Sofi/Klára/David
Viděla jsem dvě krásné srnky.Když jsem se chtěla trochu přiblížit bohužel utekly.
Ježiši!Nejsem tady proto abych se koukala na srnky.Musim najít Davida.
Už jsem prošla snad všechno a nikde není.
Pak jsem dostala nápad.....Rózy chatka!
Šla jsem do chatky číslo 5.Tam bydlí Róza s nějakou další holkou.
Bez ťukání jsem vtrhla dovnitř.Róza:,,Co tu chceš?Neumíš klepat?!"
,,Promiň,spletla jsem si chatku."
Musela jsem si rychle vymyslet nějakou výmluvu.Něco jsem jí nakecala a odešla zpět do jídelny.
Uff.....spadl mi kámen ze srdce.Už jsem si myslela,že je David někde s Rózou.
Odešla jsem zpět do jídelny.Tam už seděl i David a hrál UNO.Vedoucí Lucka:,,Kde jsi byla tak dlouho Sofi?"
,,No....na záchodě."
Vedoucí Lucka:,,Tak dlouho?Už jsem pro tebe chtěla jít."
,,A Róza může být v chatce?"
Vedoucí Lucka:,,Nemůže."
,,Tak to teda nevim co tam dělá."
Vedoucí Lucka:,,Tak já pro ní jdu."
Když Lucka odešla šla jsem za Davidem.
,,Davide kde jsi byl?Hledala jsem tě po celym táboře."
,,Pomáhal jsem vedoucímu Mírovi štípat dřevo."
,,Aha."
Vzápětí vešla Lucka do jídelny a zakřičela.
Vedoucí Lucka:,,Ztišíme se!Tak společenské hry pro dnešek končí.Teď máte půl hodiny volno.Potom bude nástup na oběd.Nezapomeňte si připravit ešus,příbor a hrnek.
To je zatím vše.Běžte."Všichni se pomalu rozcházeli do svých chatek.Menším dětem se nechtělo,ale nám starším to nevadilo.
Cestou jsem se přidala ke Kláře.,,Čau.Tak jaký to bylo?"
,,Náhodou super.Myslela jsem,že to bude nuda,ale nakonec ne.Hrála jsem UNO,Monopoly a taky jsem dostala lízátko za dvě výhry v prší.A ty?"
,,Ani se neptej.Na to si musíme sednout.Řeknu ti to v chatce."
Přišly jsme do chatky,sedly si k dřevěnému stolku a já začala povídat.
,,Celou dobu jsem hledala Davida a nic jsem si nezahrála."
,,Prosím tě proč?"
,,Myslela jsem si,že mě podvádí s Rózou."
,,Jak si na to prosim tebe přišla?"
,,No Róza si mě zase odchytla a popisovala mi co spolu dělali."
,,Klid.On a ona?!Nikdy."
,,To nemůžeš vědět..."
,,Vždyť říkal,že se s ní nechce bavit,že ho otravuje atd. ."
,,Mohl lhát."
,,Podle mě by ti nelhal.Nevypadá jako děvkař Sofi.To musíš uznat."
,,V tom máš pravdu,ale vzhled někdy klame.
Může vypadat jako dokonalej,ale přitom to bude pěknej děvkař a debil.",,Hele....jestli se tolik bojíš tak za ním o poledňáku dojdi a promluv si s ním."
,,To bude asi nejlepší."
🕭NÁSTUP🕭zakřičeli a zazvonili vedoucí.
,,Tak pojď.Jdeme na oběd."
V jídelně jsme si sedli sami k rohovému stolu pro dva.
,,Zajdu pro pití.Chceš taky?"
,,Jo můžeš mi vzít jenom vodu."
Šla jsem pro pití.V jídelně bylo úplně plno.Skoro jsem se neprotlačila k barelům s vodou a šťávou.
Když jsem měla oba dva hrnky vrchovatě plné snažila jsem se vrátit ke Kláře,ale trochu se to zvrtlo.
Šla jsem směrem ke Kláře,ale zakopla jsem o něčí nohu a všechno pití vylila na kluka přede mnou.....Pokračování příštěTak je tu po delší době další kapitola👌💞Doufám,že se vám líbila💋Pokud ano budu ráda za hlas a sledování🌟🔝
Jako vždy omluvte chyby,hrubky atd.💙
Těšte se na další díl💥😚
ČTEŠ
[POZASTAVENO NA NEURČITO] Proč já?!
Mystery / ThrillerNikdy nevěř člověku,kterého znáš krátce..... Jste na normálním dvou týdením táboře.Je tam zábava,smích a pozitivní energie.Najednou tam potkáte kluka,zamilujete se a všechno bude jako v pohádce.....ale najednou se stane něco,co vám obrátí celý tábor...