{PART-1} Dikkat Zombi Var!

7.2K 119 24
                                    

Bu lisede 2. senem. Kötü bir yaz tatilinin ardından bu sene benim için garip geçecek gibi geliyor. Dün hazırlayıp giyecek olduğum kıyafetlerimi dolaptan alır almaz giyindim. Saçlarımı açıp aynanın önüne geçip taradım. Aşağıdan gelen annemin sesiyle aşağı indikten sonra valizleri gözüme takılmıştı.

"Yine nereye anne?"

"Bir haftalığına İtalya'da ki iş görüşmemiz hakkında çalışacağız. Biliyorum Bahar, bu çok sık oluyor ama bu hem senin hem de benim için en iyisi. " diyerek yanağımı okşadı.

Bir of çektikten sonra mutfağa gidip kendime su doldurdum. Bu sene benim için çok zor olacaktı, belki de hep. Annem ve babamın boşanması beni etkilemişti. Daha fazla düşünmek istemiyordum ve çantamı alarak kapıya ilerledim.

Annem yanıma geldi ve beni öperek: "Okulunda yeni senende güzel bir gün diliyorum kızım."

Sanki beni umursuyorlarmış gibi konuşmalarına sinir oluyordum. Sesimi çıkarmadan kapıyı açıp çıktım.

Evet yine geçen seneki okulun öcüleriyle bir sene geçirecektim. Neyse ki yakın arkadaşım Eda vardı. Okulun önünde bizim okulun kaykacıları show yapıyorlardı. Bu gösteriyi izlerken okula yeni gelen çocuklara gözüm takıldı. Havalı bir tarzları vardı. Ama bunlardan da yine birşey çıkar diye düşünmedim değil.

"Vay yeni çocuklar."

Ve Eda gelmişti. Yüzümde bir gülümseme belirdi ve arkadaşıma hızlıca sarıldım.

"Bakıyorum dalmışsın yeni gelenlere."

"Yeni gelenler işte.."

Okulun içine girip sınıfa doğru ilerledik. Yeni gelenlerle aynı sınıf mı?Onları daha tanımamama rağmen onlar hakkında garip hissediyordum. Kaptığım sıraya hemen oturdum. Yanımda ki sıraya Eda oturmuştu. Ve diğer yanıma da o yeni gelenlerden biri. Eda öne eğilerek çocuğu görmeye çalıştı sonra bana bakarak gülümsedi ve göz kırptı.

Dersten hemen sonra Eda yanıma geldi. "Bir yere davet edelim ne dersin?"

"Saçmalama hayır. Hem daha adlarını bile bilmiyoruz."

"Öğreniriz."

Ben konuşmaya başlamadan Eda yeni gelenlerin yanına gitti. Bende onları izledim.

"Merhaba ben Eda."

"Ben Akın."

"Tan"

Ve biri daha gelerek: "Ben de Görkem."

Eda'yı büyülemiş gözüküyordu.

Eda Görkem'e bakmaya bırakınca bana dönerek gel işareti yaptı. Ben gitmeyince "Bahar'cım gelsene."

Diye imalı şekilde seslendi. Yanlarına gittim ve herkes birbirine bakıyordu.

"Madem siz üçünüz yenisiniz. Birbimizi tanımak için bu akşam buluşalım. Ne dersiniz?"

Üçü de birbirine bakarak kafalarını sallayark olur işareti yaptılar.

Akın: "Peki nerde buluşuyoruz?"

Eda: "Iı-ııı şey, Bahar. Bahar'ın evinde buluşuruz."

Bahar: "Bende mi?"

Eda: "Evet, sende. Ben adresi vereyim size."

Şaşkın şaşkın bakarken Rüya aramıza geldi.

"Akşama çok eğlenceli olacak gibi."

Eda: "Sen---"Rüya Eda'nın sesini keserek: "Ee ben gelirken istediğiniz bir şey var mı?"

Dikkat Zombi Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin