פרק 14: החשד של הוגו

39 7 5
                                    

לאחר מכן בזמן שהוגו יצא ודיבר עם יונג הו. יונג הו שאל את הוגו: "למה אתה רוצה לדבר איתי?". הוגו לא ידע בדיוק איך לומר לו שהוא חושב שהוא האח האבוד שלו. ואז נפלט להוגו מהפה :"אתה מאומץ?". יונג הו לא ידע איך לענות לו הוא לא הבין איך הוא יודע את זה איש לא יודע עליו שהוא מאומץ. יונג הו שאל את הוגו בחשש:"מי אתה?". הוגו לא ענה לו ואז יונג הו שאל את הוגו שוב:"איך אתה יודע את זה?אתה מכיר אותי מילדות?". הוגו לא ענה לשאלתו אבל הוא ביקש ממנו להראות לו תמונה שלו מהגיל בו הוא אומץ. כשיונג הו הראה להוגו את התמונה שלו כשהיה בן 9.5 הוגו נבהל הוא לא ידע איך לומר לו זאת. איך לומר לו שהוא אחיו הוגו ידע שיש דמיון גדול מאוד בין נה נה ליונג הו ולכן הוא לקח את יונג הו לשיחה. הוגו ידע שהוא מצא את האח התאום של קים נה נה ואת אחיו הקטן. הוגו שתק הוא לא ידע איך לספר לו או מאיפה להתחיל. או איך לספר לקים נה נה שאחיה התאום היה מתחת לאף שלה כול הזמן הזה והיא לא ידעה על כך. הוא בכלל לא ידע איך לספר לו שיש לו אחות תאומה או בכלל שהוא אחיו הקטן. לכן הוגו אמר לו בשקר:"לא משנה טעיתי באדם". זה בסדר אתה יכול לחזור לחדר האוכל. יונג הו לא הבין מה הוא רצה ממנו הוא היה מבולבל וחזר לחדר האוכל עם מחשבות של:"למה הוא היה מופתע כל כך מהתמונה שלי?למה הוא שתק כששאלתי אותו שאלות?מי הוא באמת?". ונכנס לחדר האוכל בשקט.

העשירהWhere stories live. Discover now