BŞ: Kalben-Haydi söyle
Benim ardımdan sınıfa Savaş, Barış ve Oğuz girdi. Savaş benim yanıma oturdu Barış ve Oğuz da bir önümüze oturuyodu. 3'üde bana döndü. "İyimisin sen? Neyin var? Sabahtan beri!" Dedi Savaş kaşları çatıktı. "Yok bir şey!" Dedim ve kollarımı önümde bağlayıp kaşlarımı çattım. "Manyak!" dedi Barış ve önüne döndü. Bir kız geldi. "Keserle sizin ne işiniz var burda?" Dedi. "Burası bizim okulumuz Tuğçe biliyon dimi kanka?" Dedi Oğuz. Kız bana döndü ve elini uzattı. "Ben Tuğçe!"
Dedi ilk kızın eline sonra da kıza baktım ve kalktım. "Afra!" Dedim ve hızla sınıftan çıktım. Kızlar tuvaletine gidip elimi yüzümü yıkadım. Arkamdan Tuğçe belirdi. "İyimisin?" Dedi sevecence, ona döndüm ve ellerimle yüzümü kapattım. "Diğilim bak özür dilerim sabah biraz sinirliydim de." dedim ve Tuğçe'ye döndüm. "Önemli değil." dedi. Çok tatlı bir kız gibiydi, elimi uzattım. "Ben Afra" dedim gözlerim irileşimişti ve gülümsüyodum. "Tuğçe." dedi ve elimi sıktı, ikimizde birbirimize bakıp güldük o sıra da telefonum çaldı ceketimin cebinden çıkardım ve açtım.
Sevgi Arıyor...
"Alo kanka?"
Sevgi: Beyinsiz nerdesin sen?"
"Ben şu an Keser kolejindeyim tontonum" dedim ve Tuğçe'ye baktım.Sevgi: Oha demek doğruydu. Okuldan gittin mi harbiden?"
"Hee gittim valla"
Sevgi: Yaa kötü oldu o. Neyse akşam Duru'yla sizdeyiz"
"Tamam gelin"
Sevgi: Hadi bay deli Necmi geliyo sıçar bacağıma"
"Tamam baybay"Dedim ve kapattım. "En yakın arkadaşlarımdan bir, bize gelicekler miş sende gelmek istermisin?" Dedim ve Tuğçe'deki gözlerim tuvalete giren o girişte Aksel'i soran kız var ya ona takıldı. Bana bakıp yanıma geldi. "Ben Buket!"
dedi tek kaşını kaldırarak. "Hadi Tuğçe gidelim burası pislik koktu!" dedim ve gidiyodum ki kolumu sertçe tuttu. "Ayağını denk al bücür! Yoksa mazallah birden düşüverirsin!" dedi. Kolumu ondan çektim. "Asıl sen ayağını denk al ben adamı tepe taklak ederim canın acır tatlı kız!" Dedim ve tuvaletten hızla çıktım, Tuğçe arkamdan geldi. "Çok pis laf soktun çak!" dedi ve elini kaldırdı ben ise tam karşımda duran Aksel ve arkasında ki iki çocuğa bakıyodum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5'İ BİR YERDE #Wattys2018 FİNAL YAPTI!
Humor5 üvey abi ve bir tane Afra... Bir çok küfür içerir! "Amazon kaçkınları!" "Minik kardeş!" Bütün haklar minik kardeşin amazon kaçkınlarında saklı! ? İnstagram: theasmin_ (Kitap bitince bölümler düzenlenecek!) HER HANGİ BİR ÇALINMA DURUMUNDA YASAL İŞL...