3 september dagboek blz. 2

55 4 0
                                    

Mwaaa!😪 Sorry ik moest even gapen. Het was vandaag echt een super leuke dag alleen wel een vermoeiende. Ik lig nu in bed en eigenlijk wil ik slapen maar speciaal voor jullie zal ik nog even wakker blijven om mijn dag met jullie te delen.

Om 9:00 stond ik op. Het was gewoon een dood normale ochtend. Ik kleedde me aan, poetste mijn tanden, maakte een ontbijt en plofte voor de tv. Je denk misschien wat een saai leven voor een goden familie. Ja op zich klopt dat wel. Voorheen ben ik gewoon naar een mensen school geweest en leek het net alsof ik een gewoon meisje was maar moren gaat alles veranderen! 😉

Gister kreeg ik een brief van kamp halfbloed met alle spullen erop die ik nodig had. Percy mijn vader dus, die kwam met helemaal niks naar het kamp omdat hij alles in haast moest doen maar ik had echt een heeeele was lijst nodig. Dit is een foto van de brief....


(Oke... hier zou eigenlijk een foto komen van de lijst met benodigdheden, maar die ben ik kwijt...🤔🙁 ik heb echt overal gezocht maar ik kan hem nergens meer vinden hapfff)

Vandaag was ik dus samen met mama naar een speciale plek geweest waar je al die dingen kon kopen. Het was best akwert (of hoe je da ook schrijft).
Ik liep met mama de winkel in en ik viel letterlijk met de deur in huis. Op het eerste opzicht dat ik dat er niks aan de hand was want ja ik viel alleen maar toen ik iets beter rondkeek... bleek heel de winkel vol te staan met kinderen die naar kamp halfbloed gingen. Fijn!😞 Dacht ik. Iedereen lachte en iemand zei zelfs. Hé kijk! De dochter van de helden van olympus, wat een kluns etc. Snel kochten we alle dingen en verlieten snel de shop. In de middag maakte ik mijn lievelings- lunch (broodje panini filet american😋😍 ik krijg gewoon water tanden als ik er aan denk) en daarna ben ik samen met papa naar de bossen gegaan. Oja ik liet het broodje aanbranden in de oven en het brand alarm ging af #lunaactie 😅wat een suprise! Haha. Maar uuhm ja daarna ging ik samen met papa dus naar het bos om wat kleine dingetjes te oefenen. Tijdens dat papa en ik aan het oefenen waren kwam tyson ook even kijken. Ik vloog hem in de armen want ik had hem al een paar maanden niet gezien. Hij was namelijk op een zeereis opzoek naar een huis waar hij een familie kan starten met z'n vrouw. Tyson is een mengeling van een god en een cycloop, hij is mijn half oom maar voor mij is hij gewoon de beste oom die een kind mag hebben. Met z'n tweeën hebben ze mij leren zwaard vechten en parcours leren af te leggen (ze proberen dat al een jaar maar het lukt me gewoon niet om het te leren). Wel hebben we super veel lol gehad. We hebben zelfs een modder gevecht gehouden hahaha, ik lig nu nog steeds helemaal dubbel.

Eigenlijk was dit mijn dagje wel voor vandaag. Heel veel meer kan ik er niet over kwijt. Je weet nu wel dat ik super onhandig ben maar mama zegt dat dat allemaal door de puberteit komt (dat zullen we nog wel zien).

IK BEN ZOOOOOO GESPANNEN VOOR MORGEN! 😱

Ik kan echt niet slapen hahaha. Maar ik wil wel fit zijn voor de grote dag. Ik ga het toch maar proberen.

Dag dag dagboekje en tot morgen en weltrusteeee! 😄

dagboek van een half godWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu