2.ON

54 6 0
                                    

Jeho slova jsou označeny tučně a Sofi slova normálně!!!

Chytil mě a já se cítila strašně trapně😳
Postavila jsem se a představila se:,,Ahoj jsem Sofi a díky,že si mě chytil"řekla jsem s úsměvem na tváři.
,,A ty?" tiše jsem dodala.

,,Já jsem David a je mi 16".
,,No a tobě je kolik Sofi?"

,,Mě je 15."

,,Aha,a ty si tu poprvé?"

,,Jo."

Najednou k nám přišla vedoucí Lucka a řekla:,,Heleďte vy dva...jste ubytovaní?"

,,Jo"

,,Ne"

,,No tak dělej Sofi!Za chvíli je nástup." řekla vedoucí.

No a tak jsem teda konečně došla ke Kláře a domluvila si s ní chatku.Vešla jsem do chatky číslo 13,položila kufr vedle postele a začala vybalovat.
Měla jsem toho tolik,že se mi to skoro nevešlo do čtyřpoličkové komody + jsem měla 4 páry bot,které jsem si musela strčit pod postel.
Na noční stolek jsem postavila láhev s vodou,kosmetickou taštičku,knížku a žvejky.Když už bylo hotovo lehla jsem si na postel a jen tak koukala do stropu a přemýšlela o všem možnym.....

Najednou se otevřeli dveře a v nich stála Klára a zeptala se: ,,Hele Sofi,už máš vybaleno?"

,,Jo mám".

,,Super,protože já ještě ne,tak musim rychle než bude nástup." odvětila Klára.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

DOUFÁM,že se vám druhá kapitola líbila a zítra můžete čekat další.❤Budu se snažit vydávat jednu kapitolu každý den,ale nevím jak to budu stíhat.
Ps:kdyžtak se omlouvám za chyby,hrubky a tak😊

[POZASTAVENO NA NEURČITO] Proč já?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat