Bölüm 6

2 1 0
                                    

Gözleri çok tanıdıktı tıpkı Bulut gibi ben "bırakıcakmısın"dedim oda "afedersin"diyip kaldırdı binaya girdim eve çıktım Karahan uyanmış kapının önünde beni bekliyordu ben "noldu niye öyle bakıyon"dedim oda "sen başına belamı alıcan"dedi bende "sen neyden bahsediyon ya"dedim oda "bundan sonra tek basına aşagı felan inme zibidi kaynıyo"dedi bende "oo sen herzaman böyle yapacaksan"dedim oda "ben kıskanç birisiyimdir napıyım"dedi bende "olabilir ama onu yapma bunu yapma üstüme gelme"dedim oda "kusura bakma ama ben senide görürüm"dedi bende "neyse kahvaltı yapalım çıkalım"dedim kahvaltımızı yaptık Karahan "ben buraları toparlarım sen git üzerini değiştir"dedi bende "tamam sağol"diyip yanağına öpücük kondurdum üzerime hava sıcak olduğu için diz kapağımda bordo şortumu giyindim üzerine siyah v yaka tisörtümü giyindim yanını bağladım ayakkabı olarak siyah sporlarımı giyindim saçlarımı yukarıdan at kuyruğu yaptım
Sportif durmuştu ayrıca güzelde gözlerime siyah kalem çektim bide maskara yaptım bide hafifçe bordo ruj sürdüm işte tamamdı.Bomba gibi olmuştum.Karahanın yanına gidip "hadi çıkalım"dedim oda "ben seni böyle çıkarmam"dedi bende cevap vermeden çıktım yoksa kavga çıkacaktı.Yürümeye başladık dolmuşa bindik ben parayı verip oturdum.Grldiğimizde  dolmuştan indik.Içeriye geçtiğimizde "nerde kaldın Yıldız nerde"dedi bana bakıp "buyrun hoşgeldiniz hanımefendi"dedi bende "merhaba ben Yıldız sizde bizim patron olmalısınız kusura bakmayın benim yüzúmden geç kaldık"dedim patron "tamam sorun yok"dedi içeriye girdiğimizde "Yıldız sen benimle gelsene"dedi bende "tamam"dedim giderken Karahan kolumdan tutup öptü ve "bacaklarını sakla"dedi bende "Karahan"diyip yanına cıktım odasına girdik ben "bi mahzurmu oldu"dedim oda "yo hayır sadece konuşmak istedim otur lütfen"dedi oturdum bana "sana bi iş teklifim var"dedi bende "öğrenebilirmiyim"dedim oda "elbette ilk önce beni tanı ama"dedi bende "peki adınızı söyleyin tanıyım"dedim oda "Güney"dedi bende "tanıstığıma memnun oldum Güney bey"dedim oda "bende şimdi sana teklifi söyleyim"dedi bende "tabiki dinliyorum"dedi oda "müsür yardımcısı olurmusun"dedi bende "bu nasıl soru tabiki ama benim sevgilim var oda garson olmasın"dedim oda "onun icinde bişey düsündüm oda muhasebe işlerinde"dedi bende "çok teşekkür ederim"diyip ayağa kalktım Güney beyde kalktı yanıma geldi ben "izninizle"dedim tam çıkacaktım arakamı dönüp dayanamayım sarıldım sonra "üzgünüm engel olamadım ne zaman baslıyoruz"dedim oda "bugün"dedi bende "kıyafet sorunu varmı"dedim oda "yok ha birde garsonluk maaşınızı vereyim bir gün bir gündür"dedi bende "teşekkür ederiz"dedim elime ikiyüz verdi bende "ama bu cok"dedim oda "sadece senin icin degil Karahanla birlikte senin paran"dedi bende "peki bizim maaşlarımız kaç"dedim oda "seninki 2000 Karahanınki 1500"dedi bende "yuh"dedim Güney bey güldü ben "kusura bakmayın"dedim çıktım aşağı inip "Karahan"diyip kucağına atladım "müdür yardımcısı oldum sende muhasebeci"dedim oda "çok sevindim"diyip oda sarıldı Karhan "ne