-Chcesz ze mną iść na koncert? – zapytał lekko odsuwając się ode mnie.
-Oczywiście – przytuliłam go.
Nagle do pomieszczenia weszła jakaś kobieta i pielęgniarki, a za nimi moi rodzice.
-Dzień doby, chciałabym z tobą porozmawiać odnośnie Thomasa Fostera – powiedziała kobieta.
-Oczywiście – powiedziałam i poprawiłam lekko swoją pozycje.
-W takim razie, powiedz mi, co cię z nim łączyło – powiedziała kobieta, a ja przełknęłam ślinę.
-Czy, mogłabym porozmawiać z panią sama? - zapytałam przytłoczona wszystkimi ludźmi.
Alex delikatnie pocałował mnie w czoło i wyszedł razem z resztą, a ja zostałam sama z tą kobietą. Opowiedziałam psychologowi od początku do końca, jak to się zaczęło i mnie wykorzystywał. Dowiedziałam się, że może zostać oskarżony o molestowanie i znęcanie się nade mną przez co miałam próbę samobójczą.
Dwa tygodnie później później...
Z Alexem zostaliśmy parą. W końcu się przemogłam i spróbowałam zapomnieć o Thomasie. Czerwonowłosy nawet przeniósł się do mojej klasy. Byłe "dziewczyny" Thomasa złożyły doniesienie, na niego ponieważ je też zmuszał do uprawiania sexu. Chłopak został usunięty ze szkoły, niedługo odbędzie się rozprawa dotycząca jego osoby.
Wczoraj zostałam wypisana ze szpitala i nie obyło się bez zapisu na wizyty u psychologa.Jednak dzisiaj jest sobota i co za tym idzie koncert Nicki. Zostało mi tylko 5 godzin do tego wspaniałego wydarzenia. Wzięłam prysznic i wysuszyłam włosy. Kiedy podeszłam do szafy miałam duży dylemat. Po długim poszukiwaniu, naradzaniu się z dziewczynami ustaliłam, że założę krótkie spodenki do tego kabaretki, obcisłego crop topa i skórzana kurtkę. Po założeniu ubrań zauważyłam, że zostały mi tylko 2h. Szybko wyprostowałam włosy i pomalowałam się niezbyt mocno.
-Puk, puk – ktoś wszedł do mojego pokoju. – Hej księżniczko – powiedział Alex.
-Hej książę – powiedziałam wychodząc z łazienki.
-WoW... wyglądasz... WoW – powiedział lustrując mój wygląd.
-Dziękuję – przytuliłam go. – Ty też wyglądasz nieziemsko.
-W takim razie zapraszam moją królową do powozu – oznajmił kłaniając mi się.
Po 15 minutach jazdy dotarliśmy na miejsce, było tam już duży tłum, jednak udało nam się dostać pod samą scenę. Po chwili, która wydawała się wiecznością wyszła Nicki i zaczęła śpiewać „Feeling Myself". Oczywiście śpiewałam z Oniką piosenkę, tak samo jak następną i następną. Kiedy nadszedł czas na piosenkę „Super Bass". Nicki zapytała się, czy ktoś zna cały tekst. Oczywiście ja podniosłam rękę, a Alex mnie podniósł. Przez co gwiazda zwróciła na mnie uwagę.
-Ty, chodź – wskazała na mnie.
Ludzie zrobili mi przejście, a ochroniarze przepuścili mnie na schodach do sceny.
-Hej, jak się nazywasz? – zapytała podając mi mikrofon.
-Chanel – powiedziałam uśmiechając się do niej.
-W takim razie Chanel, chcesz ze mną zaśpiewać? – zapytała mnie i zarazem tłumu, a wszyscy zaczęli krzyczeć „Chanel".
-Tak – zaśmiałam się.
CZYTASZ
My Ideal | Nicki Minaj | ZAWIESZONE |
FanfictionOd zawsze byłam utalentowana, jednak teraz zaczynam to doceniać. Wszystko idzie wspaniale i nic mi tego nie zepsuje, do czasu aż zrozumiem... 2 #nickiminaj 17 VI 19