26 november blz 10

21 2 0
                                    

het is allemaal anders verlopen dan dat ik had gedacht.

er is iets gebeurd... iets wat je je niet kunt voor stellen als je er niet bij bent geweest.

ik heb gehuild, gelachen,woede ervaren en verschrikkelijk bang geweest.

ik ben er achter gekomen wie je echt dierbaar zijn en wie niet.

je kunt anderen niet zomaar vertrouwen. kijk bijvoorbeeld naar zout dat zich voor doet als suiker. je denkt dat je suiker eet, zoet en vol liefde maar eigenlijk eet je zout, kwaadaardig en vol met hebzucht. 

Ik kan niet meer normaal mijn ogen sluiten. Telkens als ik dat doe, dan zie ik weer die vreselijke beelden waardoor je hart overstuur raakt.

Ik ben niet meer zoals vroeger. Ik ben die ene half god die luna heette en de dochter was van de helden niet meer. In theorie wel... in praktijk niet.

Herriner jij het mooie kamp halfbloed nog? Mijn 1e dag daar? Mijn 1e overwining tijdens de vlaggenroof?

Dat zijn nu alleen nog maar herrineringen. Herineringen in je achter hoofd die je soms nog tegen komt als je heel goed na denkt. Herineringen waarvan je soms niet meer weet of dat het een droom was of echt.

Je zult nu wel denken... wat is er in hemelsnaam gebeurd? Ik zal je alles vertellen maar nu nog niet.

Het zit nog te vers in mijn hoofd en ik kan het gewoon nog niet zo goed in woorden beschrijven.

Sorry voor dit verwarrende hoofdstuk, maar ik moest gewoon weer iets schrijven. Iets dat jullie wisten dat ik oke was. Iets dat is ontsnapt uit mijn hoofd.

Ik beloof jullie dat ik snel alles duidelijk ga maken.

ECHT WAAR!

xxx



dagboek van een half godWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu