Kardeş?

2.3K 135 9
                                    

Gözlerimi Melis'in ve Tuğçe'nin fisıldaşmaları ile açtım, yastıkla göz göze geldik, Melis ve Tuğçe'ye döndüm ama arkalarında ki camdan öyle bir güneş ışığı geliyordu ki bakamıyorum resmen. "Kızlar?" Dedim. "Afra! Kızım bu hal ne?" Dedi Melis merakla. "Ne varmış halimde?" Dedim oturur pozisyona gelerek. "Yastığına bir merhaba de istersen!" Demesi ile yastığı gösterdim, ikisi de kafa sallayınca yastığı kucağıma aldım ve baktım.

Her yerinde rimel, eyeliner, ruj allık ve fondöten izi vardı. Evet dün baya bir makyaj yapmıştım da bu ne!? Yüzüm resmen yastığa geçmiş artık yüzsüzüm.
(Arkadaş kendini komik sanıyor hadi gülün dxjudbdudhdu)

"Eee?" Dedim Melis ve Tuğçe'ye bakmadan. "Aynaya da merahaba de o zaman." Dedi Tuğçe korku ile hemen kalktım ve aynanın karşısına geçtim. Yüzümde ne kadar makyaj varsa hepsi akmıştı rimel, ruj, eyeliner. Rezil durumdaydım resmen. "Oha ama cidden oha!" Dedim yüzümü incelerken. "Off gece ne olduysa anlatıcaksın bilmiyoruz sanma! Ama şuan daha mühim bir işimiz var!" Dedi Melis. "Neymiş o?" Dedim merakla Melis'e dönüp. "Bilmiyoruz ki eve çağırdılar birşey soyliceklermiş." Diyen Melis'e manasız manasız bakışlar atmaya başladım.

"Hadi bir duş falan al yarım saate bizi almaya gelicekler bizimkiler." Dedi ve Tuğçe'nin arkasından gitti. Duşa girip günlük işlerimi hallettikten sonra, saçlarımı kuruttum ve gardroptan elime şunları aldım;

Giydikten sonra yüzüme bb krem, rimel ve nemlendirici sürüp saçlarımı at kuyruğu yaptım ve siyah çantamın içine telefon, kulaklık, cüzdan gibi eşyalarımı doldurup odamdan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydikten sonra yüzüme bb krem, rimel ve nemlendirici sürüp saçlarımı at kuyruğu yaptım ve siyah çantamın içine telefon, kulaklık, cüzdan gibi eşyalarımı doldurup odamdan çıktım. Birden gözümün önüne şu sahne geldi resmen;

Geçen gece;

Göz yaşlarımı sildi ve kendi elini öptü. Ne yalan söyleyeyim yaptığına pek anlam verememiştim. "Sen harika bir insan ve çok güçlü bir kızsın." Dedi elini yüzümün yan tarafına koydu ve yanağımı sevdi. "Sen istesen de istemesen de ne olursa olsun ben hep burdayım." Dedi ve yüzüme yaklaşıp yanağıma yavaşça bir öpücük kondurdu. "Sana bağlıyım prenses."

Günümüz;

Bunlar aklıma gelince birden gözlerim sonuna kadar açıldı ve tükrüğüm boğazıma kaçtı. Birden birisinin arkama vurması ile o tarafa döndüm. "Helal helal." Dedi o sırada Rüya. "Rüya." Dedim öksürmeye devam ederek. "İyi misin? Hayır biliyoruz kafanda bir sorun var da, kendi tükrüğünde boğulmak nedir ya?" Dedi gülerek. "Ahahahahahahahahah çok komik ahahhahahahaha!" Dedim sinirle ardından önden önden salona gittim.

"Hadi ben hazırım." Dedim, hala olayın şokundaydım. Buket kaşlarını çatarak yanıma geldi ve elini anlıma koydu. "Kuzum senin betin benzin atmış iyi mi-" hemen lafını kestim. "İyiyim canım ne olacak ki! Allah Allah sizde iyice ama saçmalamayın!" Dedim hızlı hızlı. "Tamam şampiyon sakin ol demedim bir şey." Dedi Buket gülerek. Buruk bir gülümseme ile kolumu kaşıdım. "Neyse hadi gidelim." Dedi Melis.

5'İ BİR YERDE #Wattys2018 FİNAL YAPTI!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin