Someone pov
Aku merupaka anak buah kepada leader kim.. Aku tidak seperti yang lain.. Hanya aku seorang sahaja yang dibenarkan memanggil leader kim dengan panggilan appa kim..
Oh, lupa pula untuk memperkenalkan diri.. Aku Jeon Jungmin.. Rupa paras dan bentuk badan ku sangat menyerupai Jeon Jungkook dari BTS.. Nama keluarga pon sama.. Haha kebetulan.. Aku bukan kembar dia ehh..
Dan pada hari ini, aku ditugaskan untuk menjaga atau lebih tepatnya memerhatikannya..
Aku masuk ke mansion kim, dan bertanya kepada butler jung di manakah bilik young master.. Dan hasil dari pertanyaan ku, aku pergi ke bilik young master..
Aku berpakai sangat formal kerana ini merupakan kali pertama aku berjumpa dengannya.. Aku hanya mendapat maklumat bahawa young master seorang budak perempuan amat comel..
Aku sampai di hadapan bilik young master.. Di hadapan pintu ,aku hanya berdiri tegak.. Aku terdengar alunan lagu.. Aku hendak memgetuk tapi tidak tahu knp aku terus membukanya..
Aku melihat young master asik dengan rutin tarian tersebut.. Tiba-tiba young master kelihat hendak pengsan ,aku berlari untuk meyelamatkan nya dari jatuh kelanatai..
Aku memandang wajahnya.. Seperti apa yang di khabari.. Rupa paras nya amat laa comel.. Aku terkejut.. Bagai mana seorang bidadari sepertinya boleh masuk kedunia gelap..
"Neo nugu yaa? "Tanyanya.. Suaranya amat lah merdu..
"Naneun neoui suho cheonsa ya.. "Balasku..
Dia kelihat hendak bertanya lagi, tapi da telah pin pengsan.. Aku mengangkatnya dan letakannya dia atas tilamnya..
Aku duduk disampingnya.. Aku merasa seperti hendak melindunginya dari dunia luar.
"How can an angle like you be in this cruel world? "Tanyaku..
Dan tanpa aku sedari aku telah jatuh cinta dengan nya..
Meanwhile ....
At drom..
Eva pov
Sudah seminggu ren menghilangkan diri.. Kami menepati janji kami kepada ren.. Tetapi keadan tidak seperti dulu..
"Where are you ren?? Please comeback and help us.. We need you.. I need you to help me.. "Ujurku sambil mengularkan air mata.
TBC
Sorry for typo..
YOU ARE READING
12월의 기적(M.I.D)
RandomMengisahkan 6 orang sahabat baik daripada tingkatan satu.. Mereka berkenal pada bulan disember.. Bagi mereka bulan disember merupakan bulan yg bertuah kerana telah mempertemukan mereka berenam.. Dan terdapat sebuah rasia besar yang salah seorang dar...