Asi Patron (Aşk İçin)

743 60 22
                                    

Mert için sorun değildi sonuçta tam bir işkolik ve hayatı hep böyle geçecekti. Hiç bir zaman kendine ayıracak vakti olmayacağını oda biliyordu ama bundan okadar da şikayetçi değil ,yada biz öyle zannediyoruz..

Odadan ayrılarak evden çıktığında arabasında yerini aldığında ;Bugün onun için hiçte uygun bir gün olmayacağa benziyordu. Güneş bulutların arkasına saklanmış yüzünü bile göstermiyordu ; Mert Karabey için bugünü azizlik olarak degerlendirsede ; Sadece sıradan bir gündü tıpkı diğer günler gibi....

Arabayı çalıştırarak şirkete geldiğinde anahtarı valeye teslim ederek şirkete girdiğinde ne çalışanların selamına karşılık veriyordu nede yüzlerine bakıyordu. Kafasını kurcalayan düşünceler arasında asansöre yönelerek düğmeye bastı. Aklında sadece toplantı vardı. Bu aralar ona odaklanacaktı belli ki!!!
Asansörün kapıları açıldığında ;
Odasını özlemiş olacak ki hızla girerek rahat koltuğunda yerini alarak kafasını dosyalara gömmüştü..

Kapı çalma sesi ile"gir "dedi başını dosyalardan kaldırmayarak söylemişti bunu ; Hazan ürkek bir tavrı ile Merte ilerlemeye başladı "önemli dosya efendim toplantı için "dedi elleri titrercesine masaya bıraktığında dosyaları inceleyen Merti inceliyordu bir an sadece "ne kadar yoğun " diye düşündü. Birazda olsa üzülmüştü Hazan ; Bir şirket yönetmenin ne kadar da zor olduğunu düşünerek ayağının masanın kenarına çarpması ile bir an dalgınlığı ile yapmıştı bunu ; Mert başını dosyalardan kaldırarak yeşil gözlerini ateş edercesine belirterek "sen hala burada mısın? git kahve getir " dedi azarlarcasına söylemişti bunu ; Ne ayağının masaya çarpmasını umursamıştı ; Gözlerini üzerinden çekerek dosyalara yöneldi.

Hazan odadan ayrılarak ayağının sızlamasını umursamadan kupayı kahve makinesinin altına koyarak bir şelale gibi kupaya boşalmasını izliyordu.

Biliyordu ki Mert Karabey yine ters yerinden kalkmıştı yada eve geldiği için sinirliydi. Hazan biliyordu ki bunu yapması gerektiğini alışmıştı artık Mert Karabey "Asi Patron " oda "asistanıydı" sadece bir asistan değil askeri gibi davranıyordu Mert Karabey !!!!!

Kupanın tutma yerinden ince parmakları ile masaya bırakarak odadan ayrıldı. Mert Karabey'in umrunda bile değildi sadece dosyalar ile ilgileniyordu.

Elini saçlarına daldırırcasına çekerek Mert ; Kupayı gördüğünde büyük bir iştahla eline alarak yudumlaya başladığında sanki kahveye susamışcasına yapmıştı bunu ;

Bir anda olsa ayağa kalkarak uzun cama yaklaştığında ; Sonbahar yapraklarının rüzgarın esintisi ile dört bir yana savrulmalarını izliyordu . Gözleri bir an hazana ve yanında yer alan arkadaşlarına kaydıgında rüzgarın esintisi ile hazanın saçlarını düzeltmesini ve gülümseyişini izliyordu. Okadar dikkatli bakıyordu ki! Hiç bir zaman böyle bir manzara göremeyeceğini zannederek yapıyordu bunu ;

Rüzgarın esintisi ile hazanın saçlarından geçen rüzgarı kıskanıyormuş gibi o kadar sert çattı ki kaşlarını Mert Karabey  Yeşil  gözleri ile hazanın elerini saçlarından geçirdiğinde arkadaşına gülüşünü izliyordu. O arkadaşı kimdi? ona okadar içten gülüyordu merak ediyordu Mert Karabey güzeller güzeli hazanın neye güldüğünü. Düşüncelere kapıldığını fark ederek yerinden hareket ederek . Derin çok derin bir nefes aldığında ; Yeşil tabılası gözlerini kapattıgında ; Bu kız Mert Karabeye hiç iyi gelmiyordu !!!

Halletmesi gereken önemli bir toplantısı olduğunu hatırlayarak koltuğa geçerek dosyalara gömüldü.

Onun için bu kadar çalışmak zor olsada yapmak zorundaydı ne babasını nede şirketi zevale uğratmak istemiyordu.

Asi Patron (Aşk Hayal Gerçek Sensin)Yaghaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin