Dear No One

3 1 0
                                    

Ren pov

Semenjak aku masuk ke mansion, aku selalu berkurung di dalam bilik.. Bukan aku dikurang tapi aku yang megurung diriku sendiri selama tiga hari..

Pada hari empat, aku sudah mula terbiasa dengan keadaan di mansion .. Aku mendapatkan latihan daripada pembantu Appa kim.. Aku berasa sangat teruja..

Di hadapan ku diletakan beberapa senjanta.. Aku amat taksub dengannya sehingga aku tidak perasan dengan kehadiran appa kim.. Aku amat yerkujut ketika melihat pembantu menunduk hormat..

Aku pusing kebelakang aku nampak appa kim bersama berapa anak buahnya..

"Appa, how long you're have been here? "Soalku dengan muka yang amat terkejut..

Aku tidak lah berapa mahir berbahasa korea jadi aku menggunakan English ketika berbual dengannya dan hampir kesemua butler disini berbasaha ingeris so aku hanyanya menggunakan dengan sebaik mungkin..

"Just a few minutes ago.. I see you really excited..  Do you like it? "Soalnya..

"I totally like it.. It's different feom that i always use at Malaysia.. "Jelasku kepadanya.. Aku hanya mendapat anggukan yang amat angkuh darinya sebagai jawapan..

"I will not at home tonight because i have something to do.. "Ujurnya kepada ku..

"So, take care of yourself.. "Sambungnya lagi..

Skip time

Berapa jam selepas aku selesai berlatih aku masuk kedalam bilik ku.. Walaupon aku sibuk dengan Dark world aku masih lagi berlatih seperti biasa..

Aku memainkan lagu kegemaranku iaitu lagu dari Toro Kelly..

Dear No One

🎶 i like being independent
Not so much of a investment
No one to tell what to do 🎶

🎶 i like being myself
Don't gotta entertain anybody else No one to answer to 🎶

Aku menyanyi mengikut rentak petikan gitar tersebut.. Sambil aku melaung kan lagu itu ,aku teringat dan rindu pada Sds..

🎶 but sometimes i just somebody to hold
Someone to give me their jacket when it's cold
Got young love even when we're old 🎶

Aku menangis dengan teruk, sambil memikir adakah keputusan yang aku ambil pada waktu iti betul..

Aku meninggalkan kehidupan normal dan masuk ke dunia gelap.. Aku menangis dengan teruk sehingga mata ku menjadi sembab.. Aku tidur kerana penat menangis..

TBC

Sorry bnyk typo.. Keep reading..

12월의 기적(M.I.D) Where stories live. Discover now