zaman başlıyoruz"dedi bende "bugün"dedim oda "tamam ama benim odam nerede"dedi bende "benim odamda olacaksın"dedim beraber yukarı çıktık odaya girdik ben "buraya temizlik ihtiyacı var"dedim Karahan "ben gidip Fatma ablayı çagrıyım buralarla o ilgileniyor"dedi bende "peki"dedim Fatma abla demişken bizim Fatma abla naptı acaba Karahan "birazdan gelir"dedi bende "tamam"dedim içeri girince ben "Fatma abla"dedim oda "Yıldızcığım naptın kuzum senin burda ne işin var"dedi bende "biliyorsundur ev olayını Fatma abla herşey elimden teker teker gitti ilk önce annem sonra babam sonra abim ve Elif en sonundada ev ve sen"dedim oda "üzülme kuzum üzülme burda müdür yardımcısı olmuşun sen ona bak"dedi bende "aynen şimdi buranın temizliğe ihtiyacı var sana zahmet"dedim oda "ne zahmeti kuzum Allahın işine bak bizi burda karşılaştırdı"dedi bende "aynen öylr ha bu arada Fatma abla unutmadan"diyip ikiyüz lirayı eline tutuşturdum "hakkını helal et son maaşını ödeyemedim bunu al"dedim oda "yok olmaz"dedi bende "beni seviyorsan"dedim oda cebine koydu biz Karahanla aşağı indik ben "Karahan sen biraz otur ben birazdan geliyorum ve işime karışma olurmu"dedim oda "peki"dedi nereye gidiyordum biliyormusunuz bilmiyorsunuz garson kızı aşagılıyorlardı yanlarına gidip "buyrun bi sorunmu var"dedim kız "sana ne"dedi bende "biraz önce müdürü çağrın demiyormuydunuz bende müdür yardımcısıyım müdür bey beni yönlendirdi"dedim kız "öylemi bu haldemi"dedi bende "ne varmış halimde"dedim kız "ne biliyim çok ezik duruyorsun"dedi bende "öylemi sizden bulaşmış olmasın sakın"dedim kız "bana bak seni yolarım"dedi bende "hele bi dene o saçlarını cımbızla tek tek yolan kim o zaman görürsün cicim"dedim kız "sen ne biçim bi kızsın ya"dedi bende "uzatmada git"dedim arkamı dönüp tam gidiyordum "hesabı unutma"dedim cüzdanını çantasından aldım aşağıdan "Yıldız hanım"senini duydum yanlarına gittim "noldu"dedim "hanımefendi hesabî ödemiyor"dedi bende "madem öyle sizi mutafağa alalım"dedim kıza önlüklerini vs. verdim "hadi yıka"dedim oda "yaa manikür pedükürümü yeni yaptırdım"dedi bende "sen zenginsindir tekrardan yaptırırsın"dedim gülmeye başladım "hadi hadi"dedim yanından ayrıldım Fatma abla "Yıldızım oda tertemiz oldu"dedi bende "ellerine sağlık"dedim odaya Karahanıda alıp çıktım büyük olan masa benim küçük olan masa Karahanındı oturup çekmecelere bakmaya başladım Kuzeyin fotoğrafı vardı ne alakaydı ben "ben birazdan gelirim"diyip Güney beyin yanına gittim.Kapıyı tıklatıp içeri girdim "kusura bakmayın"dedim Güney bey "ne kusuru buyur"dedi bende "şey bu kim"dedim fotoğrafı göstererek Güney bey "benim kardeşim Kuzey"dedi bende "marketi var"dedim oda "evet sen nerden biliyorsun"dedi bende "benim oturduğum yerde çalışıyor"dedim Güney bey "yaa öylemi iki güne kalmaz bende  oraya taşınırım"dedu bende güldüm sonra "izninizle bişey istermiydiniz"dedim Güney bey "yok sağol çıkabilirsin"dedi çıkıp odaya geçtim "Karahan bizim Kuzey varya Güney bey onun abisiymis"dedim oda "yok artık"dedi bende "bencede o değil bide bize yardım ediyorlar"dedim oda "aynen"dedi.

