Skip time..
Someone pov
Sudah seminggu Ren terkurung di Mansion Kim.. Walaupon dia berlatih menbak hanya dibelakang rumah.. Dia tidak keluar dari perkarangan mansion kim.. Ren tidak lagi mengenjuk dunia luar..
Selama dia duduk di dalam mansion kim, lagu yang sering berkumandang lagu Butterfly..
"I just like a butterfly that took the wrong path.. How fool am l? "Tanya ren kepada dirinya sendiri..
Dia mengambi MP3 PLAYERnya dan memainkan lagu Butterfly dri BTS
Butterfly BTS
🎶 amugeosdo saenggakhaji ma
Neon amu maldo kkeonaejido ma
Geunyang naega useojwo 🎶🎶 nan ajikdo mitgijiga anha
I mockunge da kkumin geot gata
Sarajiryeo hajima 🎶🎶 is it true? It is true?
You you
Neomu areumdawo duryeowo
Untrue untrue
You you you 🎶Ren mengikut tarian lagu tersebut.. Tarian itu kelihatan amat sedih..
Ren menari dengan bersungguh-sungguh sehingga dia tidak tahu bahawa dia di perhatikan..
🎶 butterfly, like a butterfly
Machi butterfly, but-butterfly cheoreom
Butterfly, like a butterfly
Machi butterfly, but-butterfly cheoreom 🎶🎶 neon machi butterfly
Meolliseo humchyeobwa
Son daheumyeon neol ilheulkka
I chilheuk gateun
Eodem sok nal balkhineun nabihyogwa
Hyeonsireul ijeo nan 🎶🎶 salmyeonsi sseudadeumneun baram gata
Salposi pyoryuhaneum meonji gata
Neon geogi issjiman waenji dahjianha
Stop
Kkum gateun neon neage butterfly, high 🎶Sudah dua tiga kali lagu ini diputarkan.. Ren masih tidak berhenti.... Ren terus menarikan rutin lagu ini.. Ren kehabiaan tenanga, dia hampir sahaja jatuh ke lantai.. Tetapi ade orang yang menyelamat kan nya..
Orang yang menyelamatkan nya adalah orang yang memerhatinya tadi.. Ren jatuh kedalam pelukkannya..dan ren bertanya kepada nya..
"Neo nugu yaa??"dengan suara yang lemah ren lemparkan soalan..
"Naneum neoui suho cheonsa ya.."balas nya dengan senyuman dibibir..
TBC
Siapakah dia??
Neo nugu yaa??- siapakah awak??
Naneun neoui suho cheonsa ya...-saya ialah pari-pari perlindung awak..
Haha..tiba rasa nk tulis bahasa korea..btw sorry for the typo..
YOU ARE READING
12월의 기적(M.I.D)
AcakMengisahkan 6 orang sahabat baik daripada tingkatan satu.. Mereka berkenal pada bulan disember.. Bagi mereka bulan disember merupakan bulan yg bertuah kerana telah mempertemukan mereka berenam.. Dan terdapat sebuah rasia besar yang salah seorang dar...