בהפסקה הוגו הלך לכיתה של יונג הו ונה נה ותפס ביד של שניהם ושלושתם יצאו מהכיתה הוגו לקח את אחיו לפינה שבה איש לא יוכל לשמוע אותם ושם הוגו שאל את יונג הו ונה נה:"יונג הו דונגסנג נה נה דונגסנג אם הייתי אומר לכם שהייתי רוצה ששלושתינו נעבור לגור ביחד כפי שהיינו פעם הייתם מסכימים?"
נה נה ויונג הו לא ידעו מה להגיד יונג הו ענה להוגו:"היונג אין לי מושג מה להגיד לך עכשיו אני רוצה שנעבור ונגור ביחד ונחזור להיות מה שהיינו אבל יש לי את האישה שאימצה אותי היא אישה בודדה בדיוק כמו שאני הייתי ואני לא רוצה להשאיר אותה לבד"
נה נה ענתה:"אופה יש לי את ההורים המאמצים שלי והם יש להםכוח וקשרים אני לא רוצה שעכשיו ינסו לקחת אותי מכם עד שמצאתי אתכם וחוץ מזה אופה לא שאני לא רוצה שנחזור להיות מה שהיינו פעם לאיזה בית נעבור עם איזה כסף בדיוק"
הוגו ענה להם:"אני יודע שאתם חוששים אבל זאת זכותנו המלאה לחזור ולהיות משפחה הפרידו אותנו לקחו את קירה בלי שידענו אתה ברחת עוד לפני שהספקתי לחזור גם לי יש הורה מאמץ וסתם שתדעו יש לכם אחות חורגת מי שאימץ אותי הוא אלמן עם ילדה שהיא יותר קטנה מכם אני לא אמרתי שנעבור לגור בבי בלי הגנה של מישהו תמיד תוכלו לדבר איתם ומי שאימץ אותי אמר שכשאני ימצא את אחיי אז הוא יקח את שלושתינו אליו ויש לי רעיון איך נוכל לגור ביחד ולא לעזוב את אלה שאימצו אותנו"
נה נה ויונג הו שאלו את הוגו:"איך?" הוגו ענה להם היו אנחנו נלך לדבר עם מי שאימצה את יונג הו אחרי בית הספר ואל תדאג אתה לא תנטוש אותה ומחר נלך לדבר עם הוריה המאמצים שלנה נה ונראה איך נמשיך מפה בואו ננסה לא נוכל להישאר אחים בסתר לנצח
YOU ARE READING
העשירה
Romanceהסיפור הוא על משפחה חצי קוריאנית וחצי אמריקאית בעלת שלוש ילדים שלאחר מות הוריהם הם עוברים קשיים בדרך לאחר שמאמצים את האחות הקטנה ולבסוף הם עוברים ביחד מאמצים כדי לאחד את המשפחה כמו פעם