פרק 1:התאונה

168 10 3
                                    

בבית משפחת יו זה היה עוד יום רגיל, כולם התעוררו בבוקר הילדים התארגנו. האחים התאומים בן-בן וקירה הלכו ביחד לאחר שאכלו ארוחת בוקר ואחיהם הגדול הוגו ליווה אותם. אפילו שהיה צעיר אבל המשפחה הזאתי לא הייתה משפחה עשירה או חזקה בקשרים קרובים לאנשים אז לא היה להם אוטו או מישהו אחר שיקח את הילדים לבית הספר. אך אפילו שלא היה להם הרבה כסף וקשרים המשפחה תמיד הייתה מאושרת והאחים תמיד הגנו על אחותם הוגו תמיד שמר על אחיו הקטנים. באותו היום ההורים היו צריכים לעבוד במכרה שבעיירה הישנה והשכוחה בה משפחת יו גרה. כולם בעיירה התפרנסו מהמכרה לכן כול יום ההורים היו יוצאים בבוקר. בדרכם של ההורים למכרה הם עברו בכביש שליד ביתם. אך לפתע נהג משאית שדיבר בטלפון נהג במהירות ודרס את ההורים לאחר כמה דקות הופנו ההורים לבית החולים. אך לשווא כשהאמבולנס הגיע לבית החולים ההורים היו כבר במצב מוות. כשההורים מתו אחד השכנים של המשפחה רץ לבית הספר בו ילדיהם למדו. ובאמצע הפסקת הצהריים נכנס השכן בריצה לתוך חדר האוכל וצעק בשמו של האח הבכור "הוגו הוגו".
הוגו קם מכיסאו וצעק "כן". השכן הודיע לו מיד את מה שקרה להורים שלו הוגו היה בהלם ונעמד כפסל ללא שום תזוזה הוא לא ידע מה לעשות. הוא הבין שהוא היחיד שנשאר בעולם כדי לטפל באחיו הוגו הלך מיד לספר לאחיו על הוריהם התאומים בכו ביחד עם הוגו .

(לכל מי שצפה או יצפה תצביעו בבקשה רק ככה אני ידע אם אהבתם את הסיפור או לא אני ישמח לקבל הרבה הצבעות והרבה צפיות גם תגובות מתקבלות באהבה זה יעזור לי מאוד אם תגיבו לי ושאני ידע מה אפשר לשפר או לתקן תודה מראש למי שיצביע או יגיב🤗)

העשירהWhere stories live. Discover now