צ'אנג וון יונג תפס את ידה ומשך אותה מקצה הגג. רגע לפני שהיא קפצה קים נה נה העיפה את ידו וצעקה בבכי: "מה אתה רוצה ממני? מה עשיתי לך? למה אתה עושה לי את כול זה?". כול העצבים והכאב יצאו מפיה צ'אנג וון יונג שתק ונתן לה להוציא את כול העצבים שלה. כשהיא סיימה לצעוק צ'אנג וון יונג ביקש ממנה לשבת בשביל שהוא יוכל להסביר לה הכול. קים נה נה ישבה צ'אנג וון יונג אמר לה: "בואי נכיר אחד את השניה יותר טוב". קים נה נה נרגעה ואמרה: "בסדר". צ'אנג וון יונג חייך.
הוא ביקש מקים נה נה להתחיל מהתחלה מי היא? ומאיפה היא? מי ההורים שלה? דברים שהוא לא ידע עליה. קים נה נה סיפרה לו הכול היא אמרה לו שהיא אומצה כשהייתה בת 9 ותוך כדי האימוץ היא גילתה שהמשפחה שאימצה אותה בעצם הם היו המשפחה האמיתית שלה(ככה סיפרו לה).היא סיפרה לו גם שכשהיא גדלה היא הלכה לאותו בית יתומים שממנו אומצה ושאלה אם הגיעו איתה אחים. בית היתומים אמר לה שכן שהיא הגיעה עם אחיה הגדול ואחיה התאום. בבית היתומים אמרו לה גם את שמותיהם של אחיה הוגו, ובן בן. היא שאלה מה קרה לאחיה, בית היתומים סיפר לה שאח שלה הגדול נעלם למשך שבוע שלם ואז חזר לחפש אחריה ואחרי אח שלה התאום. ושאחיה התאום ברח מבית היתומים לאחר שהיא אומצה. והיא סיפרה לו שכשהיא שאלה על הוריה בבית היתומים סיפרו לה שהם לא יודעים מה קרה להם. היא סיפרה לו שעכשיו היא יורשת של חברה ענקית ששמה "הגשמה". היא סיפרה לו גם איך היא הגיעה לבית הספר הזה. וצ'אנג וון יונג שמע לסיפורה ושתק. הוא אמר שהסיפור שלה מזכיר מאוד את הסיפור שלו. כשהגיע תורו של צ'אנג וון יונג לספר על עצמו צ'אנג וון יונג סיפר לה שאביו היה חייל ושהוא נהרג לפני שנתיים במלחמות קוריאה והאישה שקראה לעצמה אמא ברחה מהבית והשאירה אותו ואת שתי אחיותיו הקטנות לחיות לבד. הוא סיפר לה שעד לפני חצי שנה הוא גידל את אחיותיו הקטנות לבדו עד שסבתם גילתה שאמא שלהם ברחה ולקחה אותם. אליה שניהם הזדהו מאוד אחד עם השנייה.
ואז.....?(המשך אחרי כיפור שיהיה לכולנו צום קל וגמר חתימה טובה🤗)
YOU ARE READING
העשירה
Romanceהסיפור הוא על משפחה חצי קוריאנית וחצי אמריקאית בעלת שלוש ילדים שלאחר מות הוריהם הם עוברים קשיים בדרך לאחר שמאמצים את האחות הקטנה ולבסוף הם עוברים ביחד מאמצים כדי לאחד את המשפחה כמו פעם