2 Ay sonra Neyseki baya toparlanmıştık.Yarın nikahımız vardı.Bugün çalışmaya gitmeyecektik mutfaktaki masaya kahvaltılıklarî yerleştirdim Karahanda geldi beraber kahvaltımızı yaptık dışarıya elbise almaya gidecektik masayı toplayıp odama geçtim üzerime:
Kot gömleğimi giyindim pantolon olarak dar paça siyah pantolon ayakkabı olarak süet botumu giyindim Karahnın yanına gidip "hadi çıkalım bakalım"dedim oda "hadi"dedi aşağı inip Güneyin yanına gittik ben "arabanı alabilirmiyiz"dedim oda "senindir"dedi anahtarı uzatarak bende "çok sağol"dedim oda "rica ederim kardeşim"dedi arabaya binip oradan uzaklaştık bi elbise dükkanı gördük girdik hicbisey bulamadık.
Yaklaşık iki saattir dolaşıyoruz sadece 4dükkana girdik şimdi son olarak giriyoruz eğer burdada çıkmazsa almıycam evdekini giycem.Girdiğim anda gözüme çok güzel bi elbise çarptı üzerime giyinmek istedim hemen bedenini bulup elime aldım altına ayakkabıda buldum takı olarakta küpe buldum çok güzel.Kombinim nasılmıÇok güzel durmuyormu üzerime giyince mükemmel oldum.Ben "Karahan bunları alalım sonra sana alalım"dedim oda "tamam hadi çıkarda alalım"dedi bende "tamam"diyip tekrardan kabine girip üzerimi değistirdim alıp çıktık karahana ilk girdiğimiz yerden bulduk oda çok yakışıklı olmuştu
Bunlarıda alıp çıktık.Eve gittik Güneye arabasını teslim ettik küpeyi yerleâtirirken Bulutun verdiği yüzüğü gördüm elime alıp kendi kendime gülümsedim sonra kafamı sağa sola salladım.sonra geri kaldırdım Karahan "gel akşam yemeği yiyeceğiz"dedi bende "tamam geliyorum"dedim eşyaları kaldırıp yanına gittim oda "Kuzeyle Güneyide çağırsakmı"dedi bende "olur"dedim oda "şurdan bağır bende tabakları yerleştireyim"dedi bende "tamam o iş bende"dedim pencereyi açıp "Kuzey Güney abi hadi gelin akşam yemeği yiyelim"dedim Güney abi "tamam abisinin gülü"dedi abimu hiç aratmıyordu sağolsun ama Elifim şeker parem onu cok özlüyordum beni unuttumu acaba veya nefretmi ediyo?
Kuzey ve Güney abi gelince beraber yemeğimizi yedik sohbet ede ede Kuzey "ee yarın evleniyonuz ne düşünuyonuz"dedi bende Karahanda "çok mutluyum"dedik sonra "mutluyuz"dedik bide buna güldük.
Biraz daha oturduktan sonra onlar kalktılar bende "iyi geceler sende yat"dedim oda "tamam"dedi televizyonu kapatıp kalktı.Uyandığımda saat 09:36'ydı yatağımdan kalktım Karahanı uyandîrdım oda "aa ne çabuk olmuş ya"dedi bende "ne o mutlu değilmisin"dedim oda "e mutluyumda ondan"dedi bende "hadi "diye elimi uzattığımda beni kendine çekti sonra yanağıma öpücük kondurdu ben "ıı Karahan şurda evlenmemize saatler kaldı"dedim oda "tamam tamam"dedi yatağından kalktı.Kahvaltımızı yaptık saat 12:00'da nikahımız vardı.saat 10:00'a kahvaltımızı yaptık ben "hazırlanmaya başlayalım mı"dedim Karahan "sen başla seninki uzun sürer"dedi bendr "aynen"diyip odaya girdim üzerime kıyafetimi giyindim ayağıma ayakkabılarımı geçirdim kulağıma küpelerimi ayrıca babamın verdiği kolyeyide takındım şimdi tamamdım.Yüzüme makyajımı yaparken arkamda Şeyma vardı saçlarımı yapıyordu. Şeyma kim mi Kuzeyin ikizi inanmadınız dimi?😄
Herneyse herşey bittiğinde saat 11:00'dı ben odadan çıktım karşımda Karahan duruyordu bana "çok çok güzel olmuşsun"dedi bende "sende çok yakışıklı"dedim yanına yaklasıp sarıldım Karahan "çok az kaldı sevgilim çok az"dedi bende "ama biraz daha böyle kalırsak evlenemiyeceğiz"dedim oda "hadi çıkalım"dedi aşağıda Güney abinin arabası süslenmiď duruyordu ben "Güney abii"diyip sarıldım "hadi binin bakalım şöförünüz benim Şeyma sen yanıma otur Kuzey sende arkaya"dedi herkes aynen onun dediği gibi oturdu.Oraya vardığımızda beni Elif karşıladı arabadan öyle inipte koşuşum yoktu ayakkabıları felan çıkararak Elif "abla seni çok özledim"diyordu bende "bende seni şeker parem naptın nasılsın"dedim oda "çok iyiyim abim bana çok iyi bakıyor"dedi bende "abim nerde"dedim oda "o gelmedi ama sana bisey söylememi istedi"dedi bende "neymiş o"dedim Elif "seni çok seviyormuş ayrıca cok cok özür diliyormuş"dedi bende "neyse onu boşver hadi gel içeri girelim"dedim elini tutup içeri girdik kafamdan aşağı güller ve gül yaprakları fırlatıldı karşımda Ahmet ve Mustafa vardı ben sarılıp "lan sizin ne işiniz var şimdi siz beni böyle gördünüz sakın yumuşadım sanmayın ha"dedim onlarda "yok abla yumuşamayız"dediler ben "size kim haber verdi"dedim Ahmet "Bulut denilen puşt"dedi Mustafada "he yav o pezo"dedi bende "AllahAllah onun nerden haberi varki Eliflerede o haber vermiş"dedim Mustafa "valla bilmiyom abla çekiyimmi köşeye"dedi bende "eyvallah gerek yok hadi gidelim artık"dedim onlarda "hadi" dedi içeri geçtik tam masaya oturacağım sırada Elif "abla beni çişe götür"dedi bende "Şeyma ablan götürse olmazmı"dedim Elif "olmaz Karahan abide gelsin"dedi bizde kıramayıp gittik kafama çok büyük darbe almıştım en son Elifin yüzünü gördüm sonra gözlerim kapandı.
