendimi söyle hissettim yere düşüpte anne diye ağlayan çocuklar gibi.Yarım saat gectikten sonra  doktor yanıma gelip 'yıldız hanım Elifin durumu şimdilik iyi ama eğer yarına kadar organ bulunmazsan ölebilir'diyince o an tekrardan dünya basıma yıkıldı doktor yanımdan gecip gitti Elifin yanına gittim ordaki koltuklara oturup seyretmeye başladım elim cebime gitti karttaki numarayı yazdım elim arama tusuna gidip geliyordu en sonunda bastım çalmaya başladı açınca anında 'kabul'dedim cevap olarak 'kardesini hazırla ameliyathaneye alırlar birazdan'dedi bende 'ne cabuk'dedim 'kabul edicegini biliyordum o yüzden herseyi ayarladım'dedi telefonu kapattı Elifi hazırlmaya basladım.Ameliyat haneye götürdüm sedyeye yatırdılar öpüp kocaman kokladım içeriye götürdüler kapının ordaki koltuklara oturdum yanıma o çocuk geldi 'aferin akıllıymışın kardeşinin yaşaması için herşeyi yaptın'dedi bende 'nası yapmaya bilirim ki o babamdan kalan tek şey'dedim çocuk 'babana noldu ki ve annen yok mu'dedi bende 'babam annem yüzünden trafik kazasında öldü annemse babam öldüğü için bizi terk etti'dedim sonra aklım başıma geldi ve 'bunlardan sana ne şantajcı'dedim bana 'anlatırken öyle demiyordun ama'dedi 'dalgınlığıma geldi'dedim oda 'her neyse yarın akşam seninle isimiz var ev adresini atarsın bana'dedi bende 'hemen mi'dedim 'evet hemen'dedi bende kafamı arkaya doğru yatırdım öylece tavanla bakışıyordum gözlerim orada gitti.

İllegal YarimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin