Bölüm 5

2 1 0
                                    

Sabahleyin gözlerimi güneş ışığıyla actım Karahan yanımda yoktu merakla kalktım masanın üzeri harika bi şekilde donanmıştı mutfağa gidip arkasından gözlerini kapadım benim elimi tutup öptü ben "günaydın"dedim oda "günaydın premsesim"dedi bende "premsesim öylemi premsim"dedim oda güldü kahvaltımızı yaptık Allah Kuzeyden razı olsun herşeyi almış .Masayı toplarken ben "giyecek hicbişeyimiz yok ayrıca ne yatak var ne dolap nede perde"dedim Karahan "onları hallettim sabahleyin Kuzeye gittiğim zaman bana yatak ve dolapta geliceğini söyledi burdan birisi taşınıyormuş onun için herseyini dagitiyormus"dedi bende "öylemi çok mutlu oldum"dedim Karahan "kıyafet konusuna gelince onlar holdeki askıda"dedi bende "nası nerden buldun"dedim oda "Kuzey sağolsun"dedi ben üzerime gelen kıyafetleri giyindim  siyah v yaka tişört siyah pantolon tam üzerime görsydi ben Karahanın yanına gidip "kız kıyafetlerini nerden bulmuş"dedim oda "kardeşi varmış"dedi  bende "hmm tamam hadi sende giyinde çıkalım"dedim oda "tamam"dedi üzerini giyip yanıma geldi ayakkabılarımızıda giyip çıktık  Karahan dolmuş cevirdi bindik ben "bozuk paran varmı"dedim oda "yook ne arar"dedi bende "tamam"dedim beş tl uzattım "ikikişi"dedim Karahan "sen nerden biliyon"dedi bende "niye bilmiyecem"dedim oda "ne biliyim sosyetiksinya"dedi bende "olabilir ama artık öyle değilim hem ben küçükken hiç durmazmışım ki babam anlatırdı okuma yazmayı òğrendiğimde ilk iş babamın yanına gitmişim"dedim oda "afacan"dedi ben güldüm sonra Karahan "inicez"dedi bende "yanlız butona basmasan daha gideriz"dedim oda "senden öğreneceğim çok sey var"dedi butona bastı indik çalıştığımız yere girdik Karan müdürün odasına gecti.Beş dakika gectikten sonra yanıma  önlüklerle geldi önlükleri giyip başladık.Ilk masamaya gidip "hoşgeldiniz"diyerek menüyü uzattım çocuk "her zamankinden"dedi bende "pardon her zakanki ne"dedim oda "uf herzamankinden işte"dedi bende "pardon ama ben burda yeni çalısıyorum"dedim oda "üzgünüm"dedi sinirlerim çıkmıştı sakin olacaktım sinirlenmeyecektim 1 2 3 4 5 sakin.
Ben "evet beyfendi ne alıcaksınız"dedim oda "bi limonata bide Türk kahvesi"dedi gidip siparişleri verdim siparişler hazır olduktan sonra masaya götürdüm "afiyet olsun"dedim başka masaya gittim "hoşgeldiniz"diyerek gine menüyü uzattım çocuk"gerek yok tatlım"dedi ben "peki ne alırsınız"dedim oda "4 çay"dedi bende dört çayı söyleyip bekledim hazır olunca masaya götürdüm  cocuk "sen ne güzelsin"dedi ben cevap vermedim çocuk "aa susma"dedi bende "dördüncü cay kime"dedim oda "sana"dedi bende "o çayı senin"diyordum Karahan yanıma gelip "hayatım benimle gel ben o arkadaşlarla ilgilenirim"dedi.

Sonunda bir günün sonuna gelmiştik derken Karahan "senin iki saat daha mesaiye kalman gerek eve tek döneceksin"dedi bende "off"dedim oda "oflama ekmek parası"dedi tekrar masalara döndüm.

Iki saatde su gibi akıp geçti ben sonunda cıkabilmiştim içerideki herkese "iyi akşanmlar arkadaşlar"diyip çıktım yaklasık 20 dakika dolmuş bekledim gelmeyince yürümeye karar verdim ara sokaklar baya tenhaydı korkmadı değildim ama kimse bana bişey yapamazdı kestirme yol vardı ordan girdim karşıma dört tane çocuk geçti tam arakamı döndüm ordanda dört çocuk geldi hepsi üzerimd doğru geldi bende bitanesine geçirdim ee o kadar dövüş öğrendik bi dördünü hallettim son dört kalmıştı ben "hadisenize gelin"diye üslerine dogru yürümeye başladım onlarda geri geri gidiyorlardı ben "noldu niye korktunuz ha hadi devam edin"dedim hepsi arkasına dönüp kacmıştı ki bitanesi üzerime doğru gelmeye başladı tam duvara yapıştım öylece göz göze bakıştık masmavi gözleri vardı tam burnunu burnuma getirdim öpücekti kafamı koduğumla devirdim "bundan sonra bulaşmadan önce iki kere düşünün"diyip uzaklaştım eve geldiğimde " Karahan nerdesin"dedim mutfaktan "burdayım premsesim"dedi bende yanıma gidip sarıldım "başıma neler geldi bilemezsin"dedim oda "noldu anlat"dedi yüzüne baktığımda kaşının üstü patlamıştı ayrıca dudagının kenarıda  ben "noldu burana"dedim oda "küçük bisey sen anlat"dedi bende "gel buraya çok kötü duruyo mikrop kapar"dedim onu içeriye oturtup koşar adım Kuzeyin yanına gittim "ilk yardım çantan varmı"dedim oda "var var"dedi gidip getirdi Kuzey "noldu ki"dedi Karahanın kası patlamış ve dudağının kenarı ben sana sonea getiririm"dedim alıp çıktım gerekli olan malzemeleri alıp yanıma koydum başını dizime koydum Karahan "sevdirdin  kendini bana hiç sorma bundan sonra sana gözüm gibi bakarım"diye söylemeye başladı sonra güldü "kurban olurum sana nasılda üzüldün"dedi bende "tabiki salak seni hiç kimseler alamaz unutma kimseler üzemez karşılarına ben çıkarım"dedim beraber devam ettirdik ben pasumanını yaparken bir anda kendimizi dans ederken bulduk Karahan "gözlerini kapa sana bi süprizim var"dedi bende "neymiş o"dedim oda "süpriz"dedi gözlerimi kapatıp beni götürdü gözlerimi actığımda yatak ve dolap vardı ben "bunlar nerden cıktı"dedim otururken oda "temelli taşınan birisi vardıya onlar verdi"dedi ben ayağ kalkıp dolabı açtığımda içi kıyafet doluydu ben "peki bunlar"dedim oda "ben aldım"dedi bende sarılıp "demek sen bunun için erken çıktın"dedim oda "aynen sen asıl bombayı şimdi görüceksin"dedi elimi tutup balkona doğru götürdü balkonda duvara yaslanmış somya vardı ben "yaaa"dedim oda "yıldızlarını sevdiğini öğrendimde"dedi bende "bundan sonra burası benim kimse beni içeri alamaz"dedim oda "benim giriceğimi kim söyledi"dedi oturduk Karahan "beni burda bekle"diyip yanımdan gitti yıldızlar çok güzellerdi.Yaklaşık bek dakika sonra Karahan elinde mısırla beraber geldi bana "mısır"dedi bende "neden olmasın"dedim kaşlarımı yukarı aşağı kaptım sonra kahkayı patlattık.Tabakta son mısır vardı yere düsünce ben kapayım derken Karahanla kafalarımız çarpıştı ikimiz öylece kaldık Karahan bana yaklaştı yaklaştı aşağıdan bi ses gelince anında kalkıp baktık hiçbişey yoktu ben "yatalımmı artık"dedim Karahan "olur"dedi ben yatağa geçtim Karahan gelip "sen diğer odaya geç burda yangın merdiveni var biri girer felan"dedi bende "bişey olmaz ya benim gibi bi kız"dedim oda "olsun"dedi bende "Karahan"dedim oda "iyi tamam ama bişey olursa çığlığı bas"dedi bende "tamam"dedim odadan çıktı.Uzun süre tavanla bakıştım bakıştım bunalıp pencereyi açtım yatağıma geri girdim.Uykuma dalıyordum çıtırtı duydum etrafıma bakıp tekrar gözlerimi kapattım ama birisi vardı buna emindim kalkıp yanımdaki gece lambamı açtım etrafıma baktım kimse yoktu demekki yanlış düşündüm.Pencereyi kapayıp yatağıma geri döndüm.En sonunda gözlerim kapandı.