Gözlerimi açtiğımda sadece pencereden giren ay ışığı vardî ellerim bağlı şekilde yerde oturuyordum ayrıca ayaklarımda bağlıydî kafamı sağ doğru çevirince karahanı gördüm sonra "Karahan kalk"dedim ama kıpırtı yoktu tekrardan "Karahan"dedim yerden Bulut kalktı "eeh ne Karahanı be"dedi bende "sen sen"dedim sonra "Karahan nerde"dedim oda "görmek istiyormusun gerçekten"dedi bende "evet"dedim laptopu açtı vidyoyu başlattı burası kafama darbe yediğim andı Karahanmı vurmuş abim ona yardım ediyordu Elifte Bulutun kucağındaydı o anda ne kadar ihanet yediğimi fark ettim gözlerimden yaşlar süzüldü kafamı duvara yaslayıp ağlamaya devam ettim sonra "daha dur sen"dedi parayı verirken gösterdi bide ona yıkıldım Karahan bunu nasıl yapabildin be Bulut "şimdide sana özel olan videoları varmıs ben çıkıyım"dedi videoyu başlatıp çıktı Karahan kamerayı açıp konuşmaya basladı "Selam Yıldız biliyorum şu anda gözlerinden yaşlar süzülüyor ama ağlama benim gibi gereksiz insanlar icin değmez be biliyormusun sana gülmek çok yakışıyor aslında bütün insanlara yakısır ama sen ayrısın"dedi derin bi nefes alıp "konunu burdan alabiliyorum senden çok özür dilerim affet beni"dedi ordan kalktı arkadan benim "napıyon orda"sesim çıkmış demek o gece bunu çekiyormuş.Sonra ekrana abim çıktı yüzünü görünce hiç dayanamadım ağlamaya başladım konudmaya basladı "selamlaşmaya gerek yok zaten benden nefret ediyorsun en iyisi ben esas meseleye giriyim benden nefret ettiğni bilsemde özür dilerim sana sahip çıkamadım üzgünüm benim yüzüme bakmak istemeduğini biliyorum o yüzden kısa keseyim Elife çok iyi bakıyorum"dedi.Ben senin yüzünr ölene kadar bakarım be abim.Ordan kalktı "Elif gel"dedi Elif oraya oturdu çok ürkek davranıyordu konuşmaya başladı ama kafası önüne eğikti "meraba abla ben özür dilerim biliyorum affetmeyeceksin ama özür dilerim seni çok seviyorum onları ben yapmak istemedim ama zorla yaptırdılar"dedi Elifin yanına biri geldi "adam gibi yap diye çocuğun agzını sıktı ona dayanamayıp ağladım o çocuğa ben el kaldıramadım be arkadını dönünce kim olduğunu anladım bu Buluttu demek herkese zorla yaptırıyordu sonra abim "yanlış montaj yaptım sakın inanma bu olanlara o seni istiyo evet de"dedi video bitti ben "gelebilirsin Bulut"dedim oda "bittimi duygu sömürüsü"dedi bende "hıhı"dedim Bulut "öncekini evet ben yaptîrdım ama bu gerçek"dedi fotoğrafları göstermeye başladı Karahan uğuşturucu satarken kafamı çevirdim bakmamaya çalıştım Bulut "bak nolur bak ya"dedi ben ağlamaya devam ederken kafama vurup "sen tam bir gerizekalısın"dedi kafamı duvara vurunca güm diye ses çıktı Bulut yanıma oturup "özür dilerim"dedi cevap vermedim oda duvara yaslanıp "seni ilk gördüğüm anda aşık oldum Karahanın telefonunu aldım galarisinde dolaşırken seni gördüm oda 'Yıldız hoşlandığım kız'dedi o oyle diyince bişey diyemedim sonra senin yüzünden hastalığım ortaya çıktı şizofrenlik hepsi senin yüzünden ama seni çok seviyorum be Yıldız hani derlerya abayı yakmıs diye tam ondan"dedi bende "ya ben zorla sevemem ki seni gönül bu vazgeç desem vazgeçmez sev desem sevmez hem benim nişanlım var"dedim oda "yok"diye yüzüme doğru bağırdı onun karşısında ürpermiştim bunu dışarıya yansıtmıştım farkındaydım uzunca öyle kaldık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İllegal Yarim
Teen FictionYıldız ve Bulutunki aynı şuna benziyordu Yıldızın ışgını iletmesine izin vermeyen bir Bulut vardı önünde Yıldız bi otarafa bi bu tarafa koşturur kendisini belli etmek için ama olmaz.Bulut buna izin vermez dünyayıda kendisi gibi karartamak ister.Yıld...