Saat 18:00'a geliyordu kapı tıklatıldı ben "buyrun"dedim içeri Güney bey geldi ben "buyrun bi sorunmu var"dedim Güney bey "yok akşam yemegi için"dedi bende "gerek yok burdakiler yetiyo"dedim Güney bey "peki iyi akşamlar siz çıkış vaktinde burayı kilitleyip gidersiniz"dedi bende "anahtar"dedim askılığı göstererek astı bende "iyi akşamlar"dedim çıktı Karahan "ben aşağıdan yiyecek bişeyler alıp çıkıyorum"dedi bende "tamam"dedim boş boş oturuyordum derken kapî tıkladı "buyurun"dedim bizim garsonlardan biriydi ben "noldu bi sorunmu var"dedim oda "evet aşağıda sorun çıktı kavga gibi"dedi bende "tamam tamam"dedim aşağî indim "noldu"dedim çocuktan bitanesi "sizin bu garson parçası benim kız arkadaşıma baktı"dedi bende "sen ona garson parçasî diyemezsin bir ikincisi göz var izan var oda açık giyinmeseymiş ben erkek olsam bende bakardım şahsen"dedim çocuk "garson parçası niye diyemiyorum bir ikincisi açık giyinse noluyo ve dürüst bir erkek olsa bakmazdı"dedi bende "burda bu çocuk ekmek parası kazanmaya çalışıyo senin gibi piç değil yani baba parası yemiyo açık giyinse noluyo sorunada senin gibi salakların beynini boyuyo"dedim cevap vermedi öylece gözlerimin içine baktı ağzını acınca "sus lütfen şu anda sen bana baktın sen erkek değilmisin benimde sevgilim var oda arıza yapsın senin gibi nolucak"dedim çocuk "haklısın galiba"dedi garsona "kusura bakma kardeşim"diyip sarıldı sonra bi miktar para koyup çıktılar.Garson "cok sağol"dedi bende "bana bak sende biraz daha dikkatli ol"dedim oda "tamam abla"dedi.Ben odaya çıktım karnımî doyurdum Krahan "iyi saydın aşağıda"dedi bende gülümsedim laptopu açıp birazcık araştıtmalar yaptım.

Saat 21:00'a geliyordu ben aşağı inip "hadi arkadaşlar yavaş yavaş toparlanalım"dedim onlarda "çok iyi olur hadi hadi"dediler bi müşteri girdi ben "ben ilgilenirim arkadaşlar siz toparlanın"dedim yanına gittim ben "kusura bakmayın kapatıyoruz"dedim oda "yok ya"dedi bende "kalkarmısınız"dedin elimdeki suyu masaya bırakarak oda "hayır"dedi arkamdan çalışan "yerleri sildim çıkabilirmiyim"dedi bende "tabiki"dedim yere suyu döküp "daha bitmedi şurayıda sil"dedi bende "gerek yok ben silerim sen çık canım"dedim çocuğa dönüp "olum belamısın çık"dedim oda "hee belayım"dedi bende "çık"dedim sözümü tutmayınca kolunu kıvırıp kaldırdım kapıdan dışarıya attım "siktir git"dedim.Herkes boşalınca Karahanla birlikte çıktık  kapıyı kilitledik yürümeye başladık Karahan "bidaha böyle giyinme lütfen"dedi bende "niye"dedim "millet hep sana bakıyo"dedi bende "Karahann"dedim oda "tamam bişey demedim"dedi bende güldüm binaya geldiğimizde kapının önünde uğuşturucu satıyorlardı uğuşturucu dendimi akan sular durur yanlarına gidip "napıyonuz lan siz şerefsizler Allahın verdiği bu bedene zarar vermeyin"dedim ellerinden alıp ateşe attım bana "naptın sen abla onları biz başkasına satıyorduk"dedi bende "aracıda olmayın içeri atarlar valla"dedim çocuklar "haklısın abla söz bidaha yapmıycaz"dediler ben "bu uğuşturucuyu kim satıyo"dedim onlarda "söyleyemeyiz abla"dediler neyse diyip eve gittik üzerimizi değiştirip yattık.

İllegal YarimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin