Permulaan SDS 2

12 1 0
                                    

Pentunjuk:

'...'-cakap dalam ape
"...."-cakap biasa

Pada hari ke-2 orentasi...

Ren, Eva, Teyha dan Ida sudah menjadi rapat seperti adik-beradik.. Kemana mereka pergi,mereka akan bersama..

Bambam dan Shasha sudah mula menjadi rapat...  Peragai gedik Shasha sudah mula hilang sikit demi sedikit sejak dia rapat dengan Bambam..  Bambam pula gembira kerana Shasha tidak lagi spt kali pertama ketika mereka bertemu..

Teyha pov

Aku,Ida,Ren,Eva berjalan ke kentin kerana orentasi hari ini dilalukan di kentin..keadaan di kentin sangat laa bising..

Kami berempat mencari tempat duduk tetapi semuanya sudah penuh.. Kecuali terdapat empat tempat kosong berhampiran dgn dua orang bdk comel itu..

Kedua bdk perempuan itu kelihatan chubby tetapi comel.. Mereka kelihatan sgt akrab.

"Weyy.. Korang kat sana ade tempat kosong"ujurku sambil memandang ke tempat itu..

"Kat mana? "Tanya Ida kepadaku..

"Tu.. Dekat budak chubby tu. "Kataku..

"Oohhh.. Kat situ.. Jom arr.. Penat kot dari tadi cari tempat duduk.. Kita tanya kat diaorg mne thu tmpt tu kosong.. "Kata Ren kepada kami bertiga..

"Haa.. Tercegat apa lagi.. Jom laa.. "Ujur Eva yang dari tadi asik diam kan diri..

Kami berempat pon pergi ke sana..

"Maafkan kami.. Boleh kami berempat duduk disini? "Tanya Ida kepada mereka berdua..

"Yee.. Silalah duduk.. "Ujur salah sorang dari mereka..

"Terima kasih.. "Kata kami berempat serentak..

Kami berempat pon duduk disitu...

Shasha pov

Aku dan Bamb sedang sibuk berborak.. Tiba-tiba 4 org budk perempuan dtg kepada kami..

"Maafkan kami.. Bolehkah kami berempat duduk disini? "Kata salh seorang dari mereka..

"Yee.. Silalah duduk.. "Kata Bambam sambil tersenyum..

"Terima kasih. "Ujur mereka serentak..

Someone pov

Sejak dari pertemuan itu.. Meraka akan menjadi rapat seperti adik-beradik kandung..

TBC

sorry aii. Bnyk typo..

12월의 기적(M.I.D) Where stories live. Discover now