Ren's Dark Secret Story Begin

6 1 0
                                    

Note:

This chapter all about Ren pov.. Because Ren will tell Eva about her past life.. ☺☺

Now start..

Ren pov

Pada umurku 10 tahun, aku telah mengikut pak cik sedara ku ketempat kerjanya.. Kerana aku tinggal dengannya setelah aku kehilangan kedua ibubapaku..

Aku memanggil pakcik sedara ku dengan panggil Uncle.. Uncle ku tidak mempunyai isteri kerana dia bekerja sebagai oramg surih sebuah clan mafia yang terkenal di korea..

Mulanya aku sangat takut tapi aku sudah dilatih untuk memgawal air mukaku.. Aku menunjukkan poker faceku walaupon aku sangat takut dengan keadaan sekilingku...

Pada hari, aku mengetahui rasia uncle, aku amat tidak percaya terhadap realiti yang aku hadapi.. Aku terserempak dengan orang kanan leader clan tersebut..

Orang kanan leader clan tersebut, aku memanggilnya dengan panggilan Uncle Min.. Uncle Min seorang seorang warganegara korea yang memantau setiap gerak geri musuh di Malaysia..

Uncle Mi. Memberi tahu tentang selok belok clan tersebut.. Clan tersebut dikenali dengan nama DARK KIM CLAN.. uncle min merupak sedara jauh leader kim.. Leader kim atua kini aku memanggilnya dengan panggilan Appa Kim..

Appa Kim memerhati kan keadaan ku di Malaysia menerusi Uncle Min.. Uncle min memberi tahu bahawa cpan kim tidak mempunyai waris.. Sehingga mereka menemukan aku.. Aku sangat sesuai untuk dijadikan penerus clan kim..

Uncle min pon berjumpa dengan Uncleku dan bertanya siapakah diri ku.. Uncle dengan jujur memberi yahu bahawa aku anak sedaranya yang telah kehelingan kedua ibubapanya dalam kemalangan kereta..

Dan pada keesokan harinya, ubcle mengajakku lagi untuk ketempat kerha nya..dan pada hari itu jugak aku berkenalan dengan uncle min..uncle min memcerita segala galanya..dan aku bersetuju untuk menjadi penerus clan kim..

Aku tidak tahu kenapa aku boleh bersetuju..Tapi yang aku tahu aku ingin belajar mempertahankan diriku sendiri ketika dalam masalah..

Dan disebabkan aku telah menjadi anak angkat kepada salah seorang mafia yang terkuat di korea..dan aku diberi nama Kim Taera atau lebih dikenali sebagai Ren..

Sejak dari hari itu aku telah dilatih sini mempertahan kan diri dan cara menggunakan senjata api dengan betul..

Aku selalu berhubung dengan Appa Kim melalu skype.. Aku mengatahui Appa kim mempunyai sikap yang tegas..

Appa kim bertanya ku bila aku aian ke korea..dan aku hanya suatu hari nanti..

Dan appa kim berpesan sampai ke korea ,aku harus memakai masker kerana ramai musuh appa kim sudah mengenali ku..appa kim berpesan supaya aku berhati hati ketika di korea..

Dan pada bulan disember 2017,sds memdapat tawaran ke korea..aku berasa sangat gembira dan pada masa yang sama aku amat takut dengan musuh appa kim..

Aku takut mereka akan mencederakan sds..aku telah menceritakan semuanya kepada eva..

TBC

SORRY AII BNYK TYPO..APALAH AGAKNYA REAKSI EVA TERHADAP CERITA REN?? KEEP READING..

12월의 기적(M.I.D) Where stories live. Discover now