Bölüm 8: Bu dünya hakkında ne biliyorsun?

1.2K 135 15
                                    

Son gelişmeleri özetlersek, öncelikle acıdan kurtuldum ve hala tek parça olarak yaşıyorum. Bir canlı dantianım var ki bununla beraber artık dövüş yolunu takip edebilirim. Bunun için geç kalmış olsam da kimse de olmayan bir şeye sahibim.. Zamansız bir boyut! Tamda bunu düşündüğüm anda kendimi küçük bir oda da buldum!?

Nee...?! "Ne sanıyordun..? Zaten 1 haftadır boyuttaydın. Sana söylemiştim güçsüzsün bu yüzden sınırın bu!" (Oooo.. Sen şimdi 1 haftadır acı içinde kıvrandığımı ima etmiyorsun değil mi?)

"Ama ben..."

"Endişelenme 2 - 3 güne tekrar boyuta gelebilirsin.. Şimdi denesen bile mührü çalıştıramazsın!"

"Mühür?"

"Zamanın ve boyutun ta kendisi.. Benim varlığım ve ayrıca senin dantianın!"

Ehh.. kafam karıştı. (Ama sorarsam işin içinden çıkamayacağımı hissediyorum...!?) Tam Melynas'ın konuşacağını hissederek onu durdurdum. "Gerek yok. Anladım ben, gerçekten..!" Nasıl bilmiyorum ama artık Melynas'ın duygularını hissettiğimi fark ettim. Anlaşılan mühre daha fazla bağlanmış olmalıyım..

Yatağa uzandım. Tuhaf bu odaya yeni gelmiştim. Ama 1 haftadır da buradaydım..! (Yani boyuttaydım ama aynı zamanda oda da ayakta duruyordum.. Eee bunu kelimelerle ifade etmek başımı ağrıttı!) Boyutta zamanın bedenim için geçmemiş olması gerçekten tuhaf hissettirdi! Ayrıca bu durum ruhum içinde geçerliydi..!? Neyse fazla düşünmemin bir anlamı yok.

"Melynas bu dünya hakkında pek bilgim yok! Ne biliyorsun?"

"Çocuk uzun zamandır uyuyordum.. Dışarı sadece Lie geldiğinde gözlemledim. Değişen çok şey var! Fakat bu zamanı çok bilmesem de, şimdilik bilmen gerekenleri anlatabilirim. Şuan sen 0. Derece.. Yani henüz aleme girmiş değilsin! Bütün alemlerin de 1den 9'a kadar dereceleri var.

İlk alem Temel Başlangıç Alemi yani Savaşçı olursun ki bu alemde bedenin güçlenir. Savaş tekniklerine çalışamazsın! Bu yüzden savaşçılar çok güçlü değildir. Ama bu onları küçümseyeceğin anlamına da gelmemeli.. Bu alemde; Temel Savaş Becerilerin oluşur, normal insanlardan daha güçlü olursun.

1. Derece 200jin [200jin = 100kg]

2. Derece 240jin

3. Derece 280jin

4. Derece 320jin

5. Derece 360jin İşte bu dereceden sonra alemler arasında devasa boşluklar oluşmaya başlar!

6. Derece 440jin

7. Derece 640jin

8. Derece 920jin

9. Derece 1320jin.. gibi bir gücün olur. 5. Dereceden sonra ilerlemek zorlaşır.. Çoğu kişi de 9. Derecede dar boğaza takılır ve bunu geçen de anca 10 kişiden 2 kişidir!

İkinci alemde gerçek dövüş yolu başlar! Savaş Uzmanı olursun. Bu alemin adı ise Köksel Başlangıç Alemi... 9. Derece bir Savaşçı ile 1. Derece bir Savaş Uzmanı arasında aşılamayacak devasa bir uçurum vardır! 1. Derece Savaş Uzmanının 2200jin gibi bir gücü olur. (Gerçekten bu güç sıralamalarını kim koyuyor???) Bu alemde artık savaş tekniklerine çalışabilirsin. Şimdilik bilmen gerekenler bunlar.."

Melynas'ın açıklaması baya uzun sürmüş olmasına rağmen oldukça faydalıydı.. Güç sıralaması tuhaf olsa da buna karışacak da değildim! Ooh, peki ya taş..?

ZONAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin