Ren's Dark Secret Pt.1

9 1 0
                                    

Seperti yang anda semua tahu Ren mempunyai keluarga angkat di korea dan hanya Eva sahaja yang mengatahuinya..

Kenapa Ren tidak memberi tahu ahli sds yang lain?? Adakah kerana dia takut rasia yang paling besar terungkap..

Ren pov

Ketika sampai di Incheon Internesional Airport, aku segara memaki masker supaya tiada seorang yang boleh melihat muka aku..

Ahli sds yang lain memandang aku dengan risau.. Mungkin kerana mereka fikir aku tidak berapa sihat.. Tetapi berbeza dengan Eva.. Mukanya juga kelihatan risau terhadapat ku dan disisi yang dia kelihayan ketakutan..

Ketika aku memandang wajah nya,  aku teringat tentang perbualan ku bersamanya beberapa harinyang lalu sebelum ke Korea..

Aku telah memberi tahu rasia terbesar yang selama ini aku simpan.. Dan Eva adalah orang yang pertama yang mengatahuinya..

Flashback perbualan Ren dan Eva..

Someone pov

Ketika itu Ren dan Eva berada dalam bilik mereka.. Mereka berdua berkongsi bilik.. Eva tidak suka berkongsi bilik dengan orang lain selain Ren kerena dia tidak suka orang tahu privasi dirinya..

Tapi sejak kebelangkan ini Ren banyak berubah.. Dia kurang makan ,tak cukup tidur dan kelihatan tidak terurus..

Eva selalu mengajak Ren untuk berkongsi masalah yang dia hadapi tetapi Ewn selalu tersenyum dan mengatakan bahawa dia tidak apa-apa..

Sehingga satu hari Ren terbuka hati untuk menceritakan kepada Eva..

"Weyy Eva.. Jom ikut jap.."kata Ren..

"Haa.. Nak pergi mana?? Ko nak belanja aku ice cream ke?? "Tanya Eva dengan teruja..

"Hmm, boleh jugak.. Alang² boleh story benda secret ngan ko.. "Ujur Ren dengan nada yang dingin..

Eva menjadi takut buatnya seketika.. Kerana jarang Ren menggunaka nada yang dingin ketika berbual dengannya..

TBC

APE YANG AKAN JADI SETERUSNYA??  KENAPA REN JADI MACAM TU??  BANYAK PERTANYAAN..

SORRY AII SEMUA BNYK TYPO..

12월의 기적(M.I.D) Where stories live. Discover now