Araf BEYle yürümeye başladık cidden ne söylicek merak etmiyor değildim. "Hava çok güzel dimi" dedi yıldızlara bakarken. "Hmm evet öyle" dedim yapmacık bir gülüşle. "Okullar da açılıyo sınıf arkadaşım" demesiyle olduğum yerde durdum ve tam karşıma bakmaya başladım.
(Yuh ama artık ya! Şaka mısın oğlum sen!?)
Azize haklıydı şaka mısın sen ya!?"Bir dakika bir dakika sen ne dedin ne dedin!?" Dedim ve sinirle Araf'a bakmaya başladım. "Aaaaaa doğru sen onu da bilmiyosun dimi" dedi gülerek ve kafasını salladı. "Pardon da sen şaka falan mısın!?" Dedim ve kaşlarımı çattım. "Yooo hiç de bile" dedi ve bana biraz yaklaştı. "İyi ba-bananeyse canım Allah Allah" dedim ve arkamı döndüm.
Birden kolumu tuttu ve. "Hani bir iki saat önce sana birşey demiştim." Kafamı hayır anlamında hızlı hızlı sallamaya başladım. "Yooo demedin ki birşey Allah Allah ne dedin ki demedin demedin!" Dedim ve arkamı geri döndüm. Gülerek beni yine kendisine çevirdi. "Dur ben sana yeniden hatırlatayım o zaman" dedi ve boğazını temizleyip gözlerimin tam içine bakmaya başladı. "Yakında,bak çok yakında sadece komşum ve sınıf arkadaşım olmicaksın prenses! Sende görüceksin!" Dedi ve biraz daha bakıp birden kolumu bıraktı ve gitti,ben ise dona kalmıştım.
(Eğvle eğvle hebele hübele)
Aha tam da bu durumdayım şuanda....
Ateş ve Melis'in yanına geri dönmüştük. Araf piç piç gülerken ben zuzaylı-
(Bakın dikkatinizi çekiyorum zuzaylı görmüş)
Zuzaylı görmüş masum köylü gibi etrafa bakıyorum. Telefonumdan gelen bildirim sesiyle yerimden zıpladım,elime alıp baktım;Araf BEY Kişisinden Bir Yeni Mesaj;
Araf BEY: Yeniden iyi geceler prenses😉🙄
Sinirle kafamı kaldırıp Araf'a baktım sonra da Melis'e dönüp. "Hadi Melis! Gidelim artık!" Dedim ve çekiştirmeye başladım.
...
O meşhur zil sesiyle kalmayı beklerken birisi arıyordu sabahın 07:30'da kimdi bu münafık hatsiz! Ekrana baktım ve yine mi lan! Tepkisiyle ki umuyorum ve biliyorum sizde aynı tepkiyi vericeksiniz;
Araf BEY Kişisi Arıyor...
Sinirle kendimce sesler çıkartıp telefonu kapattım ve sakince kılıfını çıkartıp bakın dikkatinizi çekiyorum. Telefonu nazikçe komidinin üstüne bırakıp siyah beyaz kılıfı duvara fırlattım.
...
Güzel uykumu bu sefer o bilindik lanet alarmın sesi bozdu.
(Araf BEY'in aramasından iyidir kanks)
Azize haklıydı hemde çok. Neyse oflayarak oflayarak yuvarlanarak bir panda gibi sonunda ayağa kalkmıştım. Direk banyoya gittim ve güzel bir duş aldım. Ardından kıyafet odasına girip dünden hazırladığım kıyafetlerimi giydim;Biraz eyeliner,rimel ve vişneli nemlendirici sürdüm. Zaten ardından Savaş hunharca bağırdı. "AFRA HADİ NERDESİN YA!?" Diye,göz devirdim ve telefonumu elime aldım. Ekranı açar açmaz;
Araf BEY Kişisinden (20) Cevapsız Arama
Araf BEY Kişisinden(10) MesajOha ama ya!
(Cidden yuh ya cidden yuh!)
Whatsappı açıp mesajlara bakmaya başladım;Araf BEY Kişisi: Afra telefonu açsana
Araf BEY Kişisi: Afra nerdesin!
Araf BEY Kişisi: Afra ya
Araf BEY Kişisi: Afra huhuuu
Araf BEY Kişisi: Kızım nasıl bir uyku var sende!?
Araf BEY Kişisi: Huhuuu prenseeees
Araf BEY Kişisi: Afra
Araf BEY Kişisi: YA KIZIM BİR BAK!
Araf BEY Kişisi: AFRA DİYORUM!
Araf BEY Kişisi: AFRA!Göz devirdim ve ofladım.
(Hayır benden sanane çocuk! Sa na ne!?)
O sırada aşağıdan bir hönkürüş daha geldi.
"AFRA!" Diye ama bu ne Oğuz ne Barış ne Savaş'dı.
(Bu Araf değilmi ya?)
