-Part 8-
Evden dışarıya çıkıp markete doğru yürümeye başladık...
Biran için konuşmamaya yeminli falan olduğumuzu sandım.
Bunu içten içe geçirirken Eustace'a
"-Daha ne kadar yürümemiz gerekiyor?" dedim yürümekten sıkıldığımı belirtmek istercesine.
Ne durumda olduğumu anladığını düşünüyorum. Çünkü bana bakıp sinir bir şekilde gülerek
"-Sanırım epey bir yolumuz var."
Bir yandan yürüyüp bir yandanda Eustace'ın koluna vurmaya çalışırken.
"-Yalan söylüyorsun."
"-Hayır söylemiyorum. "
"-Evet söylüyorsun sırf uyuzluk yapmak için."
"-Uyuzluk felan yapmıyorum ben. Market bu yürüdüğümüz yolun iki katı kadar uzaklıkta ve bize -en yakın- olan yerde orası."
Bunu söylerken çok ciddi gözüküyordu. Ama benim yürümeye mecalim kalmamıştı. Yolda yürürken ben artık dayanamayıp kaldırıma oturdum.
Eustace yanında olmadığımı anladığı an arkasına dönüp baktığında beni kaldırımda oturuken bulunca şaşırmak ve sıyırtmak arasında gidip gelen bir hale büründü.
Kaldırımda oturduğum yere doğru gelerek.
"-Çok mu yoruldun?"
Gözlerimi ona çevirerek
"-Sence?" dedim.
"-Bak istersen seni taşıyabilirim." dedi gülümseyerek.
Bu hareketine birazcık şaşırsamda reddettim. Ama dinleyen kim..
Şuan karar verdim kimseye olduğum andaki durumumu yansıtacak hareket yapmayacağım!!
Beni sırtına alıp yürümeye devam etti.
Ben ona HAYIR demiştim. Yürürken sırtında beni indirmesi için tepinmeye başladım.
"-Beni yere indir herkes bize bakıyor." dedim sırtına elimle vurarak.
"-Seni sırtıma alıp taşıdığım için değil senin sırtımda debelendiğin için bize bakıyorlar bence yaptığın işi bırakıp beklemelisin." ukalaca diye betimlediğim bir cevap verdi.
Birazcık haklılık payı olabilirdi.
Bende artık oflaya puflaya markete biran önce varmayı bekliyorum...
Yeni Bölüm Geldi Biraz Kısa Tabiki.Fakat Bir Duyurum Olucak Hikayeye Yeni Başladığım İçin Aldığım Kararın Sizi Pek Üzeceğini Sanmıyorum.
Artık Hikayeye Yeni Bölümü Aklıma Geldikçe Yazıp Yayımlayacağım Hikayeyi Aceleye Getirip Saçma Bir Hal Vermek İstemiyorum. Şuan Ne Durumda Olduğu Konusunda da Bir Fikrim Yok Görüşlerinizi Belki Söyleseydiniz Tahmini Olarak Bir Düşüncem Olurdu.
Yeni Bölümlerde Görüşmek Üzere
-"Sevgili Kuzenim..." Okuyucularına
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzenim...
Genç KurguYeni bir Yaşam. Ve yeni insanlar. Hiç tanımadığım halam, kuzenim... Pek aksiyonlu geçmese de iyiydim. Kendini gösterme çabalarındaki kuzenimin farkındaydım. Son sözlerin önemi hiçbir zaman o an gelmeden bilinmez. Bana da o an gelmişti. Büyük bir da...