בהפסקת האוכל נכנסה קים נה נה לחדר האוכל והתיישבה לאכול. לאחר כמה דקות התקרבו לעברה שתי בנות והציקו לה הן אמרו שהיא לא הייתה צריכה להגיד שהיא יורשת של חברה עשירה ושהיא ניסתה למשוך תשומת לב מהבנים. שתי הבנות התחילו לקלל אותה ולכנות אותה בשמות גנאי.
כנופיית הבנים נכנסה לחדר האוכל כרגיל הם עקפו ילדים אחרים בתור והם נכנסו בצעקות ובקללות לכול עבר. קים נה נה סיבבה לרגע את ראשה לראות מה זה כול הצעקות האלה ואחת מהבנות שקיללו אותה אמרה לה: "תחזירי את הראש הוא שלי". לאחר מכן כנופיית הבנים התקרבה לעברה של קים נה נה ,קים נה נה שתקה היא לא רצתה הסתכסכויות על היום הראשון. צ'אנג וון יונג התקרב לאותה הילדה שהציקה לקים נה נה ואמר לה: "תזוזי מפה היא שלי". הילדה שתקה וזזה מהפחד אך היא הפנתה לקים נה נה פרצוף מפחיד קים נה נה הסתכלה עליה בחשש וחשבה לעצמה: "מה עכשיו יהיה לי סכסוך עם אחת הבנות המובילות על היום הראשון". קמה קים נה נה מהשולחן ולקחה איתה את הצלחת שלה צ'אנג וון יונג תפס את היד של קים נה נה ואמר: "ככה את קמה מהשולחן מה אין לך נימוסים" קים נה נה אמרה לו: "ככה אתה תופס לבנות את היד מה אין לך כבוד". ברגע ששאר הילדים שמעו את מה שקים נה נה אמרה לצ'אנג וון יונג כול חדר האוכל שתק כולם ידעו שברגע שמישהו מחזיר מילה או בכלל עונה לצ'אנג וון יונג ,צ'אנג וון יונג פותח עם אותו האדם חזית כולם היו בטוחים שזה מה שיקרה במקרה כזה. אך צ'אנג וון יונג הניח את הארוחה שלו על שולחן האוכל לקח את האוכל של קים נה נה מידיה והניח גם אותו על שולחן האוכל לאחר מכן תפס את קים נה נה בידו משך אותה והושיב אותה בכיסא. כל הכנופיה הייתה המומה לראות את צ'אנג וון יונג עושה דבר שכזה סונג יונג הו שאל את צ'אנג וון יונג: "מה אתה עושה?" צ'אנג וון יונג ענה לו: "כמו מה זה נראה לך אני אוכל" שתק סונג יונג הו והתיישב גם הוא בכיסא יחד עם כל הכנופיה. צ'אנג וון יונג ישב גם הוא בכיסא קמה שוב קים נה נה ואמרה: "תפסיק אני לא רוצה לאכול" צ'אנג וון יונג אמר לה: "תשבי". קים נה נה קמה ורצה מחדר האוכל צ'אנג וון יונג קם גם הוא ורץ אחריה עד שתפס את ידה ומשך אותה לכיוון חדר האוכל. קים נה נה שחררה את ידה לאחר מאמץ גדול מאוד וצעקה על צ'אנג וון יונג: "תפסיק" צ'אנג וון יונג אמר: "אמרתי לך לאכול איתי נכון". ומשך אותה נה נה אמרה: "אבל אני לא רוצה לאכול איתך תפסיק כבר" צ'אנג וון יונג אמר לה: "אבל כולם היו רוצים לאכול איתי ואני בחרתי בך פשוט תעשי את זה וזהו למה הכול חייב להיות כל כך קשה". נה נה אמרה: "אני לא כולם חוץ מזה אם כולם באמת רוצים לאכול איתך למה אתה צריך אותי?" והמשיכה ללכת צ'אנג וון יונג תפס את ידה שוב ונישק אותה. קים נה נה נבהלה ואמרה לו: "מה אתה עושה" בקול רם ורצה במהירות צ'אנג וון יונג שוב רץ אחריה ושוב תפס בידה אך הפעם.????(רציתי לסיים את הפרק בטיפונת מתח מחר העלה שוב עוד פרק לכול הקוראים אני ישמח להצבעות ותגובות תודה מראש🤗)
YOU ARE READING
העשירה
Romanceהסיפור הוא על משפחה חצי קוריאנית וחצי אמריקאית בעלת שלוש ילדים שלאחר מות הוריהם הם עוברים קשיים בדרך לאחר שמאמצים את האחות הקטנה ולבסוף הם עוברים ביחד מאמצים כדי לאחד את המשפחה כמו פעם