Sofi/Klára/David
Byli jsme oba zticha a jen koukali na Tomáše.
Tomáš:,,No tak co?Máte nějaké návrhy?Nekoukejte a mluvte."
To se mu lehko řekne.Kdyby byl na našem místě taky by mu nebylo do řeči.
,,Tak co mytí nádobí?"
Tomáš:,,To by jste dělali tak jako tak.Vždyť máte službu na nádobí."
,,No a co uklidit celej tábor?"
Tomáš:,,Sice mi to přijde dost málo,ale k ponaučení to stačí.Takže příště víte,že se z tábora nesmí.Ještě jednou a bude to mnohem horší trest.Rozumíte?"
,,Jo."
,,Jasně."
Tomáš:,,Takže zítra uklízíte celý tábor.A teď běžte."
Vyšli jsme ven z kanceláře,rozloučili jsme se a každý šli do své chatky.
,,Tak čau.Uvidíme se na nástupu po poledňáku."
,,Tak pa." řekl a dal mi pusu na tvář.
Jen jsem se na něj usmála a šla směrem k mé chatce.Najednou na mě někdo zakřičel:,,Hej,Sofie!"
Otočila jsem se a viděla Rózu jak jde směrem ke mě.Róza:,,Sofie!Už jsem tě jednou upozorňovala ať necháš Davida napokoji.Je můj!Rozumíš?!
,,Hele,tyhle blbosti si nech pro někoho jinýho.Nemůžeš si přece jen tak někoho přivlastnit."
Róza:,,Já můžu všechno.Jo a nemysly si,že jsem vás neviděla jak jdete pryč z tábora.Taky jsem to na vás práskla,abych ti ukázala,že se jen tak nevzdám.To bylo varování!" řekla a odešla pryč.
Už vim,že ten kdo nás práskl nebyla Klára,ale Róza.Mělo mi to dojít....
Teď máme trest od Tomáše a ještě nám dělá potíže ona.Od ní si tábor rozhodně zkazit nenechám.Chce válku?Má ji mít!Přišla jsem do chatky a hned všechno vyprávěla Kláře.Uplně všechno.Zakecaly jsme se tak moc,že jsme ani neslyšely zvonění na nástup.
Ťuk ťuk
,,Dále."
Vedoucí Lucka:,,Holky,můžete mi laskavě vysvětlit proč nejste na nástupu?Už nějakou dobu tam na vás čekáme."
,,Tak to jsme vůbec nezaregistrovaly.Pardon,ale už jdeme."
,,Jejda...."
Na nástup jsme se dostaly s lehčím zpožděním a taky jsme hned schytaly 10 dřepů.
Vedoucí Lucka:,,Tak doufám,že jste si odpočinuli,protože teď nás čeká týmová hra.Takže si vemte dlouhé kalhoty,dlouhé rukávy,pevnou obuv a nastříkejte se repelenten,protože hra bude v lese.Máte na to 10 minut."
Šli jsme rychle do chatky, převlékly se a před chatkou se navzájem nastříkaly repelentem.Potom jsme přišly zpět na nástup a Lucka nám začala vysvětlovat hru.
Pokračování příštěDoufám,že se vám další kapitola líbila❤Budu ráda za každý váš hlas a komentář🌟👌Samozřejmě omluvte chyby,hrubky atd.😂Zítra nebo v sobotu se budu snažit vydat další kapitolu.💚💕
ČTEŠ
[POZASTAVENO NA NEURČITO] Proč já?!
Mystery / ThrillerNikdy nevěř člověku,kterého znáš krátce..... Jste na normálním dvou týdením táboře.Je tam zábava,smích a pozitivní energie.Najednou tam potkáte kluka,zamilujete se a všechno bude jako v pohádce.....ale najednou se stane něco,co vám obrátí celý tábor...