Arkadaşlar Okuduktan Sonra Oy Verirseniz Mutlu Olurum Bu Kitapta Hedeflerim Yüksek. Fakat Yeni Bölümleri Birkaç Gün Arasında Yazmıyorum Aklıma Geldikçe. :) :)
-Part 6-
Yine beraber uyandığımız bir sabah…
Beraber uyandık uyanmasınada ben neden yerdeydim? Harbi öküzmüş ama ya ben o kadar ona insanlık yaparken onun şu yaptığına bak beyefendi o kadar rahatına düşkünki rahatının bozulmaması için yapmayacağı şey yok! Ani bir kararla başımın altındaki yastığı alıp suratına suratına vurmaya başladım. Suratına gelen darbelerle artık uyksuyla onu ayırmıştım.Tabi ona sunmuş olduğum yastık darbeleri çok kısa sürmüştü.Bir iki derken bileklerimden tutup
‘’-Yine ne yaptım?’’ dedi.
Bide soruyo yani daha ne yapabilirdiki. Bileklerimi ellerinden kurtarmaya çalışarak.
‘’-Sen eve gelen misafire böyle mi davranıyorsun?’’dedim sinrle.
Anlık güldükten sonra:
‘’- Dur bir saniye ne yapmışım ben?’’ dedi tabi bunu sorarkende gülüyor YİNE.
Saf ayağına yatıyor ama yemezler.
‘’-Gece atmışsın beni yatağın dışına sabah kalktığımda sen yatakta yatarken ben yerlerde sürünüyordum.’’ dedim parmağımla kalktığım yeri işaret ederek.
Biz böyle birbirimizi yerken anam o da nesi HALAM bizi görmesin mi.
Halam birkaç saniye bize öyle bakakaldı.Bende kuzenimden bileklerimi çekip ayağa kalktım.Bak kardeşim ben diyorum bu çocuk YÜZ-SÜZ. Çocuk hiç istifini bozmadan kollarını başının altında bağlayıp öyle durdu.İnsan azcık utanır. Halam bir anda konuşmaya başladı.
‘’-Çocuklar bugün işlerimiz var aşağıya gelip kahvaltınızı etseniz iyi olur.’’dedi ve çıktı gitti.
Ben halamın başka şeyler söyleyip sitem etmesini bekliyordum ama öyle olmadı.
Kapıya bakıp donakalmışken öküz kuzenim yandan yandan bana bakıyordu.birkaç dakika kapıya baktıktan sonra yerdeki yastığı alıp küzenimin kafasının ortasna fırlattım.
Kuzenim
‘’-Senin yastıklarla sorunun ne?’’ dedi.
Ufaktan sıyırtıp
‘’-Senin gibi rahatına düşkün şeyleri haklamada çok işe yarıyor.’’ diyip kapıdan çıktım gittim.
Koridorun sonunda bulunan banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.Elimi yüzümü kurularken kapı aralıksız tıktıklanmaya başladı.Bize banyodada rahat yok ki.Hafiften kendimi duyurmak için sesimi yükselterek.
‘’-Patlama çıktım!’’dedikten yaklaşık 3-4 dakika sonra kapıyı açtım.
Kollarını göğsünde bağlayıp kadıya dayanmıştı.
‘’-Hemen çıkıyordun hani iki saattir burda bekliyorum.’’dedi gülerek
‘’-Abartma o kadarda değil.’’dedim.
‘’-Şimdi ben elimi yüzümü yıkayana kadar git giyin sonra odaya geldiğimde daha giyinmedim falan deme kapıda kalıyorum sonra’’dedi sıyırtıp.
Ona ufak bir dil çıkarıp odaya gittim.Ne olur ne olmaz diye biraz hızlı giyindim şimdi bu sapığın ne yapacağıda belli olmaz hani.
Giyindikten beş dakika sonra geldi insan görünümlü şey.
O odaya girdikten sonra bende tekrar banyoya gidip saçımı yapacaktım elimi kapının koluna atar atmaz bileğimi tuttu.
‘’-Ne yapıyorsun be pisikopat.’’
‘’-Nereye?’’ dedi.
‘’-Sanane sana hesap vermek zorunda mıyım? .’’dedim
Verdiğim ters cevaplar onu biraz sinirlendiriyor kafasını biraz yana çevirip.
‘’-Zaten dün gördük tek başına gittiğinde neler olduğunu.’’
O sinirlenebiliyorsa bende snirlenebilirim.Sesimi ona karşı yükselttim.
‘’-Sanane sen kimsinki benden sanane rahat bırak beni.’’
‘’-Aslında doğru söylüyorsun ben kimim ki git istediğini yap umrumda bile değlsin artık.’’ dedi bileğimi bırakıp yatağa oturdu.
‘’-Başından beri böyle olması gerekirdi zaten.’’diyip kapıyı çarpıp aşağı indim.
Salondaki bir pencereyi açıp dışarıya bakmaya başladım.Etarfı biraz seyrettim.
Odada ona sorduğum sorunun cevabını bende bilmek istiyordum aslında.
O BENİM NEYİMDİ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Kuzenim...
Novela JuvenilYeni bir Yaşam. Ve yeni insanlar. Hiç tanımadığım halam, kuzenim... Pek aksiyonlu geçmese de iyiydim. Kendini gösterme çabalarındaki kuzenimin farkındaydım. Son sözlerin önemi hiçbir zaman o an gelmeden bilinmez. Bana da o an gelmişti. Büyük bir da...