Yaghaz

1.1K 60 9
                                    

Elleri birbirine dolaşmıştı sanki karşısındaki mert karabeydi ama haberi bile yoktu masum hazanın. İşinin ilk günüydü ama o böyle hayal etmemişti . Biraz kalbi burgulmuştu dosyaları vucuduna çarparçasına vuran adama karşı..

Söylenerek ilerleyen kumral saçları ile ona baka kalmıştı. Direklerine kadar uzanan uzun çizgili etegi boğazına kadar uzanan batisi ile şirket çalışanlarının gözleri onun üzerindeydi..Bunu hissedebiliyordu ama umrunda bile değildi..Diğerleri gibi değildi onu farklı kılan bazı özellikleri vardı..

Çalışma masasına ilerlediğinde sarışın mavi gözlü mert Karabey in ilgisini çeken bu kız kalçasını kıvırarak önüne egildiginde göğüsleri ateş edercesine fışkırmıştı. Dudaklarını araladığında nane kokusu gelmişti hazanın yüzüne "bu dosyalar mert beyi' n özel istediği dosyalar bana ver "dedi Tehdit edercesine konuşmuştu..

Hazan yüzünü buruşturdu "ama bunlar bana teslim edildi "dedi tedirgin ve birazda korkak ses tonu ile...
Gülümsedi "bir kahvesine sahip çıkamayan kişi mi? söylüyor bunu" kırmızı ojeli ellerini uzattı "ver"dedi tekrar ederek ...Eline tutuşturdugu dosyayı ince bir ipmiş gibi çekerek aldı..Zafer kazanmışcasına masasına ilerledi..Peki ya? Hazan ne yapacaktı masasına göz gezdirdi yapacak hiç birşey yok gibi görünüyordu.. Ayağa kalkarak çantasını boynundan geçirdi.
Asansöre yaklaşarak ince ve uzun parmağını açma düğmesine bastı, zaman gecmeden kapılar açıldığında asansörün içinde yerini aldı..

Aklından hiç çıkmıyordu o an yaşananlar kimin aklından çıkabilirdi o gözler bakışlar..Asansör durduğunda kapılar açılınca gözlerini şirketin fayanslarından ayırmıyordu, bir kere bile etrafina bakmıyordu. Dönen kapıdan geçerek otobüs durağına kadar ilerledi. Çantasına elini daldırdığında sadece beş lirası olduğunu fark etti. Bugün için eve dönmesine yardımcı olacaktır peki? ya yarın

Otobüs geldiğinde yanında olan diğer yolcuların arasından geçerek bindi. Parasını ödeyerek cam kenarında yerini aldı.Hayat onun için zordu diğerleri gibi değildi Anne yada baba parası yoktu en önemliside ailesi yoktu!!! Bu onun için en önemli kayıp ineceği yerde otobüse durmasını söyleyerek aşağıya indi. Küçük bir mahalleye gelmişti aslında daha yeni tutmuştu evini elinde hiç parası kalmamıştı çünkü hepsini eve yatırmıştı. Mahallenin sokaklarında sessiz ve sakin bir şekilde ilerliyordu..Tıpkı bir hanımefendi gibi .. Anahtarı çantasında çıkararak kapıyı açtığında havasızlıktan tozu dumanı birbirine katılmış bir şekilde olan ev nefes almasını zorlaştırıyordu. İçeriye girerek camları açtığında ne kadar da kirli ve toz içinde olduğunu fark etti. .Çantasını bir kenara bırakarak temizlik eşyalarını aldı..İşin üzerine bu yorgunlukla nasıl ? temizleyebilecekti ama bunu umursamıyordu. İşe koyularak nemli bir bezle camları silmeye başladı ardından yerleri sonrasında ise eşyaları yerleştirdi. Tek başına bu işlerle başa çıkması bile mucizeydi..Mutfağa girdiğinde dolabı açtı sadece zeytin ve peynir olduğunu gözüne çarptı açtı hemde çok dolaptan çıkararak masaya koydu kuru ekmeğe bile talimdi ama o bile yoktu. Bir an iştahı kesildi kimin olsa kesilmez miydi?

