-2-

1.3K 42 1
                                    

Arkadaşlar Yeni Bölümü Gece Koyuyorum Vote Vermeden Geçmeyelim Lütfen Ayrıca Görüşlerinizide Söyleyebilirsiniz :) Ne Kadar Çok Vote O kadar Çabuk Gelen Yeni Bölüm...

-Part 2-

Az önce söylediği o lafın üzerine şaşkın şaşkın hala ona bakmaktayım.İnşallah bu öküz niye bakıyor demiyordur.Bunu umuyorum yani çünkü şuan onun karşısında kendimi o kadar aptal hissediyorumki.Ben bunları içimde geçirirken sözde HALAM olan kişi bir bana bir ona bakıyor.Hemen araya girdi bir şeyler demek için.O söyleyeceği şey herneyse beni bu aptal halimden çekip kurtaracak.Bana bakarak

''-İşte Bu  da kuzenin.''

Ay.. Sanki ben bilmiyordum söylemesen yine bunu içimden geçiriyorum ama şuan dediğimi sesli olarak dile getirmiş olmalıyım ki duyduğunu farkedebiliyorum.Tabii ki Kuzenim olan şahısın da.

''-Farkındayım sanki karşında algılama sorunlu biri varmış gibi son durum raporu vermeyi kes lütfen.''demişim.

Bana bön bön baktığını hissedebiliyordum.Yine tesselli etmeye yeltenip kurduğu cümlelerden birtanesini daha söyledi.

''-Şuan sağlıklı düşünemediğin için söylediklerinin farkında değilsin''dedi.

Bunları söylerken tek kaşım havaya kalkmış başka biryerlere bakıyorum.Arada bir çocuğun gözlerinde duruyorum.Ama gözlerimi ani bir şekilde kaçırıyorum.Bana baktığının farkında değilim sanma Kuzenim...

Sağlıklı düşünemediğimi sanıyor ama konuşmaktan yorulduğumun bile farkına varmıyor.Beni sürekli cevap vermeye zorunda bıraktığın için sana teşkkür ediyorum HALACIM... (Bu ben değildim İÇ SESİM).

Tüm bunlar kafamın içinde dans ederken Bizim olduğumuz tarafa doğru gelen doktora gözlerim kaydı benimle birlikte KUZENİM ve HALAM da döndü doktora doğru.

Evet yanımızda durdu ve Klasik doktor sorusu.(Tahmin Edebildiğinizden Hiç Şüphem Yok)

''İçerideki hastanın yakını siz misiniz?''dedi

(İçerideki hastadan kastı ANNEM..!)

Doktor pek mutlu bir yüz ifadesi yoktu bunun farkına varabiliyorum.

Hemen HALAM söze girdi VE:

''Evet''dedi. (ilk defa bu kadar kısa cevap verdi inanabiliyor musunuz?)

Ben hala doktora bakıyorum ama kuzenim beni kesiyor madem beni göz ucuyla olsa bile süzüyorsun neden biraz konuşkan değilsin..bunu dile getirmedim tabi.

Doktor yine konuşmaya başladı. (İnşallah kötü bir haber vermezsin diye dua ediyorum.)

''Malesef babadan sonra anneyide kaybettik''

Aniden dizlerimin üstüne düştüm.Ağlıyordum ama saçlarım suratımdan akan yaşları gizliyordu.

Dizlerimin üstüne düştüğümü görünce önce KUZENİM benim yanıma eğilip kafamı göğüsüne doğru çekti.

Salya sümük ağlamaktan tişörtü iğrenç bir hale büründü.O kadar sesli ağlıyordumki herkez bize bakıyordu.Bir süre bu şekilde kaldık.Daha sonra KUZENİM çenemden tutup başımı kaldırdı ve.

''Sakin ol sen güçlü bir kızsın biliyorum''dedi ve eliyle yanağımdan olancasına akan göz yaşlarımı sildi.Vee tekrar aynı pozisyon.

HALAM gelip kuzenime onu eve götür diye bir şeyler dedi.

Kuzenim beni tutup dışarı çıkıyorduk ki Başımı ellerinin arasına aldı ve saçlarımı biraz düzeltti normal olarak konuşmaya başladı.

''Bak artık böyle yapma biliyorum bu lanet doktorun getirdiği haberden sonra ciddi derecede sarsılmış olabilirsin ama annen ve baban senin şuan ağlamanı istemeyeceğini biliyorum''dedi.

Bende onaylamak istercesine kafamı salladım.Suratına güzel bir gülümseme yayılmıştı yakışıyordu ama.Gülümsedikten sonra bende gülmeye çalıştım ama bu olayın üstüne artık ne kadar olduysa beceremediğimin farkındaydım ama neyse...

Elimde bir sıcaklık hissetttim avucumun içi sıcaklığın etkisiyle beraber tatlı bir şekilde yanıyrodu elimin yanmasına sebep olan şeyi görememişken hemen İç sesim devreye girdi

 APTAL SENİN ELİNİ TUTUYOR...

Sevgili Kuzenim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin