Bey, Bayan

1.1K 82 35
                                    

3 YIL SONRA;

Gözlerimi alarm sesiyle açtım. Yeni gün, yorucu gün, unutulmaz gün, önemli gün. Her zaman ki gibi aynı bir gün yani...

Yataktan kalktım ve oturur pozisyon da telefonumu elime alıp bakınmaya başladım. Saat 09.45'ti, bu konuda eski Afra hâlâ aynı yani.
*Evet hâlâ tembelsin.

Ama tabi Azize hâlâ gitmedi. Evet, aradan üç yıl geçti. 19 yaşı gitti, 21 yaşı geldi. Bu 3 yıl içinde neler oldu derseniz, ne olmadı ki diyebilirim sanırım. İlker abim ve Buket evlendi, Ateş ve Melis'te aynı şekilde. Oğuz ve Tuğçe nişanlandı bir hafta sonra düğünleri var, Petek ve Savaş hâlâ sevgili, Barış garibim yazık benim gibi sap kaldı.

Bu arada evet, İlker abimin ve Buket'in çocuğu doğdu, adı Eruh. Benim minik yakışıklı prens sevgilim. 3 yılda beni mutlu eden beni tutan nadir şeylerden biri Eruh oldu. Hatta 3 yılda değil hâlâ beni tutan nadir kişilerden biri. Benim için hayat hem zor, hem acı, hem eğlenceli hemde idare eder geçiyor.

Timur konusunda açık söylemek gerekirse, ben bile hâlâ daha bir hafta tanıştığım birisini nasıl böyle sevdiğimi bilmiyorum. Tabi ilk başlarda bizimkilerin baskısından zamanla unutmuş gibi yapmaya başladım, yediklerini zannetmiyorum ama olsun. Ona çok sinirli ve kırgınım, çünkü beklemezdim sanırım...hemde hiç.

Hayatımda olan güzel şeylerden biri de, Onuk Plak Şirketinin teklifini yaklaşık 1 yıl sonra kabul etmem oldu sanırım. Evet biraz uzun bir süre sonra oldu, ama belki de tekliflerini sundukları anda kabul etseydim bu kadar sevilmezdim.

İnsanlarla aramda, samimi ve içten bir bağ kurdum bu da Eruh için söylediğim gibi beni tutan nadir şeylerden biri. Hayatını düzene sokabildin mi? Derseniz, hayır hâlâ her yere geç kalıyorum ve acımı dışarıya gülerek vuruyorum.

Kendi evime çıktım, tek katlı bir apartman dairesi küçük ama bana yetiyor zaten çok büyük şeylerde pek gözüm olmaz bilirsiniz. Onun dışında herşey hâlâ aynı hiç değişen birşey yok.

Yataktan kalktım ve pencereye gidip perdeyi açtım. Ardından odadan çıktım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Bugün Eruh'umun 2. Yaş günü. Plak şirketine uğrayıp hemen oraya gitmem lazım, dün akşam Berna hanım gelmemi istemişti.

Odama geri dönüp üstüme şunları giydim;

Saçlarımı at kuyruğu yaptım, eyeliner, nemlendirici ve rimelden sonra tamamen hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı at kuyruğu yaptım, eyeliner, nemlendirici ve rimelden sonra tamamen hazırdım. Mutfağa gidip bir tane muz aldım ve evden çıkıp kapıyı kitledim.

...

Plak şirketine geldim. Arabadan indim ve güneş gözlüğümü çıkarttım. Binaya girdim, "Merhaba Afra hanım." Dedi danışma kısmında ki Duru. "Günaydın Duru." Dedim gülümseyerek. "Beni Berna hanım bekliyormuş ben bi yanına gideyim." Dedim. "Plak şirketinin yeni sahibini gördünüz mü?" Dedi, "Yooo." Dedim ve kaşlarımı çattım. "Berna hanım satıyor mu?" Dedim şaşkınlıkla. "Evet, bizde yeni öğrendik. Ay Afra hanım size çok yakışır o adam." Dedi heyecanla. Güldüm, "Yok almayayım ben." Dedim ve asansöre gidip en üst katın düğmesine bastım.

5'İ BİR YERDE #Wattys2018 FİNAL YAPTI!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin