Bölüm 19: İtiraf ediyorum bunu ben yaptım...

1K 113 6
                                    

Şehrin meydanı insan kalabalığıyla dolmuştu. Farklı tellerden çalan sesler havada dans ediyordu.

Şuan yeni tanıştığım Lin'le gelen uzmanlara bakıyorduk. İlk defa bir uzman görüyordum. Haliyle seviyesini çözemiyordum. Aramızdaki fark yerle gök kadardı. Fakat dağda tanıştığım tekniklerle kıyaslanırsa gülünecek seviyedeydi.. Ehh tabi Melynas'la da aynı şekilde!!!

Dün Lin'den Yang Klanı hakkında bilgi almıştım.. Bu klan 3. Derece bir klandı. Yüz Binlerce yıldır ayaktaydı. Klanda 1. Derece Uzman sayısı 1000 civarındaydı. 10 civarı da 2. Derece Savaş Uzmanı vardı ki klanın başı da 2. Derece Savaş Uzmanın tepesindeydi. Bunun dışında klanda 6000 civarında savaşçı bulunuyordu.

Bunu duyunca düşündüğüm şey biraz tuhaftı. "Hımm.. Bu iş oldukça eğlenceli görülüyor.." Bunun ardından kalbim hızlanmıştı... "Hahahahaha." Yüksek ve ürkütücü bir şekilde gülünce biraz Lin'i korkutmuştum ki ben bile korktum.. Giderek kana susmaya başlıyordum.. Bu sorun mu? Hayır.. Hayır değil. Ben Wu Shan kötü biriyim...

Meydanda dizilmeye başladılar. Sayıları 100 kişi civarındaydı. 10 tane uzman.. Gerisi ise 9. Derece Savaşçıydı. Her biri kırmızı zırhla kaplıydı. Zırhın üstünde siyah bir anka sembolü vardı.

"Hımm.." Melynas zırhı merakla inceledi. Sonra kaşları çatıldı. "Çocuk bu anka tuhaf..! Yang klanın tarihi hiç basit görülmüyor.. Belki de kan çizgisine sahiplerdir."

"Oo.. Kan çizgisi?"

"Kan çizgisi.. Atalarından kalan veya... Neyse bu önemli değil. Bu mirası taşıyanlar normal insanlardan ayrıcalıklı olur. Göklere meydan okurlar.. Hahahaha... Endişelenme. Şuan onlardan herhangi bir kan çizgisi hissetmiyorum.. Belki eskiden sahiplerdi."

Bunun üzerine rahatladım. Tekrar uzmanları inceledim.. İçlerinden biri öne çıktı. Bu adam 500 yaşında, (Bunu nasıl mı biliyorum? Tabi ki Melynas bana söyledi. Anlaşılan bu dünyada şuanlık yaş tahmini yapamıyorum. Bu imkansız!) kel ve tilki gibi kurnaz gözlere sahipti. Nedense içimdeki ses o gözleri oymak istedi...

"Gereksiz çöp parçaları öncelikle BÜYÜK LORDUMUZUN sizin gibi sefil yaratıklarla ilgilendiği için minnettar olmalısınız.. Sizin gibi değersiz boklarla vakit kaybetmek istemiyorum. Klana girmek isteyenler öne çıksın. Diğer pislikler ise 100 metre geriye gitsin.."

Öne çıkarken Melynas'ın sesini duydum. "İçindeki ses haklı çocuk."

Bir süre sonra 13 - 20 yaş grubu yan yana bir sıra oluşturdu. Toplam sayı 200 idi. Uzman sıraya göz attı. Ardından korkunç bir aura yayıldı. Bu sıradaki birine yönelikti. Aurayı hissetsem de bana zarar vermiyordu. Aurayı ustalıkla kontrol ediyor..! Ben şaşkınca açılan ağzımı kapatırken bir çığlık duyuldu.

"Aaaaaaaaggghhh.." Bir adam acıyla bağırıyordu. Bedeni eziliyor, kemikleri parçalanıyordu.. Kısa sürede öldü. Bu ölüm çok vahşiydi!

"Seni çöp 20 yaşından küçük dedik! Beni mi kandırıyorsun.. Değersiz piç."

Ölüm sessizliği oluştu.. İnsanlar korkuya kapıldı. Hareketsiz bir şekilde yere baktılar. Onlar uzmanlara bakamıyorlardı...

"Pekala şimdi yeteneğinizi ölçelim... (Elinde bir kristal belirdi.. Renksiz, şeffaf bir kristaldi. Sonra konuşmaya devam etti.)... Şimdi enerjinizi kristale yollayın."

Böylece kristal elden ele dolaştı.. Şimdiye kadar 100 kişi incelendi fakat 1 - 3 civarı meridyen açıktı. Yetersiz görülüp sıradan atıldılar.. 4 meridyeni bulunca yüzleri değişmese de onu yana çektiler. Böylece sırada 5 kişi kalmıştı. En sonda ben vardım.

ZONAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin