יום אחד קים נה נה רבה מכות עם ילדת מלגה חוצפנית וגאוותנית. הריב התחיל כשילדת המלגה איבדה את המחברת האדומה שלה שבה היה החומר למבחן. ובגלל שלקים נה נה הייתה את אותה המחברת האדומה ילדת המלגה חשבה שקים נה נה גנבה לה את המחברת האדומה. ילדת המלגה התחילה לריב עם קים נה נה בויכוחים. קים נה נה התווכחה איתה בחזרה. באמצע הריב הן התחילו לרדת אחת על השניה. ובאחת מהירידות של קים נה נה נפלט לה מהפה:"את בסך הכול ילדת מלגה איך את מעזה להרים את האף שלך על מישהי כמוני את בכלל לא ברמה שלי". ילדת המלגה נעלבה והתעצבנה על מה שקים נה נה אמרה לה לכן תפסה ילדת המלגה את קים נה נה משערה. והתחילה למשוך בו קים נה נה בשביל להגן על עצמה החזירה לה. וככה התחילו ילדת המלגה וקים נה נה לריב מכות לאחר מכן נכנס המורה לכיתה. צעק על קים נה נה ועל ילדת המלגה והפריד בינהן הוא צעק עליהן:"גשו מיד למנהלת!". קים נה נה וילדת המלגה ניגשו למנהלת. קראה המנהלת להוריה של ילדת המלגה ולאבא של קים נה נה לבית הספר. שהוריה של תלמידת המלגה ראו עם מי ביתם התעסקה ירדו על בירכהם והתחננו שאביה של קים נה נה לא יתבע אותם. אך הם לא ידעו שאביה בכלל לא הגיש תלונה קים נה נה צחקה בקול רם ובחוצפה. אביה התרגז משום שהיא לא יודעת לכבד את המבוגרים ממנה. היא צחקה בפניהם של הורי תלמידת המלגה ושני הוריה של תלמידת המלגה השפילו את מבטם. אביה אפילו התעצבן יותר בשביל ללמד אותה לקח אמר למנהלת בית הספר שהוא מצטער מאוד ושהוא יעביר אותה לבית ספר אחר כדי שתלמד לקח. התנצל בפני הוריה של תלמידת המלגה לקח את בתו ושניהם יצאו מבית הספר.
YOU ARE READING
העשירה
Romanceהסיפור הוא על משפחה חצי קוריאנית וחצי אמריקאית בעלת שלוש ילדים שלאחר מות הוריהם הם עוברים קשיים בדרך לאחר שמאמצים את האחות הקטנה ולבסוף הם עוברים ביחד מאמצים כדי לאחד את המשפחה כמו פעם