Boynumda bi soğukluk hissedince kalktım pencereye baktım açıktı ama kapattığıma emindim kalkıp dışarı baktım kimse yoktu tekrar pencereyi kapattım yattım.

Gözlerimi açtığım anda Bulutun yüzüyle karşı karşıya geldim gözlerimi kapatıp ovuâturdum açtım kendime "aptallaşma be Yıldız sadece bi hayal"dedim odadan çıktım mutfaga ilerledim saat 06:00'dı bi bardak su içtim sonra bi tabağa dometes doğradım birine salatalık birinede peynir diğerine zeytin koydum.Mutfak camından bakınca marketin açık olduğunu gördüm üzerime eşofmanlarımı giyip anahtarımıda alıp indim.
Kapının önünde biraz zibidi vardı ama olsun eğer bi laf ederlerse görürler.Kapıdan dışarı çıktım "beyler izin verin geçiyim"dedim ortadakiled kalktı geçtim çocuktan bitanesi "bu ne zamandan beri burda"dedi bi diğeri "bilmiyom ama çok güzelmiş "dedi bende "efendimm"dedim çocuk "güzelmişsin onu tartısıyorduk"dedi kalkıp yanıma gelerek bende "bana bak fazla yaklaşma fena olur"dedim oda "yaklaşırsam naparsın bebeğim"dedi bende dayanamayım yanına yaklasıp sarılıyo gibi yapıp kafamı koydum ve "bu olur bebeğim"dedin ayaktakilerin üzerine iterek sonra "kaybolun burdan çabuk"dedim hiçbiri arkasına bakmadan gitti Kuzey "vay ablamız sen nası bişey çıktın yanlız sana bisey söyleyim mi iyi vurdun"diyip güldü bende "ee babam öğretince"dedim oda "baban kitboxcumu"dedi bende "keşke öyle olsaydı mafyaydı"dedim Kuzey "yuh nası lan sen mafya kızımısın"dedi bende "tabi olum ne sandın"dedim oda "sana abla demek istiyorum"dedi bende "lan salaklaşma"dedim oda "şaka şaka ne alıcan"dedi bende "bi ekmek"dedim oda poşete koyup verdi bende "deftere yaz"dedim oda "tamam"dedi boşta buzdolabı duruyordu ben arkamı dönüp "bu boştamı"dedim oda "evet"dedi bende "o zaman bizim"dedim Kuzey "biraz sesi rahatsız ediyor yanlız"dedi bende "olsun evdeki hersey bozulacak biz bunu gelip alırız"dedim oda "tamam"dedi kapıya çıkıp duvara yaslandı bende tam gidiyordum "bişey lazım olursa söyle"dedi bende omzuna vurarak "eyvallah sağolasın"dedim güldüm ben "buralarda bi demirci varmı"dedim oda "hayırdır noldu ki"dedi bende "pencereye demir kaynattıracağım gecesi gündüzü belli olmuyor"dedim oda "bi arka sokakta var"dedi bende "tamam sağolasın"dedim arka sokaga dogru ilerledim orda gözüküyordu tam varacaktım koluma biri yapıstı tam geçirecektim diğer kolumada tutuldu arkadan "ah,uh,vurma abi nolur"sesleri geliyordu kafamı çevirince maskeli biri vardı bende burdan dayanamayıp ikisinin karnıma indirdim ikisi yamulunca götlerine birer tekme gecirdim yüzü benim üzerime gelen çocuk duvara yapıştırdı kollarımı çok kötü tutuyordu kurtaramadım yaklaşmaya başladî tam kafamı geçirecektim maskeli çocuk gelip úzerimden aldî iyice patakladı maskeli çocuk yanıma gelip "bidaha tek başına buralara gelme evin neresi oraya kadar bırakayım"dedi bende "ilk olarak teşekkür ederim ama benim hayatıma karışmayın onları tek basıma halledebilirdim"dedim oda "iyice yaklaşıncamı"dedi bende "evet"dedim oda "dur tahmin edeyim kafa geçirecektin"dedi bende "evet niye geldin sen hem kimsin söylesene aç şu maskeni"dedim ayağım burkuldu tam yere düşecektim tuttu.

İllegal YarimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin