פרק 19: החשיפה של הוגו

43 8 11
                                    

הוגו ראה את שניהם מתחבקים וצעק לוון יונג: "תעיף את ידיך מאחותי הקטנה אין לך כבוד כלפי משפחתה של החברה שלך". כולם השתתקו וחשבו לעצמם מה פתאום אחות קטנה איך זה יכול להיות איך הם קשורים אחד לשני היא עשירה הוא רגיל. איש לא ידע על התאונה וסונג יונג הו לא ידע שמי שהחזיק ומנע מראש הכנופיה שלו להרביץ ליי מין קי היה אחיו או בכלל שהחברה של ראש הכנופיה שלו היא אחותו התאומה השתתק גם הוא הדבר היחידי שהוא לא ידע היה שאיכשהו גם הוא קשור לזה. הוגו ראה את כולם מסביבו ומסביב לאחותו הוא ראה איך הם מסתכלים עליו ועל קים נה נה הוא הסתכל על קים נה נה .הוא ידע שלו לא יציקו, אבל לקים נה נה שכתלמידה חדשה נחשבת ל"בשר טרי לטורפים", כן יציקו. לכן בשביל לחסוך מאחותו הקטנה את הסבל הוא אמר: "מגיע לכם כמה הסברים". כולם ידעו שקורה משהו ולכן היו קשובים למה שהוגו אמר. הוא הסביר להם שלפני כ-7 שנים הוריהם של הוגו ונה נה ואחיהם התאום של נה נה היו מעורבים בתאונה שהובילה למותם של שני הוריהם. הוא סיפר להם שאותו ואת שני אחיו הקטנים לקחו לבית יתומים הוא סיפר על ההתעללות שהם עברו מכול עובדי בית היתומים. הוא סיפר להם על זה שקרה משהו והוא היה צריך להיפרד מאחיו הקטנים למשך שבוע. ושלאחר שבוע שחזר אחיו התאומים כבר לא היו נה נה(קירה) אומצה. ואחיה התאום ברח לאחר שלקחו את אחותם מבלי שהאח התאום ידע. הוא סיפר להם על הצורה בה הם מצאו אחד את השני וכולם היו בהלם נעמדו בלי לומר מילה. הם לא ידעו איך להגיב לדבר כזה זה היה נשמע כמו סיפור מ"סרט לכול המשפחה". רק אחד מהילדים שעמדו שם היה מבולבל זה היה סונג יונג הו(אח התאום) הוא חשב לעצמו: "הסיפור הזה מאוד דומה לסיפור שלי רגע יכול להיות שהם קשורים אליי". לאחר שחשב כך ניער את ראשו וחשב שוב לעצמו: "לא יכול להיות". אבל אפילו שחשב כך היה בו עדיין חשש קטן משהו שמרמז לו שיש מצב שהאחים שלו בקרבת מקום. שוב פעם ניער יונג הו את ראשו והמשיך להקשיב למה שהוגו אמר. לאחר שסיפר את הסיפור שלו ושל נה נה, הוגו ביקש סליחה מכולם על שלא סיפר להם על מערכת היחסים בינו לבין קים נה נה. וגרם לכמה בנות לחשוד שהוא מאוהב בה. הוא תפס את נה נה בידה וביד השנייה שלו תפס את וון יונג ומשך את שניהם החוצה. הוא התחיל לצעוק על וון יונג: "זאת הפעם האחרונה שאתה מחבק את אחותי בקרבתי הבנת". וון יונג ענה בכבוד כלפיו: "אני מצטער זה לא יקרה שוב". נה נה הייתה מופתעת לראות אותו עונה בכבוד היא רגילה שבגלל הרגלו כמנהיג כנופיה הוא מדבר לכולם בדיבור לא מכבד גם למבוגרים וגם לצעירים. היא התחילה לצחוק בשקט בצד בלי שאף אחד יראה וון יונג ראה את נה נה ונתן לה מכה חלשה כדי לומר לה לשתוק. נה נה אמרה להוגו: "להתראות אח גדול יש לנו מקום ללכת אליו". נה נה לקחה את ידו של וון יונג כדי להוציא אותו מהסכסוך עם הוגו. כמה שעות לאחר סיום הלימודים נה נה הלכה כרגיל לאוטו שלה הנהג הסיע אותה לביתה. נה נה רצה לחדרה היא לא יכלה להתאפק יותר היא קפצה על המיטה והתחילה לצחוק בקול חזק. העובדים דיברו ביניהם משום שלא הבינו למה נה נה צוחקת בפתאומיות כזאת.

ביום שלאחר מכן.....

העשירהWhere stories live. Discover now