לאחר מכן כשכול הילדים ישבו בכיתה וון יונג ונה נה נכנסו לכיתה. כולם הסתכלו עליהם במבט מוזר משום שהם החזיקו ידיים ואז לי מון שי (חבר בכנופייה) אמר בקול רם: "צ'אנג וון יונג". וון יונג ענה לו: "מה?". מון שי שאל אותו: :" מה זה? למה אתה מחזיק ידיים עם קים נה נה?". וון יונג ענה: "כי היא החברה שלי". כולם היו בהלם ופארק שין אה (הילדה שהציקה לקים נה בחדר האוכל) קינתה נורא בקים נה נה. וון יונג ונה נה הלכו וישבו בכיסאותיהם.
נגמר הבית ספר!
לאחר יום הלימודים הם ניפגשו שוב מחוץ לשער בית הספר. וליד שער בית הספר עבר הוגו וראה את וון יונג מחזיק את ידה של אחותו הקטנה נבהל מאוד הוגו הוא פחד שאחותו הקטנה יוצאת עם ראש הכנופייה הוא דאג לה מאוד. פתאום נה נה הפנתה את מבטה לשנייה וראתה את הוגו היא צעקה לו: "הוגו הוגו" רצה אליו וחיבקה אותו. כולן ראו את זה קינאו בה גם היא יוצאת עם צ'אנג וון יונג גם יי מין קי תמיד שומר עליה וגם הוגו מאוד אוהב אותה. הוגו רצה לבוא לאחותו ולצעוק עליה הוא רצה לומר לה לא לצאת עם צ'אנג וון יונג. אבל הוא לא עשה זאת משום שהוא הזיז את מבטו לשניה וראה איך צ'אנג וון יונג מחזיק בידה חזק ובאהבה הוא ראה שהוא באמת יגן עליה גם בלי שוון יונג יגיד לו הוא הבין שאחותו בידיים טובות. הדבר היחידי שאף אחד מהם לא ידע שהקנאה בילדה אחת בוערת כל כך חזק בליבן של בנות אחרות. לאחר כמה דקות הוגו אמר: "ביי אחות קטנה" וחייך. קים נה נה חייכה חיוך רחב מאוד היא שמחה לשמוע את זה מהאח שאותו חיפשה .
לאחר מכן קים נה נה וצ'אנג וון יונג הלכו יד ביד בדרך לביתה של קים נה נה. קים נה נה ביקשה מהנהג שלה שלא יבוא לקחת אותה.כשהגיעו לבית של קים נה נה. קים נה נה אמרה לוון יונג:"להתראות" בחיוך. ועזבה את ידו של וון יונג ואז וון יונג בלי שאף אחד יראה תפס את ידה משך אותה אליו וחיבק אותה. לאחר מכן ליטף את פניה ונישק אותה ואז הוא אמר לה:"עכשיו את יכולה ללכת". קים נה נה צחקה וצ'אנג וון יונג צחק גם הוא לאחר מכן נה נה נכנסה לביתה. ווון יונג הלך לביתו.
YOU ARE READING
העשירה
Romanceהסיפור הוא על משפחה חצי קוריאנית וחצי אמריקאית בעלת שלוש ילדים שלאחר מות הוריהם הם עוברים קשיים בדרך לאחר שמאמצים את האחות הקטנה ולבסוף הם עוברים ביחד מאמצים כדי לאחד את המשפחה כמו פעם