Evet bu Araf'dı. Yutkundum ve öksürüp. "GE-GELDİM!" Diye bağırdım. Telefonu arka cebime koyup arkama döndüm.Araf tam dibimdeydi korkuyla gözlerim sonuna kadar açıldı. Sertçe kolumu tuttu ve çekiştirmeye başladı. Sinirle onu durdurup gözlerinin tam içine baktım kaşlarımı çatarak. "YA NOLUYO BE!? BIRAK KOLUMU ARAF! HEMEN DEDİM!" Bana sinirle bakmaya devam etti bir süre. Sonra da sertçe bırakıp arkasını döndü ve hızla aşağıya inip dış kapıyı çarpıp gitti.
(Cidden noluyodu buna!?)
Sinirle aşağıdaki herkese sırayla baktım ve ne var der gibi kafamı salladım.
...
Eve gelmiş hatta yerleşmiştik. Saat öğleden sonra 16:30 gibi falandı. Odamda 'yeni odamda' oturuyodum ki telefonum çaldı.
Araf BEY Kişisi Arıyor...
"Alo Araf?" Dedim garipseyerek. Garipsemiştim çünkü sabah ki olaydan sonra garipdi. Yoksa bende mi sorun vardı? "Alo Afra nasılsın?" Dedi birşey söyleyecekti kesin. "İyi Araf sen?" Dedim. "Bende iyi de şey dicektim ben sana bu gün sabah olanlar için özür dilerim biraz saçma ve gereksiz çok tepki verdim galiba. Öyle yapmamam gerekirdi" dedi gülümsemesi sesine vurmuştu. "Önemli değil" dedim. "Eğer davranışlarım-" "Hayır hayır beni rahatsız etmiyosun" dedim tebessümle. "Ha-hadi hadi ya" dedi biraz heyecan vardı sesinde. "Neyse beni çağırıyorlar ben kapatıyorum" dedim o da. "Tamam o zaman görüşürüz baybay hoşçakal iyi geceler yani akşamlar" dedi ve telefonu birden kapattı. Bu hali çok komik ve çok tatlıydı,aslında iyi çocuk gibiydi Araf.Araf'dan;
Telefonu kızın suratına kapattım abi ben cidden tam bir maaaaaalım böyle katıksız bir salağım ben ya sövün bana. Cidden lütfen şuraya bana söver misiniz? 👉
Hayır üstüne bir de kendimi rezil ettim! Görüşürüz baybay hoşçakal iyi geceler iyi akşamlar ne ya!?
(Oğlum sen o kadar manken gibi çocuksun niye bu kadar malsın ya!?)Ama ne dedi beni rahatsız etmiyosun. Yani onun da gönlü var!
(Yine iyisin lan!)
Şimdi sorucaksiniz sen Afra'yı mı seviyosun? Valla size ne yalan soyliyim bende pek bilmiyorum ama iyi kız. Bir tarafım gereksiz salak bir kız derken diğer tarafım çok hoş çok tatlı bir kız diyo,yani kararsızım.O yakında sadece komşum veya sınıf arkadaşından daha yakın olucam dememin sebebi de biraz inattı galiba. Afra çok inat bir insan ve ben inat insanlarla uğraşmayı çok severim zaten çoğunluğu da dayanamaz bana. Ya arkadaşım olurlar ya da sevgilim. Ben Afra'yı sevgilim mı arkadaşım mi yapmak istiyorum bilmiyorum daha onda kararsızım ama ilk önce hanım Efendi'nin inadını yenmemiz lazım.
"Abi! Huhuuuu abi! Ya abi nereye daldın! A-Bİ!" Dedi Pamir sinirle. "Efendim! PAMİR!" Diye gürledim. "Tamam be ne bağırıyon!?" Dedi ve ters ve pis bakışlar attı. "Pamir söylesene efendim!?" Dedim ve gözlerimi ovaladım,çok uykum vardı. "Nereye daldın sen? Kimi düşünüyodun?" Dedi ve tek kaşını kaldırdı. "Yav sanane oğlum! Sa na ne!" Dedim ve yerimden kalktım. Tamam kızma bir ya!" Dedi ve önünde ki bilgisayara geri döndü. "Ben biraz uyuyacağım" dedim,bana bakarak kafa salladı bende odama ilerledim.
Mileeeeeeba Çaklıtlarım!
Naberisiniz? Nassınız? Eyiminiz?
(Valla ben yine hep dediğim gibi yuvarlanıp gidiyorum zaten keçileri kaçırdım.)Geçen hafta iki bölüm yayınladım ama bazılarınıza yine yetmedi dkdndjndjdnd. Olsun siz yeter ki bölüm isteyin her zaman yazarın ben!
Bu arada ikinci kitabım;
BU İŞTE BİR ZORLUK VAR! A bakmayı unutmayın birinci bölümü yayımda. Ona bu hafta bir bölüm daha gelebilir.Doritos'dan Çikolata'larına sevgilerle...🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5'İ BİR YERDE #Wattys2018 FİNAL YAPTI!
فكاهة5 üvey abi ve bir tane Afra... Bir çok küfür içerir! "Amazon kaçkınları!" "Minik kardeş!" Bütün haklar minik kardeşin amazon kaçkınlarında saklı! ? İnstagram: theasmin_ (Kitap bitince bölümler düzenlenecek!) HER HANGİ BİR ÇALINMA DURUMUNDA YASAL İŞL...