3.ODDÍL

63 5 0
                                    

Chvíli po tom co si Klára vybalila jsem uslyšela hlasitý a nepříjemný zvuk podobný píšťalce.Jo....byl nástup.Rychle jsme s Klárou vyběhly z chatky a běžely na nástup.
Konečně jsme doběhly a samozřejmně hned schytaly 10 dřepů za pozdní příchod.Když jsme je udělaly začali nás rozdělovat do oddílů.

Hlavní vedoucí Tomáš:
,,Tak komu je 10-13 je ve třetim oddílu.No a teď ti naši puberťáci....Komu je 14-18 je ve čtvrtym oddílu.Pochopili jsme to?

,,Jo" řekla jsem.

,,Ano" přidal se ke mě David.

Hlavní vedoucí Tomáš:
,,Jo a čtyřka myje celej tejden nádobí a uklízí jídelnu!Nějak se prostřídáte.

,,Cože?!Proč?!Co?!To neee?!"začali si všichni ze čtyřky stěžovat a já jsem pomalu a neviditelně odešla do chatky.

Sedla jsem si na postel,otevřela knížku a začala číst první stránky.
Byla jsem asi na dvacátéšesté straně když se najednou otevřeli dveře a do chatky vešla Klára.

Klára:,,Achjo...škoda,že nejsi se mnou v oddílu.Já jsem ve třetim a ty ve čtvrtym.Škoda"😔

Sofi:,,Hele,buď ráda,že nejsi ve čtyřce...máme fakt nevýhodu.Musíme mejt nádobí a uklízet jídelnu.Fakt vopruz"😐

Klára:,,To máte fakt blbý no...Co čteš?"

Sofi:,,Hmm...ani nevim.Nějakej román co jsem sebrala mámě z nočního stolku."

Klára:,,Jo to je super.Já tady mám nějakou detektivku."

Sofi:,,Já moc nejsem na detektivky.Spíš nějaká romantika a knížky pro teenageri."

Klára:,,Jo a za chvíli bude svačina.Tak jenom abys byla připravená.Myslim si,že nechceš dělat znova dřepy."😂

Sofi:,,Panebože a co bude?Doufám,že nebude nějaká hnusná pomazánka.Na to jsem fakt vybíravá."

Klára:,,Né to ne.Tady je většinou ovoce nebo tak něco....já už jsem tady po druhý takže jsem zvyklá."

Sofi:,,Skvělý,tak já jdu pokračovat ve čtení."

Klára:,,Jen běž.Já si jdu poslouchat písničky." POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Doufám,že se vám další kapitola líbila.❤Omluvte chyby a tak.Určitě se těšte na další kapitolu.Aby vám nic neuteklo sledujte mě a budu ráda za hlas🌟💜Díky💜

[POZASTAVENO NA NEURČITO] Proč já?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat