PROLOG

27 4 0
                                    

Cerita ini mengisahkan 6 orang sahabat.. Meraka di kenali sebagai Ren,Eva,Shasha,Teyha,Ida dan Bambam.. Mereka sgt rapat sehingga mereka memanggil diri mereka SDS'SIS..

Persahabatan mereka bermula dari tingkatan satu lagi..

Mari kita kenali mereka lebih dalam...

Kita bermula dengan Ren..
Ren seorang yang amat minati grup kpop.. Sehinggakan dia digelar sbgi minah kpop.. Ren seorg yg ceria tetapi kadang-kala peragainya yg ceria itu bileh berubah menjdi seorg yg sht pemarah..

Seterusnya Eva...
Eva seorang yg suka membaca sehingga dia di gelar ulat buku.. Eva juga meminati grup kpop tpi tidak seteruk Ren..Eva juga seorg yg ceria tpi kalau ade org mencari pasal dgn nya dia akan bertukar menjdi seorg yg panas baran....

The next is Shasha..
Shasha pada asalnye seorg xg sgt gedik sebelum dia berkawan dgn SDS'SIS. Tetapi apabila dia rapat dgn SDS, sifat gedik nya sudah hilang.. Shasha tidak spt Ren yg meminati artis kpop tpi dia meminati artis melayu..

After Shasha we have Teyha..
Teyha jugak sama spt Ren yg meminati kpop.. Terutama kumpulan EXO dan BTS..Teyha juha seorang yg ceria dan mudah gelak..

Now we have Ida..
Ida seorg yg pendiam tpi apabila dia bersama ahli SDS , dia akan menjdi mulut murai.. Memang susuh untuk mendengar suara merdu nye itu.. Ida merupakan peminat setia artis English.  So English dia lgi baik dripda ahli SDS yg lain...

Last but not the last.. We have Bambam..
Dia seorang yg baik dan pada masa yg sama dia juga seorang yg panas baran spt Eva.. Bambam akan menjadi sensitive apebila hal yg berkaitan dgn keluarganya.. Bambam adalah antara ahli SDS yg mudah ketawa apabila Ren dan Eva buat lawak..

6 orang sahabat ini berjumpa pada bulan disember pada tahun 2015 iaitu pada hari orentasi disekolah meraka itu SMK Dong..
Untuk mengatahui ape yg terjadi seterusnya.. Teruskan membaca.. SDS sentiasa bersama, mereka spt adik beradik yg tidak boleh dipisah kan lagi..

Mari kita ikut kisah selanjutnya..

TBC..

Sorry laa korang klau bnyk typo.. Maklumlaaa author ni baru... Suka terus kan baca dan vote.. Yg suka jangan terus kan nanti sakit pulak nk baca cize author ni..

12월의 기적(M.I.D) Where stories live. Discover now