O büyük sinirle odasına kapanan mert yatak keyfi yapıyordu. Bugün yorulmuştu hiç olmadığı kadar ev bugün boştu annesi ve babası tatile çıkmışlardı.Ama onlar ise hiç umrunda bile değildi. Akşam yemeği yememişti bile gelir gelmez odasına kapanmıştı. Ayağa kalkarak aşağıya indi..Salona girdiğinde masada çeşit, çeşit görünen yemekler ve kırmızı şarap vardı..Tam istediği gibi :Bu onun neşesini yerine getirmişti. Keyifle sandalye çekerek masasına oturdu. Çatalı ve bıçağı alarak ızgara eti keserek çatala bandıgında ağzına götürerek tadını damagında hissetmişti bile: Hizmetçi kadın şarabı kadehe boşaltarak zevkini biran daha öne çıkarmıştı yemeğin...

Lezzetli bir yemeğin ardından odasına çekilerek rahat bir uyku uyumaya koyuldu. Gözlerini kapattığında hiç açmadan uykuya dalmıştı bile...

Sabahın olduğunu belirten o doku o ışık odasına vurdugunda sabah olduğunu anlamıştı yatağından kalkarak sıcak bir duşa girdi. Bu rutin haline gelmişti vazgeçemediği bir kadın gibi yada parfüm gibi. Bornozu ile çıkarak saçlarını kuruttu büyük bir zevkle. Üzerine ne giyeceğini bile karar vermesine gerek yoktu çünkü karışacak annesi yoktu yada zorla yatağa bırakılan zorla bir takım elbise gibi siyah pantolon beyaz gömlek alarak üzerine geçirdi. Keyifle kahvaltısını yaparak evden ayrıldı..

Spor arabasına binerek şirketin yolunu tuttu. Bu heyecan bu zevk geliyordu bilinmez ama Annesi ve babasını o tatilden sonsuza kadar gelmesini istemediği kesindi. Arabayı valeye teslim ederek şirkete girdiğinde. Herzamanki gibi gözler üzerinde bakışmalar ile selamlaşıyorlardı. Asansörün önüne gelerek düğmeye bastı bu sefer boştu içine girdi. Dünkü talihsiz olayı bir daha yaşamamak istemiyordu eğer yaşarsa sonunun ne olacağını biliyordu.

Asansör durduğunda kapılar açılınca odasına hışım bir hızla girdiğinde çeketini koltuğun arkasına geçirerek koltukta yerini aldı. Eline şirket telefonu alarak kulağına yaklaştırdı."Dosyaları getir " büyük bir emirle söyledi. Bir saniye bekledi kapı açılma sesi hiç başını kaldırmamasına neden olmuştu elini kaldırarak "getir " dedi

Sinirler bozulmuştu başını kaldırdığında "dosya "dedi ürpertici sesi ile Hazan ellerini eteğinin önünde birleştirmiş korkar bir ses ile konuştu "efendim dosyalar "dedi Hışım bir hızla ayağa kalktı "dosya nerede? " elini masaya vurdu. Hazanın irkilmesine neden olmuştu bir an sesi titredi tam ağzını açacakken sesi içine kaçtı. Siyah spor ayakkabıları ile büyüleyici ses tonu ile önüne geldi "Sen " dedi gözerini üzerine dikti "ne kadar ezik olduğunu " düşündü : İçinden düşünsede gözleri ile belli ediyordu hissettiğini yada söylemek istediğini . Elleri titriyor cevap veremiyordu bir'an odanın içi bulanıklaştı gözleri karartıgında vücudu Mert 'in vücudu ile buluşmuştu...

 Elleri titriyor cevap veremiyordu bir'an odanın içi bulanıklaştı gözleri karartıgında vücudu Mert 'in vücudu ile buluşmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Cumartesi Akşamı izlemeyi Unutmayınn!!!! Arkadaşlar hepinizi çok seviyorum Yaghaz için 😊❤❤❤


Asi Patron (Aşk Hayal Gerçek Sensin)Yaghaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin