פרק 26:הפגישה של התאומים

21 6 2
                                    

שם עמדה קים נה נה בפה פתוח המומה ורצה לכול כיוון לא היה לה מושג כבר לאן ללכת בכול מקום רודף אותה העבר היא מרגישה שהלב שלה עומד להתפוצץ ולהיקרע מהמקום הוגו ויונג הו רצו אחריה וצעקו אליה:"נה נה עצרי" אבל נה נה המשיכה לרוץ ולא עצרה לרגע עד שהוגו ויונג הו עקפו אותה ועצרו בעדה נה נה הביטה ביונג הו והוא הביט למשך כמה שניות לפתע יונג הו פשוט חיבק את קים נה נה .נה נה ניסתה להוריד אותו ממנה אבל יונג הו החזיק בה חזק וביקש ממנה:"רק רגע אחד בבקשה" נה נה התחילה לבכות ויונג הו ביחד איתה נה נה התחילה לדחוף את יונג הו אבל יונג הו לא עזב אותה היא התחילה לצעוק עליו:" למה נתת לאנשים האלה לקחת אותי? אתה יודע מה עבר עליי אצלם? אתה יודע מה הם אמרו לי כדי להשאיר אותי אצלם?" ליונג הו לא היה שום מושג על מה נה נה מדברת אבל הוא עדיין לא שיחרר אותה ואז הוא שאל אותה:"חשבתי שהיה לך טוב אצלם שמעתי את האנשים בבית היתומים שנמסרת למשפחה עשירה ובאותו הלילה אני ברחתי משם הם אמרו ללכת לאנשהו בשביל להרחיק אותי ממך ואז הם תפסו אני לא ידעתי שהם יכולים להיות עד כדי כך רעים ולהפריד ביננו כשראיתי שהעלו אותך לרכב שלהם רציתי לרוץ אחיהם ולמשוך אותך אליי אבל העובדות בבית היתומים תפסו אותי ולא נתנו לי לזוז אנ באמת בכיתי על כך שלא יכולתי לתפוס אותך והאשמתי את עצמי במשך כול 7 השנים האלה אני התגעגעתי אלייך כול כך האחות התאומה והקטנה שלי" הוגו נתן להם להוצי את הכול ולא התערב ולכן הוא עמד בצד וראה איך הם משלימים אחד עם השניה קים נה נה התחילה לבכות ותוך כדי שהיא בוכה היא אמרה את משפט היחידי שהם היו רבים עליו כשעוד היו קטנים:"אני קטנה ממך רק בשתי שניות" יונג הו והוגו זכרו את המשפט הזה ושלושתם בכו וצחקו בו זמנית ואז הוגו חיבק את שניהם ואמר בחיוך:"סוף סוף משפחת יו מאוחדת"

העשירהWhere stories live. Discover now