פרק 20:הריב

27 6 6
                                    

ביום שלאחר מכן נה נה חיכתה בכניסה של בית הספר היא רצתהלהיכנס ביחד עם וון יונג. אבל לוון יונג לקח זמן להגיע היא סימסה לוון יונג:"איפה אתה? מתי אתה מגיע?". וון יונג הסתכל על ההודעה והתחיל לצחוק הוארץ במהירות לבית הספר בלי לחכות לכנופיה שלו כמו תמיד הוא רשם לה במהירות :"אני באתחכי לי". באותו הזמן מין קי נכנס בשער הוא ראה את נה נה מסתכלת בטלפון שלה בשביללהציק לה ולמשוך אותה אליו הוא גנב לה את הטלפון. קים נה נה אמרה לו: "תחזירלי את הטלפון בבקשה". יי מין קי אמר לה: "את רוצה את הטלפון? בואי ותנסילקחת אותו". היא רצה אחריו כשכול בית הספר הסתכל עליהם לפתע יי מין קי עצר הוא עשה אתזה בכוונה כדי שקים נה נה תיתקל בו. וזה באמת עבד קים נה נה נתקלה בו. ובאותו הרגעצ'אנג וון יונג נכנס לשער בית הספר וראה את קים נה נה נתקלת ביי מין קי. הוא הלךליי מין קי כאשר ראה שהטלפון של נה נה בידיו הוא רצה לתפוס לו את הטלפון ובאותוהרגע יי מין קי ראה את צ'אנג וון יונג מרחוק ואז הוא תפס את נה נה בשתי כתפיה ונישק אותה נה נה נבהלה וזזה אחורה אבליי מין קי תפס אותה חזק .היא אמרה לו:"תפסיק!". ודחפה אותו בכול כוחה ולקחהאת הטלפון שלה. וון יונג שראה את מין קי מנשק את החברה שלו נעמד במקום. נה נההסתובבה בחזרה לשער בשביל לחכות שוב לוון יונג. ואז היא ראתה אותו עומד כולו עמום  ממה שראה. וון יונג עמד בלי שום תזוזה כמו פסל. נה נה רצה אליו להסביר ואמרה: "וון יונג זה לא מהשאתה חושב". וון יונג פשוט צעק עליה בכול הכוח:"אם זה לא מה שאני חושב אזלמה אני ראיתי עכשיו את הנשיקה הזאתי?". מין קי צעק ממרחק: "זה בדיוק מהשאתה חושב נה נה אל תנסי להסביר הוא כבר יודע עלינו". נה נה התחילה לצעוק לובחזרה:"מה הוא בדיוק יודע אה? על מי אתה חושב כשאתה אומר עלינו ?טיפש תפסיק אתמה שאתה עושה ברגע זה! זה לא מצחיק". וכשנה נה צעקה על יי מין קי תקף את וון יונג התקף זעם.  וון יונג התחיל ללכת במהירות  לכיוון מין קי. תפסאת מין קי בחולצתו והתחיל לתת לו מכות. מין קי ניסה להחזיר לוון יונג מכות בחזרה. אבל הוא לא הצליח וון יונג תפס אותו חזק. מין קי לא הצליח אפילו לזוז אבל הוא כן הצליח לתת מכה אחת לוון יונג. ואז שוב וון יונג החזיר אותו לאותו מצב. באותו הרגע כנופייתו שלוון יונג נכנסה לבית הספר. הם ראו את וון יונג ואת מין קי ורצו להפריד היה להם קשהמאוד להזיז את ידיו של וון יונג ממין קי. מין קי כולו היה ספוג במכות ויצא לו דם מפצעיו היה לו קשה להזיז את ידו והיא כאבה מאוד. נה נה התקרבה לוון יונג היאראתה את המכה היחידה שמין קי נתן לו. ובאה לגעת במכה שלו וון יונג הזיז את ראשו בעצבים.

ואז...

(סליחה שלא עלה אתמול פרק הייתי עסוק מקווה שתהנו...!)

העשירהWhere stories live. Discover now