Like A Dream In That Place

9 1 0
                                    

Pada bulan disember 2017 yang lalu,  sds di gemparkan dengan berita gembira.. Berita gembira itu ialah mereka mendapat menjadi pelajar pertukaran diantara sekolah di Malaysia dan Korea..

Mereka sangat gembira dan mereka tidak sabar untuk memulakan persekolahan mereka disana.. Mereka akan berada di sana selama tiga bulan.. Kenapa tiga bulan je??

Ingat yee, pada 2018 mereka akan menhadapi PT3... Walaupon mereka berada disana selama tiga bulan, tapi mereka tetap gembira..

At KLIA

Ren pov

Hari ini aku dan sds akan bertolak ke korea..  Negara yang paling kami ingin lawati..

Akhirnya harapan kami tercapai.. Aku sangat gembira akan tetapi pada masa yang sama aku sayang untuk tinggalkan bumi Malaysia..

Aku berasa hendak menangis tetapi aku melihat members sds yang lain sedang gembira.. Air mataku tidak keluar,  tapi ia diganti dengan senyuman yang manis dibibirku..

Sekarang kami sedang dusuk dan mendapat kan arahan dari Mr.Henry.. Dia yang akan menjaga kami ketika berada di Korea..

Dan akhirnya flight kami tiba.. Kami segara masuk kedalam pesawat.. Tapi aku teragak untuk masuk.. Dan aku mengambil nafas yang dalam dan masuk kedalam pesawat..

Skip time dalam flight..

Arrive at Korean..

Someone pov

Sds kini selamat tiba di korea.. Mereka akn tinggal dirumah tumpagan yang di sediakan oleh pihak penganjur..

Mereka sangat gembira teruja sehingga mereka tidak tahu apa yang akan terjadi kepada meraka..

Tapi selain tujuan belajar mereka ke sana,  ada pekara lain yang jadi tujuan mereka hendak kesana.. Mereka akan melawat keluarga angkat Ren..

TBC

Siapakah Ren??  Utk mengtahui terukan membaca.. Sorry aii bnyak typo.. Keep reading and voting my story..  Love you ,guys..

12월의 기적(M.I.D) Where stories live. Discover now