#ÖzürDilerim

843 58 22
                                    

Hazan için zordu bu tür şeylere ayıracak vakti bile yoktu ona göre ; Bize göre tabikide vardı !!!!

Bir pamuk kadar yumuşak ellerini çektiğinde.Mertten gözleri alarak camdan dışarıya bakıyordu. Bu kadar utanılacak birşeyde yoktu. Ona göre tabikide vardı!!!

Yağmur hızla yağıyordu. Hava sogumuştu ama Mert ve Hazan için bir anda ısınabilirdi. Biribirlerine olan bakışmaları ile

Mert elini aniden çeken hazana karşı birazda olsa şaşırmıştı ;Hiç bir kız Mert Karabey ile bu kadar yakınken biranda ateşler alev topuna dönebilirdi: Ama olmadı !!

Yeşil gözlerini bir anlıgına bile çekmeden yazanı izleyen mert "ne kadar'da güzel oldugunu" geçirdi bir an aklından. Sinirli olan halleri ile hazanı ilk defa bu kadar çok inceliyordu. Tıpkı bir tablo gibi !!!

Yağmurun görüntüsüne engel olması onu artık umursatmıyordu. Gözlerini hazandan bir anda olsa arabayı çalıştırması gerektiğini hatırlatarak ani bir yaparak arabayı ilerletti.  Neler oluyor bu adama böyle !!!

Artık evin yolunu biliyordu kafasında bir yerde yer edinmişti. Bir asistanın evi bu kadar 'da ilgi alanına girmezdi. Mert Karabeyin ; Belkide onun için özeldir .

Hazan üşüyen ellerini bir anda olsa birbirinden ayırmadan sadece yolu izliyordu. Bir film izler gibi !!
Önüne döndüğünde o an bir zeytin kadar siyah olan gözleri bir anda olsa merte kaldığında açık olan cam ile kumral saçları sanki rüzgarda ahenkle dans edercesine dalğanıyordu .

O kadar ayrıntılı izliyordu ; Tıpkı mert'in yaptığı gibi!!!

Araba aniden durduğunda hazan dalmış olacak ki !! Biran yerinden sendelemişti. Nasıl kullanıyor bu adam bu arabayı böyle !!!

Utangaç bir şekilde hazan gözlerini mertin üzerinden çekerek. Kapıyı açmak için haraket ettiginde ; Ne bekliyordu sadece bir  " iyi geceler " demesini. Ne kadar da kaba bir adam bu böyle !!

Kapıyı açarak arabadan indiğinde Hazan ani bir hızla ilerleyen Mert şaşırtmamamıştı ne beknebilirdi ki ? Mert Karabey ve egoları ile

Daha fazla ıslanmamak için eve girdiginde. O kadar yorgundu ki şuan uyumaktan başka bir şey düşünemiyordu. Üzerindekilerden kurtularak kuru giysileri üzerine geçirerek yatağına uzandı.

Rüzgar saçlarına büyük bir ahenkle şekil verirken. Mert tüm sinirini gazdan çıkarıyordu ; Peki neden? bunu yapıyordu.

Kendi bile bu soruya cevap veremiyorken neden? biz cevap verebiliriz ki!!! Sinirlenicek bir şeyde yoktu hazanın bir suçu yoktu. Mert Karabey egosunu bir kenara bırakarak Hazanı eve götürmeye ikna etmişti; Peki bu adam neden başına silah dayatılmış 'da yaptırılmış gibi davranıyor ; Mert karabeyi anlamak okadar zor ki!!

Bu sinirle eve gelmesi bile bir mucizeydi!! Allahtan sağ salim evine gelmişti. Arabayı durdurarak aşağıya indiğinde kapıya ilerlediginde hizmetçinin açması ile büyük bir hışımla odasına yönelti kapıyı ittirdiginde açık olan cam ile çarpması ikiye katlanmıştı.

Üzerindekilerden kurtularak ıslak olan kumral saçlarına elini degdirdiginde çekercesine dokunuyordu. Üzerine yeşil gömlek tarzı t-shirtünü geçirerek tarzını bir kez daha ortaya koymuştu; Gözlerinin rengi ile tamamlamıştı bu kombini. Bu adam tarzını çok iyi biliyor!!!

Uzun cama yaklaştığında. Gözlerinin önünden gitmiyordu bir türlü o gözler ıslak saçları ve mahcup halleri. Sağ ve masum olan bir kız neden ? Bu kadar güzel olabir ki!!!

Derin bir nefes alarak aklından geçen düşüncelere ara vererek bir kuş tüyü kadar hafif olan yatağına geçti; Mert okadar şanslıydı ki hayatında hiç tatmadıgı herşeye sahipti aileye, paraya ve soyadını hakkını veren bir egoya ;Hayat onun için hep kolay geçmişti . Sanki hayat ona bir oyun değil; O hayata bir oyun oynuyor gibiydi. O mert karabey 'di ailenin tek çocuğu annesinin valisi !!

Asi Patron (Aşk Hayal Gerçek Sensin)Yaghaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin